Thumbnail
ΕΛΜΕ Λάρισας

Σ’ ένα έγγραφο ¨ρουτίνας” που εμφανίζεται στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς και καθορίζει τις εγγραφές των μαθητών της επόμενης χρονιάς στα σχολεία, δεν περιμένεις εκπλήξεις και πρωτοτυπίες.Στο φετινό έγγραφο διαπιστώνεται ότι για την εγγραφή των μαθητών/τριών ειδικά και μόνο στα ΕΠΑΛ απαιτείται δήλωση προτίμησης και μάλιστα …ηλεκτρονικά!

Συγκεκριμένα : «Για το σχολικό έτος 2017-2018 η δήλωση προτίμησης για εγγραφή στα ΕΠΑ.Λ. θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά από τις 19-06-2017 έως τις 23-06-2017 και η εγγραφή των μαθητών θα ολοκληρωθεί έως τις 30 Ιουνίου 2017.» Δηλαδή θα γίνει κατ αρχή καταγραφή πανελλαδικά των αιτήσεων των μαθητών και των προτιμήσεων τους σε τομείς, ειδικότητες, ΕΠΑΛ και μετά θα δοθεί η έγκριση από το υπουργείο για την εγγραφή τους!

Δεν είναι πρώτη φορά που το υπουργείο αντιμετωπίζει διαφορετικά τα σχολεία της ΤΕΕ απ’ ότι τα άλλα! Στις 30 Ιανουαρίου 2017, ενώ για όλα τ’ άλλα σχολεία όλων των βαθμίδων ήταν αργία, για τα ΕΠΑΛ εκδόθηκε τελευταία στιγμή από τον ειδικό σε θέματα ΤΕΕ κ. Μουστάκα εντολή – εγκύκλιο που υποχρέωνε μαθητές και εκπαιδευτικούς να βρίσκονται στα σχολεία για σχετικές με την ημέρα εκδηλώσεις! Την ίδια ακριβώς εποχή, τα ΕΠΑΛ πρωτοτυπούσαν και στον χαρακτηρισμό φοίτησης σε «παρακολουθούντες» και μη μαθητές το τέλος του α΄ τετραμήνου, στη μέση δηλαδή της χρονιάς!Η ιδιαιτερότητα αυτή της δήλωσης προτίμησης στις φετινές εγγραφές των μαθητών στα ΕΠΑΛ έχει στόχο να κατευθύνει το υπουργείο και η Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης τους μαθητές έτσι, ώστε να καταργηθούν ειδικότητες στη Γ΄ Τάξη, τομείς στη Β΄, αλλά και ολόκληρες σχολικές μονάδες, ΕΠΑΛ & ΕΚ, σύμφωνα με τις επιταγές του 3ου μνημονίου – ΟΟΣΑ-ΣΕΒ-Ε.Ε και των “μεταρρυθμίσεων” στη λυκειακή βαθμίδα που προωθεί το υπουργείο. Ο κ. Λιάκος με το πόρισμα του εδώ και καιρό για το «Νέο Λύκειο», αλλά κι ο κ. Γαβρόγλου πρόσφατα, με το τριετές σχέδιο μεταρρυθμίσεων για την παιδεία, θα ολοκληρώσουν αυτές τις επιταγές!

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ καταγγέλλει αυτές τις απαράδεκτες ενέργειες και απαιτεί από το Υπουργείο Παιδείας να σταματήσει τη συρρίκνωση και ουσιαστικά διάλυση της ΤΕΕ και να πάρει πίσω αυτήν την απαράδεκτη απόφαση.

● Να δοθεί όλος ο απαραίτητος χρόνος στους μαθητές να ενημερωθούν για να επιλέξουν το σχολείο, τον τομέα και την ειδικότητα της επιλογής τους.

● Τα τμήματα, οι τομείς και οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ να ολοκληρωθούν χρονικά, όπως κάθε χρόνο.

● Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα τομέων και ειδικοτήτων.

Η απόφαση πάρθηκε κατά πλειοψηφία. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες 2025: Η μαθήτρια που πέτυχε το «απόλυτο 20» στην Οικονομία και πάει για ΑΣΟΕΕ

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kaysonas (3)
Έκτακτα μέτρα λόγω καύσωνα: Παύση εργασιών στις 12:00- Τι ισχύει για delivery και τηλεργασία
Καύσωνας: Έκτακτα μέτρα προστασίας για τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα – Τι ισχύει για σήμερα (27/06)
Έκτακτα μέτρα λόγω καύσωνα: Παύση εργασιών στις 12:00- Τι ισχύει για delivery και τηλεργασία
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Ζαχαράκη: «Τα Πανεπιστήμια δεν θα είναι ξέφραγο αμπέλι. Στόχος μια σύγχρονη και ποιοτική εκπαίδευση»
Η Παιδεία αλλάζει με επίκεντρο τον μαθητή και τον φοιτητή - Όλα όσα είπε σε συνέντευξή της η υπουργός Παιδείας Σ. Ζαχαράκη
Ζαχαράκη: «Τα Πανεπιστήμια δεν θα είναι ξέφραγο αμπέλι. Στόχος μια σύγχρονη και ποιοτική εκπαίδευση»
taksi
Τα «καθρεφτάκια» των νέων αντικειμένων σπουδών στο γυμνάσιο Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Ενεργός Πολιτειότητα, Τοπική Ιστορία
«Πολλά από τα αντικείμενα που προτείνονται ήδη θεραπεύονται μέσω των δράσεων πολιτιστικών προγραμμάτων, αγωγής υγείας, ομίλων, πειραματικών...
Τα «καθρεφτάκια» των νέων αντικειμένων σπουδών στο γυμνάσιο Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Ενεργός Πολιτειότητα, Τοπική Ιστορία