«Διάλογος για ζητήματα παιδείας - Όχι νομοθετικές πρωτοβουλίες εν μέσω πανδημίας»
Ανακοίνωση της ΠΕΚ

Τις τελευταίες μέρες η κυβέρνηση με επιλεκτικές διαρροές στα Μ.Μ.Ε. φαίνεται έτοιμη να προχωρήσει μέσα στον Απρίλιο σε κατάθεση νομοσχεδίου για την Παιδεία. Η κυβέρνηση είχε όλη την δυνατότητα να νομοθετήσει για τα συγκεκριμένα θέματα από τον Νοέμβριο του 2019 όπως αρχικά είχε δηλώσει και το οποίο, από τότε για δικές της σκοπιμότητες,  μετέθετε συνεχώς μήνα – μήνα.

Οι στιγμές που διανύουμε είναι κρίσιμες και δεν επιτρέπεται η χάραξη πολιτικής με τρόπο πρόχειρο και αποσπασματικό. Η διάθεση της κυβέρνησης να ρυθμίσει σημαντικές πτυχές της εκπαιδευτικής λειτουργίας χωρίς προηγούμενο διάλογο με τους παράγοντες της εκπαιδευτικής διαδικασίας (μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς) είναι μια επιλογή απαράδεκτη, που δείχνει έλλειψη οράματος και ανυπαρξία διάθεσης συνεργασίας.

Το κρίσιμο στοιχείο του σήμερα είναι η ρύθμιση  ζητημάτων που αφορούν την εκπαιδευτική διαδικασία,  τόσο για την εξασφάλιση των κατάλληλων προϋποθέσεων για την διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου όσο και για τους μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου έτσι, ώστε να ολοκληρωθεί το διδακτικό έτος με τρόπο ορθολογικό και παιδαγωγικά κατάλληλο.

Είναι ξεκάθαρο ότι μια σειρά από εκπαιδευτικά θέματα   όπως η τράπεζα θεμάτων, ο βαθμός προαγωγής, το ωράριο μαθημάτων, οι ομάδες προσανατολισμού κ.λπ.  πρέπει να αποτελέσουν αντικείμενο διαλόγου με την εκπαιδευτική κοινότητα σε κατάλληλο χρόνο τέτοιο ώστε να είναι εγκαίρως γνωστά τα συμπεράσματα και οι αποφάσεις προκειμένου  και οι μαθητές με τους γονείς τους  να έχουν την δυνατότητα να προγραμματίσουν τις επιλογές τους για  την επόμενη σχολική χρονιά.

Είναι απόλυτη ευθύνη της κυβέρνησης να διασφαλίσει ότι η χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής θα λάβει υπ’ όψη της τις προτάσεις των εμπλεκομένων παραγόντων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σχεδιασμοί οι οποίοι θα ακυρώνουν τις επιδιώξεις για ανοικτό και με πρόσημο τον άνθρωπο σχολείο δεν πρόκειται να γίνουν αποδεκτοί από την εκπαιδευτική κοινότητα.

Ο διάλογος είναι απόλυτη και απαραίτητη προϋπόθεση για να αντιμετωπιστούν δημοκρατικά, δημιουργικά και ορθολογικά τα ζητήματα της εκπαίδευσης.

Είναι θέμα ουσίας.

Είναι ζήτημα αισθητικής.

Είναι υπόθεση παιδείας.

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ  ΕΝΟΤΗΤΑ  ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Πολύ σημαντική ανακοίνωση της Πειραιώς για όλους τους χρήστες- Τι πρέπει να κάνετε

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΥΠΑΙΘΑ
Υπ. Παιδείας: Νέα εγκύκλιος για εκπαιδευτικούς - Οδηγίες για την ανάληψη υπηρεσίας και τη θερινή υπηρεσία
Ανάληψη υπηρεσίας μέσω gov.gr για εκπαιδευτικούς με άδειες, αποσπάσεις ή μεταθέσεις – Τι ισχύει για τη θερινή υπηρεσία
Υπ. Παιδείας: Νέα εγκύκλιος για εκπαιδευτικούς - Οδηγίες για την ανάληψη υπηρεσίας και τη θερινή υπηρεσία
Το Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
Αυτό είναι το κορυφαίο μεταπτυχιακό του ΕΚΠΑ στη Διοίκηση, Αναλυτική και Πληροφοριακά Συστήματα Επιχειρήσεων

Η φυσιογνωμία του προγράμματος σπουδών

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών

Αυτό είναι το κορυφαίο μεταπτυχιακό του ΕΚΠΑ στη Διοίκηση, Αναλυτική και Πληροφοριακά Συστήματα Επιχειρήσεων
limeniko-10-intime.jpg
Καταγγελία: Λιμενικοί ξεγύμνωσαν προσφυγόπουλα και τα εγκατέλειψαν μέσα στη θάλασσα
Καταγγελία για βάναυση μεταχείριση ανήλικων προσφύγων από το ελληνικό Λιμενικό στα ανοικτά της Λέσβου
Καταγγελία: Λιμενικοί ξεγύμνωσαν προσφυγόπουλα και τα εγκατέλειψαν μέσα στη θάλασσα