Το υπ. Παιδείας διακηρύσσει συνεχώς: Υπάρχει και χειρότερος συντονισμός, δεν τα είδατε ακόμη όλα
Του αιρετού Δ. Βασίλη Παπαχρήστου για το ΠΥΣΔΕ Σερρών

Δύο εργάσιμες ημέρες Πέμπτη και Παρασκευή 23 και 24 Μαΐου 2019 αντίστοιχα, μέχρι την πρώτη Κυριακή των εκλογών και

δύο μόλις ημέρες προ της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αιτήσεων για κατάταξη  με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΠΕ.

Μπορεί ακόμη το υπουργείο παιδείας να εκδώσει και άλλες υπουργικές αποφάσεις προς άγρα ψήφων.

Βεβαίως το ίδιο θα προσπαθήσει να μας ενημερώσει ότι διορθώνουμε την αδικία που πράξαμε.

Και θα αντιτείνω: Το υπουργείο παιδείας με το προσωπικό του, μονίμους και αποσπασμένους, πολιτική ηγεσία και διοικητικό προσωπικό, επιστήμονες χωρίς εμπειρία και απλοί υπάλληλοι με πολύ μεγάλη εμπειρία υποχρεούτο να μελετά ενδελεχώς, να είναι γνώστης των πραγμάτων, υποχρεούται να έχει συνέχεια, συνέπεια, υποχρεούται να γνωρίζει τι σημαίνει προγραμματισμός και βεβαίως να γνωρίζει ότι στις προσδοκίες των Ελλήνων πολιτών δεν παίζουν παιχνίδια, έναντι όλων ημών.

Προετοιμάζεται το υπουργείο παιδείας εδώ και μήνες για μόνιμους διορισμούς ειδικά στην Ειδική Αγωγή και δεν γνωρίζει το υπουργείο Παιδείας το σύνολο των σχολών της ημεδαπής και της αλλοδαπής που απονέμουν μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών, ούτως ώστε από πρώτης στιγμής, 10 Απριλίου 2019, να τους εντάξει όλους μαζί στην υπουργική απόφαση που αναφέρεται στη συνάφεια αυτών;

Από 10 Απριλίου 2019 έως Τετάρτη 22 Μαΐου 2019, δημοσιοποιήθηκε το σύνολο των εγγράφων (ΦΕΚ, εγκύκλιος) που αφορούν τις προσλήψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΠΕ.

Ένα μήνα και προσπαθεί το υπουργείο παιδείας να δημοσιοποιήσει το σύνολο των εγγράφων που αφορούν τις προσλήψεις στην ειδική αγωγή όταν ένα σύνολο προβλημάτων και αστοχιών εμφανίζονται στην ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων για διορισμό χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας με τον ΑΣΕΠ (πώς άραγε την έχουν δει εκεί στον ΑΣΕΠ;;)

Παραθέτω με χρονολογική σειρά το σύνολο των εγγράφων

 

Α.

10 Απριλίου 2019

Υπουργική απόφαση (αρ. ΦΕΚ 1217 τ Β / 10 Απριλίου 2019) με θέμα:

Διαπίστωση της συνάφειας Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών της ημεδαπής και της αλλοδαπής με τα αντικείμενα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) και της Σχολικής Ψυχολογίας

 

Β.

11 Απριλίου 2019

Εγκύκλιος του υπουργείου παιδείας με θέμα:

 Καθορισμός κριτηρίων συνάφειας διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών με τα αντικείμενα της Ε.Α.Ε. και της Σχολικής Ψυχολογίας - Διαπίστωση της συνάφειας Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών με τα αντικείμενα της Ε.Α.Ε. και της Σχολικής Ψυχολογίας.

Το υπουργείο δεν συμπεριέλαβε όλα τα μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής και εντός μιας μέρας αποστέλλει διευκρινιστική εγκύκλιο ούτως ώστε να υπάρξει δυνατότητα αναγνώρισης και των άλλων μεταπτυχιακών που δεν βρίσκονται στο ΦΕΚ. Όλα οργανωμένα!!!

 

Γ.

Μεγάλη Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

Ανακοινώνεται η υπ’ αριθμ 3ΕΑ/2019 (ΦΕΚ 12/ 24 Απριλίου 2019)

Με θέμα:

Προκήρυξη για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΠΕ.

Αιτήσεις από 8 έως και 24 Μαΐου 2019

 

Δ.

Μεγάλη Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

Η υπ’ αριθμ.66581/Ζ1 υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 1455 τ. Β/ 25 Απριλίου 2019) με θέμα:

Νέα τροποποιητική απόφαση σχετικά με τη συνάφεια Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών της ημεδαπής και της αλλοδαπής με τα αντικείμενα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) και της Σχολικής Ψυχολογίας, δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης

 

Ε.

Τρίτη 22 Μαΐου 2019

Η υπ’ αριθμ.Αριθμ. 80237/Z1 υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 1809 τ. Β/ 22 Μαΐου 2019) με θέμα:

2η τροποποίηση της 54929/Ζ1/8-4-2019 (Β’ 1217) Υπουργικής Απόφασης περί διαπίστωσης της συνάφειας Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών της ημεδαπής και της αλλοδαπής με τα αντικείμενα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) και της Σχολικής Ψυχολογίας.

 

Τόση προχειρότητα, τόση αδιαφορία, τόση απαξίωση στους Έλληνες πολίτες που αγωνιούν, που έχουν επενδύσει στις σπουδές τους.

ΚΡΙΜΑ!!!

Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν αυτό που βιώνουμε συνεχώς σε όλα τα επίπεδα.

Και δυστυχώς το άρθρο μου,

Στον υπερσύνδεσμο

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/285894_kai-omos-yparhei-prooptiki-gia-akomi-heirotero-syntonismo-sto-ypoyrgeio-paideias?fbclid=IwAR1GMUrGMmMpBFgvQkDSjIcK04X3h6YVvuO2qLwtMiefarhzI4zwpOJkTUk

στις 12 Απριλίου, με θέμα:

Και όμως υπάρχει προοπτική για ακόμη χειρότερο συντονισμό στο υπουργείο παιδείας

Με επιβεβαιώνει συνεχώς

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΖΑΧΑΡΑΚΗ
«Νέο Λύκειο»: Εθνικό Απολυτήριο, Τράπεζα Θεμάτων και σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ – Τι αλλάζει στην εκπαίδευση
Ανατροπές στο Λύκειο και την Τριτοβάθμια: Τι αλλάζει - Όλος ο σχεδιασμός του υπουργείου Παιδείας
«Νέο Λύκειο»: Εθνικό Απολυτήριο, Τράπεζα Θεμάτων και σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ – Τι αλλάζει στην εκπαίδευση
saek
Παράλληλο Μηχανογραφικό 2025: Οι 4 ΣΑΕΚ ειδικότητες που οδηγούν απευθείας στην αγορά εργασίας
Από τον διάδρομο απογείωσης έως τη ζυθοποιία – οι επαγγελματικές διαδρομές που απαντούν στις ανάγκες του αύριο
Παράλληλο Μηχανογραφικό 2025: Οι 4 ΣΑΕΚ ειδικότητες που οδηγούν απευθείας στην αγορά εργασίας
eforia
Αδιέξοδο για 400.000 πτυχιούχους ΤΕΙ: Το νομικό κενό που τους κρατά εκτός Δημοσίου και επαγγελμάτων
Ένα χρόνιο θεσμικό πρόβλημα υπονομεύει τα επαγγελματικά δικαιώματα χιλιάδων αποφοίτων της Ανώτατης Εκπαίδευσης
Αδιέξοδο για 400.000 πτυχιούχους ΤΕΙ: Το νομικό κενό που τους κρατά εκτός Δημοσίου και επαγγελμάτων
lekseis
Λέξεις που λέμε σωστά, αλλά γράφουμε συχνά λάθος – Δείτε τα πιο συνηθισμένα ορθογραφικά λάθη
Tα ορθογραφικά λάθη δεν αποτελούν ένδειξη έλλειψης παιδείας, αλλά δείχνουν την πολυπλοκότητα της ελληνικής γλώσσας.
Λέξεις που λέμε σωστά, αλλά γράφουμε συχνά λάθος – Δείτε τα πιο συνηθισμένα ορθογραφικά λάθη