Thumbnail
Ανακοίνωση

Σε πανελλαδικό επίπεδο οι τεράστιες εκπαιδευτικές ανάγκες καλύπτονται εδώ και πολλά χρόνια από τους συναδέλφους αναπληρωτές, οι οποίοι στηρίζουν έμπρακτα το Δημόσιο Σχολείο, υπηρετώντας σε όλες τις γωνιές της χώρας μας. Οι διαχρονικές ευθύνες όλων των κυβερνήσεων οδήγησαν στο θεσμό του «μόνιμου αναπληρωτή» και στη «μόνιμη περιπλάνηση» με τα εξής βασικά χαρακτηριστικά:

1. Περιορισμένα εργασιακά δικαιώματα.
2. Διαρκής ανασφάλεια για τον τόπο εργασίας και διαμονής με σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις στον οικογενειακό προγραμματισμό.
3. Σημαντική καθυστέρηση της στελέχωσης των σχολικών μονάδων (ειδικά της υπαίθρου) με συνέπεια τη μη ομαλή έναρξη των μαθημάτων για όλα τα παιδιά της χώρας.

Για την εκπαιδευτική κοινότητα το αίτημα για Μόνιμους Διορισμούς στη Δημόσια Εκπαίδευση αποτελεί  αναπόσπαστο και κυρίαρχο κομμάτι των διεκδικητικών πλαισίων και των κινητοποιήσεων των πρωτοβάθμιων σωματείων και της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας. Το συνδικαλιστικό και εκπαιδευτικό κίνημα σήμερα οφείλει να παλέψει και να απαιτήσει μέσα από αγωνιστικές κινητοποιήσεις Μαζικούς Μόνιμους Διορισμούς σε όλα τα πραγματικά εκπαιδευτικά κενά.

Εκτός, όμως, από το θέμα των Μόνιμων Διορισμών, υπάρχουν και άλλα σημαντικά και κρίσιμα ζητήματα που αφορούν το Δημόσιο Σχολείο,  τις εργασιακές σχέσεις και την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης που έχουμε όλοι χρέος να διεκδικούμε και να προασπιζόμαστε. Συγκεκριμένα, ορισμένα κρίσιμα ζητήματα που αποτελούν και συνάμα αιτήματα του Κλάδου και πρέπει να αναδειχθούν είναι:

1. Καθιέρωση της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
2. Μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία (Αναλογία εκπαιδευτικών-μαθητών 1:15 στο Νηπιαγωγείο, 1:20 στο Δημοτικό Σχολείο).
3. Στήριξη και ποιοτική αναβάθμιση των δομών της Ειδικής Αγωγής
4. Καμία συγχώνευση σχολικών μονάδων με οικονομικά κριτήρια.
5. Ίσα δικαιώματα μόνιμων και αναπληρωτών κ.ά.
6. Μισθούς – συντάξεις αξιοπρέπειας και έμπρακτη αναγνώριση και στήριξη του επιστημονικού ρόλου των εκπαιδευτικών.

Με βάση τα παραπάνω οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. Σητείας «ο Μύσων» και Ιεράπετρας «Μαρία Λιουδάκη» επιδιώκουν η 2 Μαρτίου να αποτελέσει ημέρα μιας μεγάλης απεργιακής πανεκπαιδευτικής κινητοποίησης με ζήτημα αιχμής τους Μόνιμους Διορισμούς στη Δημόσια Εκπαίδευση μαζί με τα υπόλοιπα αιτήματα του Κλάδου.

Για το λόγο αυτό αιτούμαστε από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΟΕ να πάρει άμεσα απόφαση για 24ωρη Απεργία προκειμένου να οργανωθεί με μαζικότητα και επιτυχία η αγωνιστική πανεκπαιδευτική κινητοποίηση την Παρασκευή 2 Μαρτίου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 19/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

νηπιαγωγος
Ο πρώτος άνδρας νηπιαγωγός στην Ελλάδα συνεχίζει να εμπνέει μέσα από τα χειροποίητα εκπαιδευτικά του παιχνίδια
Ο Χρήστος Κεβρεκίδης, ο πρώτος άνδρας νηπιαγωγός στην Ελλάδα, έχει αφιερώσει τη συνταξιοδότησή του σε έναν ξεχωριστό σκοπό: τη δημιουργία παιχνιδιών...
Ο πρώτος άνδρας νηπιαγωγός στην Ελλάδα συνεχίζει να εμπνέει μέσα από τα χειροποίητα εκπαιδευτικά του παιχνίδια
BISKOTO SOKOLATAS
Το μπισκότο που μιμείται το Ozempic – Νέα προσέγγιση στην απώλεια βάρους με φυσικό συστατικό
Το μπισκότο σοκολάτας που λειτουργεί ως Ozempic -Το συστατικό που βοηθά στην απώλεια βάρους
Το μπισκότο που μιμείται το Ozempic – Νέα προσέγγιση στην απώλεια βάρους με φυσικό συστατικό
epinefridia
Επινεφρίδια: Ποιος είναι ο ρόλος τους;
Παρότι συχνά περνούν απαρατήρητα τα επινεφρίδια παίζουν καθοριστικό ρόλο στη ρύθμιση πολλών λειτουργιών του οργανισμού μέσω της παραγωγής ορμονών.
Επινεφρίδια: Ποιος είναι ο ρόλος τους;