Thumbnail
Ανακοίνωση

Το Υπουργείο Παιδείας, πιστό στην εφαρμογή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, ζήτησε με εγκύκλιό του (10 Απρίλη 2017) να δοθούν τα κενά και τα πλεονάσματα μέσα σε 2 ημέρες. Ζητά  συνεδρίαση των ΠΥΣΔΕ την Τετάρτη 12/4/2017 για να εγκριθούν τα κενά και να σταλούν στο Υπουργείο. Όλα αυτά σε διάστημα δυο ημερών και μάλιστα με κλειστά τα σχολεία.

Η απαίτηση από τα ΠΥΣΔΕ για έγκριση των κενών και ταυτόχρονα η επίκληση στο αυταρχικό νομοθετικό πλαίσιο (σημ. αναφέρεται ότι « ο μη σωστός έλεγχος εμπίπτει στις διατάξεις του εδαφίου β της παρ. 1 του άρθρου 107 του ν. 3528/2007») είναι αποκαλυπτική για την πρόθεση του Υπουργείου όχι μόνο να εφαρμόζει πιστά την πολιτική των περικοπών και της αδιοριστίας αλλά και να επιστρατεύει από το «οπλοστάσιο της» τον αυταρχισμό. Πρέπει να σημειωθεί ότι στους πίνακες που θα σταλούν από τις ΔΔΕ και τα ΠΥΣΔΕ στις Περιφερειακές Διευθύνσεις απουσιάζει η στήλη «εκτίμηση ΠΥΣΔΕ», ενώ πρόταση μπορεί να κάνει μόνο ο Περιφερειακός Διευθυντής.  

Είναι ξεκάθαρες οι προθέσεις του Υπουργείου, είναι η πολιτική που εφαρμόζεται τουλάχιστον τα τελευταία 10 χρόνια από όλες τις κυβερνήσεις. Η δραστική περικοπή τμημάτων, οι συγχωνεύσεις, οι περικοπές, η ελαχιστοποίηση πρόσληψης αναπληρωτών είναι στους άμεσους στόχους, πλήρως εναρμονισμένα με την πολιτική των περικοπών παντού (και στο χώρο της παιδείας).

Είναι φανερό πως οι εξελίξεις που δρομολογούνται χτυπούν μορφωτικά δικαιώματα μαθητών – εργασιακές σχέσεις εκπαιδευτικών.

Μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε η έκδοση της εγκυκλίου, το Υπουργείο προχώρησε σε ολιγοήμερη παράταση της διαδικασίας (24/4), δηλαδή την πρώτη μέρα που θα ανοίξουν τα  σχολεία (!). 

Το γεγονός αυτό φυσικά, δεν αλλάζει σε τίποτα την ουσία της κυβερνητικής πολιτικής, τον προσανατολισμό της στη διαμόρφωση κενών και πλεονασμάτων στη λογική του λεγόμενου "εξορθολογισμού" των δαπανών, στην εφαρμογή του γνωστού δημοσιονομικού "κόφτη", την προσπάθεια με χειρουργικό τρόπο να συμπτυχθούν τμήματα. Το σύνολο της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής (νόμοι, εγκύκλιοι, υπουργικές αποφάσεις κ.α., όπως π.χ. αυτή για τη Β' Ξένη Γλώσσα) είναι εδώ.

Δεν εφησυχάζουμε. Παραμένουμε σε επιφυλακή.

Προχωράμε σε παρέμβαση στο Υπουργείο Παιδείας, από κοινού με άλλα σωματεία, την Τετάρτη 12/4 στις 11:00.

Συνεχίζουμε πιο δυναμικά τον Αγώνα με το άνοιγμα των σχολείων.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

theodoropoulos
Είπαμε: Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει…(Όταν ο Θεοδωρόπουλος μιλάει για την ΕΔΕ στους εκπαιδευτικούς της Βέροιας)
Κατά τα άλλα, ο βαθύς γνώστης των πάντων και ανελέητος κριτής- όσων δεν συμπλέουν με την κυρίαρχη ιδεολογία- μπέρδεψε το όνομα της Αλέιδα Γκεβάρα με...
Είπαμε: Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει…(Όταν ο Θεοδωρόπουλος μιλάει για την ΕΔΕ στους εκπαιδευτικούς της Βέροιας)
gerasimos_siasos
Οι σημαντικότερες ιατρικές ανακαλύψεις του 2024 - Mακροχρόνιες συνέπειες για την ιατρική επιστήμη και τη θεραπεία ασθενών
Οι εξελίξεις που ανοίγουν νέους δρόμους για τη διάγνωση, τη θεραπεία και την πρόληψη πολλών ασθενειών
Οι σημαντικότερες ιατρικές ανακαλύψεις του 2024 - Mακροχρόνιες συνέπειες για την ιατρική επιστήμη και τη θεραπεία ασθενών