Thumbnail
Νίκη Κεραμέως

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ασυνέχεια στην εκμάθηση της δεύτερης ξένης γλώσσας στα σχολεία

Αθήνα, 11 Οκτωβρίου 2017

Η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, βουλευτής Επικρατείας, Νίκη Κεραμέως, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, απηύθυνε ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας σχετικά με την ασυνέχεια της εκμάθησης της επιλεγμένης δεύτερης ξένης γλώσσας στους μαθητές των Γυμνασίων.

Υπουργική Απόφαση προβλέπει ρητώς ότι η επιλογή της δεύτερης ξένης Γλώσσας που γίνεται στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού ισχύει έως και την Γ΄ τάξη του Γυμνασίου. Η πρόβλεψη, όμως, αυτή ακυρώνεται στα επόμενα άρθρα της ίδιας Υπουργικής Απόφασης, καθώς οι προϋποθέσεις και οι περιορισμοί που τίθενται, π.χ. ως προς τον αριθμό τμημάτων δεύτερης ξένης γλώσσας ο οποίος δεν μπορεί να υπερβαίνει τον αριθμό τμημάτων γενικής παιδείας ή ως προς τις διαθέσιμες διδακτικές ώρες της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, αναιρούν την ισχύ της επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας, δημιουργώντας πλείστα προβλήματα σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων,
κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου

Θέμα: Ασυνέχεια στην εκμάθηση της επιλεγμένης δεύτερης ξένης γλώσσας από τους μαθητές Γυμνασίων

Αθήνα, 11 Οκτωβρίου 2017

Στο άρ. 1 της υπ’ αριθ. 53476/ΓΔ4/ΦΕΚ Β’ 1171/4-4-2017 Υπουργικής σας Απόφασης προβλέπεται ρητώς ότι η επιλογή της δεύτερης ξένης Γλώσσας που γίνεται στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού ισχύει έως και την Γ΄ τάξη του Γυμνασίου. Η πρόβλεψη αυτή ακυρώνεται στα επόμενα άρθρα της ίδιας Υπουργικής Απόφασης, καθώς οι προϋποθέσεις και οι περιορισμοί που τίθενται, π.χ. ως προς τον αριθμό τμημάτων δεύτερης ξένης γλώσσας ο οποίος δεν μπορεί να υπερβαίνει τον αριθμό τμημάτων γενικής παιδείας ή ως προς τις διαθέσιμες διδακτικές ώρες της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, αναιρούν την ισχύ της επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας, δημιουργώντας πλείστα προβλήματα σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.

Ερωτάσθε:
1. Πώς θα συνεχίσουν την εκμάθηση της δεύτερης ξένης γλώσσας που επέλεξαν ως μαθητές δημοτικού, οι μαθητές της Α’ τάξης Γυμνασίου στο οποίο διακόπτεται η διδασκαλία της;
2. Πώς θα διδάξουν οι εκπαιδευτικοί της δεύτερης ξένης γλώσσας ταυτόχρονα σε αρχάριους και προχωρημένους μαθητές, χωρίς να παρεμποδιστεί η ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος;

Η ερωτώσα βουλευτής
 Νίκη Κ. Κεραμέως

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

rafale-m-033.jpg
Συναγερμός για ΗΠΑ και ΝΑΤΟ: Τα Rafale καταρρίπτονται – οι Κινέζοι κερδίζουν τον αέρα
Ανησυχία στη Δύση: Η αερομαχία Ινδίας-Πακιστάν αναδεικνύει τεχνολογική υπεροχή της Κίνας
Συναγερμός για ΗΠΑ και ΝΑΤΟ: Τα Rafale καταρρίπτονται – οι Κινέζοι κερδίζουν τον αέρα
trump
Ντόναλντ Τραμπ: Ινδία και Πακιστάν συμφώνησαν για «πλήρη και άμεση κατάπαυση του πυρός»
Ιστορική συμφωνία εκεχειρίας μεταξύ Ινδίας και Πακιστάν με τη διαμεσολάβηση των ΗΠΑ
Ντόναλντ Τραμπ: Ινδία και Πακιστάν συμφώνησαν για «πλήρη και άμεση κατάπαυση του πυρός»
kysde.jpg
Συνεχής διεκδίκηση για δίκαιες μεταθέσεις και αποσπάσεις εκπαιδευτικών - Τι συζητήθηκε στη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ
Αιτήματα εκπαιδευτικών στο προσκήνιο: Η παρέμβαση του Θ. Κατσωνόπουλου
Συνεχής διεκδίκηση για δίκαιες μεταθέσεις και αποσπάσεις εκπαιδευτικών - Τι συζητήθηκε στη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ
sofia zaxaraki
Ρύθμιση για τα Κέντρα Μελέτης δρομολογεί το Υπουργείο Παιδείας – Σε αναμονή το νέο θεσμικό πλαίσιο

Σε μια προσπάθεια να ρυθμιστεί ένα πεδίο που μέχρι σήμερα λειτουργεί χωρίς σαφές νομικό καθεστώς, το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...

Ρύθμιση για τα Κέντρα Μελέτης δρομολογεί το Υπουργείο Παιδείας – Σε αναμονή το νέο θεσμικό πλαίσιο