Thumbnail

ΔΑΡΔΑΜΑΝΕΛΗΣ  ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ                              

ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΔΕ ΑΝΑΤ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

Τηλ.: 6973455800 – 2310413171                                                                    Θεσσαλονίκη, 10-10-2012

Ε-mail:   [email protected]                                                                    Ενημερωτικό 27

 

ΘΕΜΑ: «ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΤΟ ΥΠΑΙΘΠΑ»

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,

 Το Υπουργείο Παιδείας, ΑΚOΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΚΡΥΦΑ, αλήθεια προς τι η ΔΙΑΥΓΕΙΑ; eξέδωσε την 117436/Δ1/2-10-2012 εγκύκλιο, προς τους Περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης για τον επανακαθορισμό των περιοχών μετάθεσης με βάση την νέα δομή και σύνθεση των Καλλικρατικών δήμων της χώρας. Τους ζητά εντός ελάχιστων ημερών να κάνουν προτάσεις οι οποίες μπορεί να θίγουν άμεσα την διοικητική κατάσταση των οργανικά ανηκόντων εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες που τυχόν θα αλλάξουν περιοχή μετάθεσης ερήμην τους καθώς και ερήμην των συνδικαλιστικών μας οργανώσεων και της τοπικής αυτοδιοίκησης.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ:                                                                                                                                                                                      Στον Νομό Θεσσαλονίκης η τελευταία βίαια αλλαγή διοικητικής κατάστασης έγινε το 1997 όταν αποφασίστηκε η διάσπαση του (αλήθεια που είναι η αποκέντρωση;),  σε δύο διευθύνσεις εκπαίδευσης (Ανατολική και Δυτική), με συνέπεια τον εγκλωβισμό χιλιάδων συναδέλφων στην Δυτική Διεύθυνση οι οποίοι πλέον πρέπει να πηγαίνουν μέσω του ΥΠΑΙΠΘΑ-ΚΥΣΔΕ να ζητούν απόσπαση-μετακίνηση εντός του ΝΟΜΟΥ.                                     Από τότε μέχρι σήμερα δεν άλλαξαν ούτε τα κακώς κείμενα ακόμα και όταν τα επισημαίναμε :

  1. Η Ανατολική Θεσσαλονίκη ακόμα στα γραφεία της έχει παραπλανητικές πινακίδες ως Διεύθυνση, (αλήθεια πόσοι δηλώνουν την β περιοχή της και πάνε στην Δυτική ενώ θέλουν την περιοχή της Θέρμης και του Θερμαϊκού και αντίστοιχα). Επιτέλους κύριοι ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΑ Α ΚΑΙ Β ΚΑΙ ΓΡΑΨΤΕ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΤΙΣ 2 ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ (Ανατολική και Δυτική)
  2. Ο πρώην δήμος Αγίου Παύλου υπάγεται στην Ανατολική Θεσσαλονίκη στην Α/θμια ενώ στην Δυτική Θεσσαλονίκη στην Β/θμια ενώ οι μαθητές του χρησιμοποιούν το 7ο Γυμνάσιο και το αντίστοιχο Λύκειο (Ανατολικής)Θεσσαλονίκης για την φοίτηση τους.
  3. Η Ε΄ περιοχή Θεσσαλονίκης συμπεριλαμβάνει εκ διαμέτρου αντίθετες περιοχές σε σχέση με το πολεοδομικό συγκρότημα ( κάμπος Χαλάστρας- Κουφαλίων με περιοχή Χορτιάτη- Ασβεστοχωρίου).
  4. Ενώ ο καθορισμός των περιοχών μετάθεσης έγινε το1999 Δ2/8705/15-02/ΦΕΚ 204 τ Β΄ ποτέ δεν προστέθηκε η περιοχή του τέως δήμου Πεύκων-Ρετζικίου η οποία είναι μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες περιοχές της Θεσσαλονίκης.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:

1. Επειδή το θέμα αφορά μόνο τους εκπαιδευτικούς και τα προβλήματα που δημιουργούνται στην υπηρεσιακή τους κατάσταση,μετά την εφαρμογή της οποιασδήποτε νέας πρότασης και την έκδοση της αντίστοιχης υπουργικής απόφασης, θα παρακαλούσα να λάβετε σοβαρά υπόψη την προσθήκη παραγράφου –άρθρου  στο Π.Δ.50/1996  όπως αυτό συμπληρώθηκε με το άρθρο 5 του Π.Δ. 100/1997 ως ακολούθως.

<Εντός 10 ημερών από την κοινοποίηση της Υπουργικής απόφασης στις Δ.Δ.Ε. για αλλαγή περιοχής μετάθεσης λόγω εφαρμογής του προγράμματος Καλλικράτης, δύνανται οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι κατέχουν οργανική θέση στις σχολικές μονάδες οι οποίες μεταβάλλονται (αλλάζουν περιοχή μετάθεσης), ύστερα από αίτηση τους να παραμένουν στην Διάθεση του ΠΥΣΔΕ της προηγούμενης περιοχής όπου ανήκε η σχολική τους μονάδα και να τοποθετούνται άμεσα με την διαδικασία του υπεραρίθμου σε κενές θέσεις της ομάδας σχολείων η των όμορων ομάδων σχολείων όπου δεν είναι δυνατόν αυτό.>

2. Να δοθούν άμεσα στην δημοσιότητα-φορείς  οι προτάσεις και να τεθούν σε διάλογο για ενημέρωση των ενδιαφερομένων.

3. Στα πλαίσια της έκδοσης εγκυκλίου για τις μεταθέσεις του επόμενου σχολικού έτους και λόγω πλέον του οξύτατου οικονομικού προβλήματος για χιλιάδες εκπαιδευτικούς,

σας καλώ να λάβετε σοβαρά υπόψη την περίπτωση να δοθεί το δικαίωμα της συμπλήρωσης απεριορίστου αριθμού περιοχών μετάθεσης στους συναδέλφους κατά την συμπλήρωση των αιτήσεων μιας και η επεξεργασία τους πλέον γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο από την υπηρεσία.

Επιτέλους δεν είναι καιρός και για άλλη οικονομική και ψυχική ταλαιπωρία των μάχιμων στην έδρα εκπαιδευτικών κύριε Υφυπουργέ (την παγκόσμια ημέρα της ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ), όταν αλλάζεις περιοχή μετάθεσης αλλάζουν και τα δεδομένα ως προς την προτεραιότητα διεκδίκησης κενού για τη συμπλήρωση του ωραρίου του εκπαιδευτικού.

Καλώ επίσης την ΟΛΜΕ να συζητήσει τα  θέματα στο αυριανό της Δ.Σ.

Με εκτίμηση,                                                                                                                        

                                                                                  Θρασύβουλος Δαρδαμανέλης.

                                                           Υποψήφιος αιρετός ΚΥΣΔΕ με την Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες 2025: Η μαθήτρια που πέτυχε το «απόλυτο 20» στην Οικονομία και πάει για ΑΣΟΕΕ

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

καθηγητής ΕΠΑΛ στέκεται σε μέσα σε σχολική τάξη
«Οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ βρισκόμαστε για άλλη μια φορά αντιμέτωποι με έναν παράτυπο “εθελοντισμό” του Ιουλίου»
Καταπέλτης η ΕΛΤΕΕ για το Υπουργείο Παιδείας - Απαξίωση της τεχνικής εκπαίδευσης, επαναλαμβανόμενη «θεσμική κακοποίηση» των εκπαιδευτικών
«Οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ βρισκόμαστε για άλλη μια φορά αντιμέτωποι με έναν παράτυπο “εθελοντισμό” του Ιουλίου»
opekepe-skandalo
Σκάνδαλο δίχως τέλος στον ΟΠΕΚΕΠΕ: Νέοι διάλογοι «φωτιά» καίνε συνεργάτες υπουργών και παράγοντες από την Κρήτη
Συνομιλίες αποκαλύπτουν πιέσεις προς τον πρόεδρο του ΟΠΕΚΕΠΕ για επανελέγχους υπέρ «φιλικών προσώπων» με κομματικές διασυνδέσεις, ενώ γίνεται λόγος...
Σκάνδαλο δίχως τέλος στον ΟΠΕΚΕΠΕ: Νέοι διάλογοι «φωτιά» καίνε συνεργάτες υπουργών και παράγοντες από την Κρήτη
who.jpg
ΠΟΥ: Χωρίς ξεκάθαρη εικόνα για το ξεκίνημα του κορονοϊού SARS-CoV-2
Ο ΠΟΥ καταγγέλλει άρνηση της Κίνας να μοιραστεί τις γενετικές αλληλουχίες των πρώτων κρουσμάτων, λεπτομέρειες για τα ζώα που πωλούνταν στις αγορές...
ΠΟΥ: Χωρίς ξεκάθαρη εικόνα για το ξεκίνημα του κορονοϊού SARS-CoV-2
ftiakste-laxanokipo-sto-mpalkoni-sas-03.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Σύσταση άμισθης Ομάδας Εργασίας για τους «Λαχανόκηπους στα Σχολεία»
Η Ομάδα Εργασίας θα είναι αρμόδια για τη σύνταξη τεχνικών προδιαγραφών για την προμήθεια του απαραίτητου εξοπλισμού
Υπουργείο Παιδείας: Σύσταση άμισθης Ομάδας Εργασίας για τους «Λαχανόκηπους στα Σχολεία»