Thumbnail
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Καβάλας θα πραγματοποιήσει συμβολική παράσταση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 30/4/2020,  στις 13,00’ στα γραφεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Καβάλας καταγγέλλει ως αντιδημοκρατική την κατάθεση του νομοσχεδίου για την παιδεία εν μέσω πανδημίας, σε μια εποχή κατά την οποία η κοινωνία είναι μουδιασμένη από το χτύπημα του κορονοϊού και η εκπαιδευτική κοινότητα καλείται να επιστρέψει στα σχολεία, χωρίς να έχει διασφαλιστεί η ασφάλειά της.

Τόσο ο χρόνος κατάθεσης του νομοσχεδίου, όσο και το περιεχόμενό του αποδεικνύουν τη σπουδή της Κυβέρνησης να εφαρμόσει «αβρόχοις ποσί»  λογικές που έχουν απορριφθεί από τους εκπαιδευτικούς.

 Η Κυβέρνηση πίσω από την εύηχη λέξη «αριστεία» κρύβει υποκριτικά τις  πραγματικές της διαθέσεις:

  • Τη μετατροπή των σχολείων γενικής παιδείας σε εξεταστικά κέντρα με την αύξηση του αριθμού των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων και την επαναφορά θεσμών δοκιμασμένων και αποτυχημένων, όπως η τράπεζα θεμάτων.
  • Τον στιγματισμό των μαθητών με τον χαρακτηρισμό της διαγωγής τους.
  • Την κατηγοριοποίηση των σχολείων (και των εκπαιδευτικών σε λίγο διάστημα) μέσα από την «αξιολόγηση» (άλλη μια εύηχη λέξη),  χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και οι ανάγκες του κάθε σχολείου και του μαθητικού δυναμικού του, χωρίς να λαμβάνεται οποιαδήποτε μέριμνα για αναβάθμιση του τεχνολογικού εξοπλισμού και των υλικοτεχνικών υποδομών των σχολείων, χωρίς να υπάρχουν οι εγγυήσεις για έγκαιρες προσλήψεις αναπληρωτών και διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών.
  • Την αποπομπή των μαθητών από τα ΕΠΑΛ  και την κατεύθυνσή τους προς τα ιδιωτικά ΙΕΚ, με τα οποία άλλωστε διατηρεί προνομιακές σχέσεις.
  • Τη νομιμοποίηση των κοινωνικών ανισοτήτων μέσα από τον πολλαπλασιασμό των προτύπων σχολείων, τα οποία λειτουργούν ως φυτώρια ανταγωνισμού και ψευδο-αριστείας. Η καινοτομία και οι νέες διδακτικές πρακτικές μπορούν κάλλιστα να δοκιμαστούν στα πειραματικά σχολεία.
  • Την αύξηση του αριθμού των μαθητών στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης- μια ενέργεια η οποία εκτός των άλλων είναι σημασιολογικά άκαιρη εν μέσω πανδημίας.

Καλούμε την Κυβέρνηση να αποσύρει άμεσα το νομοσχέδιο.

Κάθε προσπάθεια που συνδέει την εκπαίδευση και την αγωγή με την τιμωρία,

κάθε προσπάθεια που στερεί μορφωτικά δικαιώματα από τους μαθητές και τις μαθήτριες,

κάθε προσπάθεια που προκρίνει τον κοινωνικό δαρβινισμό, θα μας βρίσκει αντίθετους.

Αγωνιζόμαστε για το δημοκρατικό, ανοιχτό στη διαφορετικότητα, ανεκτικό, «άριστο» δημόσιο σχολείο και για τους «κατά παιδείαν» άριστους μαθητές.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τράπεζα Πειραιώς: Πολύ σημαντική ανακοίνωση για όλους - Τι πρέπει να κάνετε άμεσα

Πόλεμος: O χάρτης του gov.gr με τα ασφαλή σημεία συγκέντρωσης στην Ελλάδα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Συμβούλιο της Επικρατείας - ΣΤΕ
ΣτΕ: Από το «απαγορεύεται» στο «επιτρέπεται» για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια
«Όταν λέμε απαγορεύεται, εννοούμε απαγορεύεται. Εσύ το λες στο Σύνταγμα σου!» - Όταν λέμε απαγορεύεται, δεν εννοούμε ότι «επιτρέπεται εάν...
ΣτΕ: Από το «απαγορεύεται» στο «επιτρέπεται» για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια
εκαβ
Επίθεση πιτ-μπουλ σε 3χρονο στη Θεσσαλονίκη – Στο νοσοκομείο με τραύμα στην κοιλιά
Συνελήφθη ο 21χρονος ιδιοκτήτης του σκύλου – Το παιδί μεταφέρθηκε στο «Γεννηματάς» και πήρε εξιτήριο
Επίθεση πιτ-μπουλ σε 3χρονο στη Θεσσαλονίκη – Στο νοσοκομείο με τραύμα στην κοιλιά
maria-karystianou
Κόλαφος η Μαρία Καρυστιανού κατά Τζιτζικώστα: «Απαξίωσε όλη τη διαδικασία στο Ευρωκοινοβούλιο – Καμία απάντηση»
«Η Ευρώπη ξέρει πολύ καλά και ότι ο κίνδυνος παραμένει, και ότι δεν υπάρχει ασφάλεια στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο»
Κόλαφος η Μαρία Καρυστιανού κατά Τζιτζικώστα: «Απαξίωσε όλη τη διαδικασία στο Ευρωκοινοβούλιο – Καμία απάντηση»
tmima-entaxis2.jpg
Καταγγελία: Διευθυντές σχολείων αρνούνται να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ίδρυσης Τμημάτων Ένταξης
Επιστολή ΣΑΚΕΑ στο Υπουργείο Παιδείας: «Καμπανάκι» για την ανάγκη ενίσχυσης της ενημέρωσης των διευθυντών σχετικά με την ίδρυση Τμημάτων Ένταξης, να...
Καταγγελία: Διευθυντές σχολείων αρνούνται να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ίδρυσης Τμημάτων Ένταξης