Κυκλοφόρησε καταγγελία των ΣΥΝΕΚ, στην οποία καταγγέλλεται «πραξικόπημα από τον πρόεδρο της ΕΛΜΕ Πειραιά», επειδή δεν υπερψήφισε την εισήγηση της ΟΛΜΕ και το… «αγωνιστικό πρόγραμμα δράσης» της ΟΛΜΕ (ένα πρόγραμμα που πιο σωστά θα έπρεπε να ονομαστεί πρόγραμμα αδράνειας). Το «πραξικόπημα» –κατά τους συντάκτες της καταγγελίας- έγκειται στο ότι «απόφαση της ΕΛΜΕ Πειραιά» ήταν να υπερψηφιστούν πολιτικό πλαίσιο και πρόγραμμα δράσης. Για όλα αυτά, πρέπει, από τη μεριά μας να σημειώσουμε μερικά πράγματα:
- Έχουν υπάρξει αποφάσεις μαζικών γενικών συνελεύσεων και έχει προηγηθεί η μάχη του κλάδου ενάντια στην αξιολόγηση. Αυτές οι μαζικές εκφράσεις του κλάδου δεν μπορούν να ανατραπούν από συγκυριακές πλειοψηφίες συσχετισμών σε ΔΣ. Πόσο μάλλον που το ζήτημα της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης αποτελεί κεντρική επιδίωξη του συστήματος και συναντάει την αντίθεση της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών, διάφορων ιδεολογικοπολιτικών τοποθετήσεων. Η έκφραση της εισήγησης της ΟΛΜΕ «Διασφάλιση της αποτίμησης εκπαιδευτικού έργου με αποκλειστικά εσωτερικές δημοκρατικές διαδικασίες» (το οποίο υποτίθεται είναι αίτημα!) αποτελεί μνημείο πισώπλατης μαχαιριάς στον κλάδο και στη θέλησή του. Η απόφαση της ΕΛΜΕ Πειραιά από ΓΣ – που είναι ανώτερο όργανο από το ΔΣ – είναι αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης-αυτοαξιολόγησης.
- Διαμορφώνεται ένα καθαρό μπλοκ όλων των πρώην και νυν κυβερνητικών δυνάμεων. ΔΑΚΕ, ΣΥΝΕΚ και ΠΕΚ βάζουν ανοιχτά πλάτη στην επίθεση του συστήματος και καμώνονται ότι διαπραγματεύονται δευτερεύουσες πλευρές. Όμως κάθε εκπαιδευτικός γνωρίζει ότι η προώθηση της αξιολόγησης αποτελεί βασική επιλογή του συστήματος. Ο ΟΟΣΑ συνιστά να πάει βήμα βήμα. Πρώτα η αυτοαξιολόγηση, μετά η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Η προηγούμενη κυβέρνηση το νομοθέτησε. Η τωρινή θα το προωθήσει με κάποιες αλλαγές. ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ και τα ρετάλια τους (ΠΕΚ) έχουν κάνει τα τελευταία 2 χρόνια, σε μια σειρά ΓΣ προέδρων ΕΛΜΕ, όλες τις δυνατές ασχήμιες για να περάσουν αυτή τη θέση ως θέση του κλάδου (με την αντικατάσταση της λέξης αυτοαξιολόγησης από την αποτίμηση... όπως όταν ονομάσαμε την Τρόικα... θεσμούς!
- Πάει πολύ να μιλάνε για πραξικοπήματα αυτοί που το 2013 πήγαν στη συνέλευση των προέδρων και μετέφρασαν (αυθαίρετα και καθαρά ξεπουληματικά) την απόφαση για απεργία σε απόφαση για μη απεργία γιατί δεν… υπήρχαν «οι όροι και οι προϋποθέσεις». Οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στις ανεπανάληπτες εκείνες συνελεύσεις αντιμετωπίστηκαν ως αναλώσιμοι από το πολιτικό-συνδικαλιστικό προσωπικό των εργατοπατέρων, στα σχέδιά τους να υπηρετήσουν τα πολιτικά σχέδια των φορέων τους.
- Αναδείχτηκε καθαρά το αδιέξοδο της γραμμής του ΠΑΜΕ σε σχέση με τα «αντιπροσωπευτικά-αναλογικά» προεδρεία. Οδηγήθηκαν στο βράχο οι ρεφορμιστικές αυταπάτες του ότι το μοίρασμα καρεκλών στη βάση των αριθμών ψήφων και οι α-λα καρτ αποφάσεις πότε με τον έναν και πότε με τον άλλον, μπορούν να το βοηθήσουν στα δικά του κομματικά σχέδια.
- ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ διαφωνώντας συμφωνούν στο βασικό σχέδιο του συστήματος που είναι σωματεία φερέφωνα του συστήματος. Όσο μας αφορά, δεν θα υποταχθούμε στο σχέδιο αυτό. Ούτε στην ομηρία των εργαζομένων από τους συσχετισμούς που έχουν διαμορφωθεί στα ΔΣ των Ομοσπονδιών αλλά και των πρωτοβάθμιων Σωματείων. Θα παλέψουμε άμεσα για την πραγματοποίηση γενικής συνέλευσης, όπου θα επικυρωθεί ξανά η απόφαση του κλάδου ενάντια σε όλες τις διαδικασίες αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης, ενάντια στις νέες αντιασφαλιστικές ρυθμίσεις, ενάντια στην ταξική καταιγίδα των μέτρων Κεραμέως που έρχονται, ενάντια στον έλεγχο και την τρομοκράτηση των σωματείων.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη