troxaio ekpaideutikoi patra
Προτάσεις της ΕΛΜΕ Ηλείας στην παράσταση στον Αντιπεριφερειάρχη  Ηλείας κ. Βασίλη Γιαννόπουλο στις 23/01/2020

ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

Τα τροχαία ατυχήματα των εκπαιδευτικών οφείλονται κυρίως στην κούραση, από τις πολλές ώρες στην εργασία και στο οδικό δίκτυο  και διαπιστώνεται ότι έχουν μεγάλη συχνότητα εμφάνισης ειδικά τα τελευταία χρόνια της κρίσης. 

Οι εκπαιδευτικοί, δέχονται καθημερινά μεγάλη πίεση, είναι πολλοί οι συνάδελφοι που εργάζονται  σε πάνω από 2 σχολεία την εβδομάδα, οι μεταθέσεις ελάχιστες και οι μακρινές μετακινήσεις συνεχίζονται επί δεκαετίες αφού αδυνατούν να συντηρούν  δύο και τρία νοικοκυριά, οι αποσπάσεις με το σταγονόμετρο, σχεδόν εξάλειψη των οδοιπορικών και η συντήρηση των προσωπικών ΙΧ στις πλάτες των ελάχιστα αμειβόμενων, σε δρόμους «καρμανιόλες». 

Να σταματήσουν επιτέλους να μας εμπαίζουν οι πολιτικές ηγεσίες που εδώ και δεκαετίες αντί να φτιάξουν το δρόμο Πάτρα - Πύργος προσπαθούν να ρυθμίσουν τα συμφέροντα των εργολάβων. 

Αυτή η απαράδεκτη εγκληματική πολιτική του κόστους - οφέλους, με την οποία σχεδιάζει τα έργα η σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ, είναι η βασική αιτία ανύπαρκτων ή υποτυπωδών υποδομών που αφορούν τις ανάγκες των εργαζομένων και των οικογενειών τους.

Σαν άμεση λύση επαναλάβαμε  την πρόταση  των ΕΛΜΕ  Ηλείας, Αχαΐας, Αιτωλοακαρνανίας και του  Συλλόγου  Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας που κατατέθηκε  στο περιφερειακό συμβούλιο της Π.Δ.Ε την Τρίτη  22/01/2020 στην Πάτρα και είναι: Η δρομολόγηση λεωφορείων για τη δωρεάν μεταφορά των εκπαιδευτικών.

Όσον αφορά το δρόμο «καρμανιόλα» απαιτούμε:

  • Την υλοποίηση του έργου Πάτρα Πύργος - Καλό Νερό - Τσάκωνα χωρίς διόδια.

Το Υπουργείο υποδομών και μεταφορών εξέδωσε ένα δελτίο τύπου με βάση την ενημέρωση που έγινε προχθές 21/01/2020 στην Αθήνα με την επιτροπή του περιφερειακού συμβουλίου.

Εκφράσαμε την διαφωνία μας στην πρόταση του υπουργείου 

Α) διότι στηρίζεται σε υποθέσεις: α) Να πάρει έγκριση από την Ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού και β) να μην υπάρξουν ενστάσεις και δικαστικές προσφυγές των παλαιών αναδόχων του έργου.

Τα αίολα σενάρια του υπουργού  καθιστούν αδύνατο να υπάρξει οποιοδήποτε  βεβαιότητα για την υλοποίηση του έργου και προφανώς κανένα χρονοδιάγραμμα  δεν μπορεί να στηριχθεί σε εικασίες.

 

Β) Η ύπαρξη διοδίων στην λύση που προτείνει το Υπουργείο μεταφέρει νέα βάρη στις πλάτες των πολιτών και προς όφελος των εργολάβων.

Οι αντιδράσεις  μας για το δρόμο  θα είναι άμεσες και δυναμικές  σε συνεργασία με άλλους εργαζόμενους από Ηλεία και Αχαΐα. 

 

ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΗΛΕΙΑΣ

Ζητάμε:

  • Την βελτίωση και συντήρηση του  οδικού δικτύου της Ηλείας για το οποίο  έχει την ευθύνη η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος.

Έγκαιρες επισκευές, βελτιώσεις, διαπλατύνσεις, να καθαρίζονται οι δρόμοι από τα κλαδιά και χόρτα , να μπουν μπάρες σε επικίνδυνα σημεία, ανανέωση των διαγραμμίσεων κλπ.


ΠΥΡΓΟΣ 23/01/2020

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dieythyntes
Σχολεία και διοικητική ασφυξία: Στο κέντρο του λαβύρινθου βρίσκεται ο διευθυντής
Η ανάγκη αποφόρτισης του διοικητικού έργου των σχολικών μονάδων δεν είναι συντεχνιακό αίτημα. Είναι βαθιά παιδαγωγική και κοινωνική αναγκαιότητα.
Σχολεία και διοικητική ασφυξία: Στο κέντρο του λαβύρινθου βρίσκεται ο διευθυντής
ekpaideytikoi
Εκπαιδευτικοί: Πότε θα πιστωθεί στους λογαριασμούς τους η μισθοδοσία των 180.000 μονίμων και αναπληρωτών
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΔΙΑΣ οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που μισθοδοτούνται στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι 71.095 ενώ στη Δευτεροβάθμια είναι...
Εκπαιδευτικοί: Πότε θα πιστωθεί στους λογαριασμούς τους η μισθοδοσία των 180.000 μονίμων και αναπληρωτών