ΣΕΠΕ Πύργου: Το ΔΣ του Συλλόγου μας δεν εκφοβίζεται
Το Δ.Σ του Συλλόγου μας διαβεβαιώνει όλα τα μέλη του πως θα συνεχίσει να πράττει το καθήκον του στα πλαίσια της προστατευόμενης από το Σύνταγμα συνδικαλιστικής του δράσης, χωρίς να εκφοβίζεται από παρεμβάσεις της Διοίκησης, οι οποίες όχι μόνο δεν μας κάμπτουν, αλλά αντίθετα μας δυναμώνουν και μας ισχυροποιούν.

Φαίνεται πως η Διοίκηση της Π.Ε. Ηλείας δεν έχει κατανοήσει τίποτα από την περσινή παρέμβαση του Δ.Σ της ΔΟΕ, όταν είχαμε απειλές για διώξεις του Δ.Σ του Συλλόγου μας και συνεχίζει ακολουθώντας τις ίδιες πρακτικές.

Καταγγέλουμε κάθε εκφοβιστική ενέργεια της Διοίκησης σε μέλη του Συλλόγου μας ή σε Στελέχη Εκπαίδευσης που προσπαθούν να δώσουν λύσεις για πράξεις ή για παραλείψεις της διοίκησης που λειτουργεί με το γράμμα το νόμου και όχι με το πνεύμα του νόμου για το καλό των μαθητών μας και των συναδέλφων μας.

Καταγγέλουμε επίσης τη Διοίκηση για αυθαίρετες μετακινήσεις αναπληρωτών συναδέλφων μας χωρίς τη συνεδρίαση του αρμόδιου Υπηρεσιακού Συμβουλίου κάτι που ακόμα κι αν είναι νόμιμο δεν είναι ηθικό. Η ίδια διοίκηση που δεν επιτρέπει στο ΠΥΣΠΕ να κάνει βελτιώσεις αναπληρωτών για παιδαγωγικούς λόγους πώς νομιμοποιείται να κάνει αυθαίρετες μετακινήσεις αναπληρωτών σε άλλους Δήμους και να επιλέγει αντιπαιδαγωγικά να στερεί το δάσκαλο από μαθητές ολιγοθεσίων σχολείων;

Τέλος το Δ.Σ του Συλλόγου μας διαφωνεί με τον ορισμό χωρίς προκήρυξη των αναπληρωτών υπευθύνων εκπαιδευτικών θεμάτων και κρίνει απαράδεκτη τη σχετική τροπολογία της κυβέρνησης που δίνει τη δυνατότητα σε “αναπληρωτή” διευθυντή εκπαίδευσης να εισηγείται στον Περιφερειακό Διευθυντή  και να επιλέγει στην ουσία με δικά του κριτήρια και χωρίς αιτιολογία το ποιος θα τον αναπληρώνει στη νευραλγική θέση του Υπευθύνου Εκπαιδευτικών Θεμάτων.

Θεωρούμε πως η  αξιοκρατία  αποτελεί μια συνταγματική αρχή που συνδέεται άμεσα με τη δημοκρατική αρχή, την αρχή του κράτους δικαίου και την αρχή της ισότητας…. Στο δημοσιοϋπαλληλικό δίκαιο η αρχή της αξιοκρατίας συνεπάγεται ότι η πρόσληψη, οι υπηρεσιακές μεταβολές και η λύση της υπαλληλικής σχέσης πρέπει να διενεργούνται με γνώμονα αποκλειστικά την προσωπική ικανότητα και αξία κάθε προσώπου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes (3).jpg
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
Το χρονοδιάγραμμα για τις αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 και οι αλλαγές που πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
ALEKOS MOSXOS
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
Εδώ μπαίνουν διάφορα ερωτήματα: α) η ΕΔΕ γίνεται για το αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πως έγινε γνωστό πως αυτό είναι το αντικείμενο της...
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
bullying
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
Ξυλοδαρμοί μαθητών σε...live μετάδοση και επικίνδυνα challenges
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
κατ ιδίαν
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
Οδηγός με τις νεώτερες διατάξεις, ποιοι μαθητές είναι δυνατό να υπαχθούν, τις παθήσεις που δικαιολογούν την κατ' ιδίαν διδασκαλία, τις προϋποθέσεις,...
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση