Thumbnail
Αγωνιστική Παρέμβαση

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ (ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ – ΓΛΗΝΟΣ)

ΕΛΜΕ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ-ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-ΜΟΣΧΑΤΟΥ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

 

ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ, ΤΗΣ «ΕΙΔΙΚΗΣ», FAST TRACK ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΑ ΛΥΚΕΙΑ

 

     Στις 3/5/2018 το Υπουργείο Παιδείας έστειλε στα ΓΕΛ εγκύκλιο ( Φ1/70054/Δ2 ), που αφορούσε στον προγραμματισμό των εξετάσεων των Γενικών Λυκείων του σχολικού έτους 2017-2018. Σ΄ αυτή προβλεπόταν-δεν αναφερόμαστε καν στα της Γ΄ Λυκείου- μετά την πρώτη, «κανονική»  εξεταστική της οποίας  τα αποτελέσματα για την Α΄ και Β΄ Λυκείου θα εκδίδονταν στις 18/6/2018 και δεύτερη, «ειδική» εξεταστική στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου για όσους  μαθητές μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων της πρώτης εξεταστικής δεν έπιαναν το Γ.Μ.Ο. του 9,5 και άρα δεν προάγονταν. «Ειδική» εξεταστική, η οποία θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί σύμφωνα με την εγκύκλιο μέχρι και την  26η Ιουνίου 2018.

     Αν στην πρώτη, «κανονική» εξεταστική των 10 ημερών-τόσο ασφυκτική ήταν φέτος- για την Α΄ Λυκείου, η οποία έδωσε 13 μαθήματα σε 10 ημέρες και για τη Β΄ Λυκείου, η οποία έδωσε 16 μαθήματα στις ίδιες 10 ημέρες, κάποιοι  μαθητές δεν μπορούσαν να αποδώσουν στις  τελικές γραπτές εξετάσεις τόσο ώστε να προαχθούν, πως θα μπορούσαν να τα καταφέρουν σε μια αμέσως επόμενη, «ειδική» εξεταστική το πολύ 5 ημερών; (20, 21,22, 25 και 26 Ιουνίου, αυτές είναι οι ημερομηνίες, όπου σε κάποια λύκεια τις περισσότερες από αυτές τις ημερομηνίες εξετάζονται ειδικά μαθήματα των πανελληνίων εξετάσεων, άλλο ζήτημα αυτό. Προφανώς σ΄ αυτά τα λύκεια-εξεταστικά κέντρα δεν πρέπει να υπάρχουν μετεξεταστέοι, ε; Προφανώς…). Παραπέμπονται, λοιπόν, όσοι δεν προάγονται λόγω επίδοσης σε μια «ειδική», ταχεία  εξεταστική 5 ημερών, για την οποία δεν προβλέπεται και δεν βγαίνει χρονικά καμιά περαιτέρω προετοιμασία  των μαθητών, που στην πρώτη  εξεταστική απέτυχαν και στην οποία «ειδική» εξεταστική αυτοί καλούνται να εξεταστούν ενδεχομένως σε 10 και πλέον μαθήματα, εφόσον δεν μπορούσαν προηγουμένως να πιάσουν το Γ.Μ.Ο. 9,5.

     Κι αναρωτιόμαστε ποιος ανεύθυνο-υπεύθυνος, ποιος ιθύνων νους του υπουργείου Παιδείας και  fast track διαδικασίας  σκέφτηκε κι αποφάσισε κάτι τόσο  υποκριτικό, ανούσιο, ανόητο και άκρως αντιπαιδαγωγικό; Γιατί κάθε τέτοιος μαθητής, προφανώς με μεγάλες μαθησιακές αδυναμίες, πρέπει να χρεωθεί με δύο απανωτές αποτυχίες μέσα στον Ιούνιο χωρίς καμιά προηγούμενη μέριμνα και κανένα χρονικό περιθώριο ύστατης έστω υποβοήθησής του;  Που είναι η ενισχυτική διδασκαλία, που χρειαζόταν καθένας από αυτούς τους μαθητές κατά τη διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς; Πουθενά. Δεν υπάρχει. Ποια είναι η ύστατη έστω βοήθεια, που τους προσφέρεται, αφού έγκαιρη δεν τους προσφέρεται; Η χρέωσή τους με μια προδιαγεγραμμένη διπλή αποτυχία; Αυτή δεν είναι βοήθεια. Είναι στιγματισμός. Τι επιδιώκεται; Η πλήρης αποθάρρυνσή τους, προκειμένου να εγκαταλείψουν το σχολείο και την τυπική εκπαίδευση; Κι αν ο στόχος δεν είναι αυτός κι αφού δεν υπάρχουν ουσιαστικά  δομές στήριξης, μήπως όλο αυτό γίνεται για να μπουν οι εκπαιδευτικοί  «ειδικώ τω τρόπω» στη διαδικασία της δολιοφθοράς των βαθμών των γραπτών  αυτών των μαθητών και στη διαδικασία των σικέ εξετάσεων;  Και μετά να έρθει και η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου να τα «αποτιμήσει» πλήρως όλα αυτά τα fast track, τα ναρκοθετημένα, τα ημιθεσμοθετημένα ισοπεδωτικά και ισοπεδωμένα…..

     Η ανωτέρω αναφερόμενη εγκύκλιος του υπουργείου παιδείας κλείνει μάλιστα με την παράκληση προς τους διευθυντές /ντριες  των σχολικών μονάδων και των διευθύνσεων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης «να μεριμνήσουν για την ορθολογική κατάρτιση του προγράμματος των εξετάσεων προκειμένου οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να προετοιμαστούν κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο»! Μέσα σ΄αυτά τα ασφυκτικά χρονικά πλαίσια, που η εγκύκλιος ορίζει και με βάση τα όσα προαναφέραμε και όσα ζήσαμε και ζούμε στα λύκεια αυτό το μήνα, αυτή η παράκληση μόνο ως ειρωνεία μπορεί να εκληφθεί από εμάς, τους μάχιμους εκπαιδευτικούς της τάξης.

     Τέλος, ως  εκπαιδευτικοί της «Αγωνιστικής Παρέμβασης» (Παρέμβασης-Γληνός) απαιτούμε το υπουργείο παιδείας να δει τα επιπλέον προβλήματα και τα ναυάγια, που δημιουργεί και δεν αντιμετωπίζει και να αποσύρει στο εξής την «ειδική», fast track εξεταστική του Ιουνίου, που έτσι όπως προβλέπεται στα λύκεια μόνο προβλήματα ουσιαστικά δημιουργεί σε κάποιους μαθητές και τις οικογένειες τους και στους εκπαιδευτικούς και τίποτα ουσιαστικά δεν λύνει…..γιατί αν δεν παρέχεις επαρκώς και διαρκώς τη δυνατότητα κατάκτησης του μορφωτικού αγαθού απ΄ όλους και μάλιστα υποστηρίζοντας ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους κατά τη μαθησιακή διαδικασία, οι fast track εξεταστικές, όσο «ειδικές» ή μη και να τις βαπτίζεις δεν σε σώζουν, πολύπαθο υπουργείο μας, ούτε εσένα, ούτε και τους μαθητές μας βεβαίως, που μ΄ αυτά και με τούτα τα καμώματα καταλήγουν να είναι το ναρκοθετημένο μέλλον της χώρας….

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑ
ΣΔΘΕ ΕΚΠΑ: Ένα ακόμη βήμα προς την κατάργηση της δημοκρατίας στο Πανεπιστήμιο και στη Σχολή μας
Ανακοίνωση του Συλλόγου Διδασκόντων Θετικών Επιστημών του ΕΚΠΑ
ΣΔΘΕ ΕΚΠΑ: Ένα ακόμη βήμα προς την κατάργηση της δημοκρατίας στο Πανεπιστήμιο και στη Σχολή μας