Thumbnail

Υπάρχουμε κι όμως δεν φαινόμαστε…

Ποιοι και ποιες είμαστε;

Όλες και όλοι εκείνοι οι εκπαιδευτικοί που εδώ και τουλάχιστον μία δεκαετία ασχολούμαστε με τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης σε πολύγλωσσους μαθητές και μαθήτριες. Eκπαιδευτικοί που καλύπτουμε πάγιες ανάγκες σε σχολικές μονάδες κι όχι μόνο –ανάγκες της πολιτείας που αλλάζει βαθιά σε ένα πολυπολιτισμικό πλαίσιο. Εκπαιδευτικοί με ειδική επιμόρφωση, με μακρά θητεία στο αντικείμενο, με πολλά σεμινάρια και μεταπτυχιακά.

Είμαστε, επίσης, οι εκπαιδευτικοί που εργαζόμαστε ως ωρομίσθιοι, η προϋπηρεσία μας δεν έχει αναγνωριστεί ποτέ, δουλεύουμε αποσπασματικά και για συγκεκριμένους μήνες, πληρωνόμαστε με χρονική καθυστέρηση κι έχουμε γίνει ελεύθεροι επαγγελματίες, δηλ. ενταχθήκαμε στο ασφαλιστικό σύστημα του ΟΑΕΕ εκβιαστικά, αν θέλουμε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε.

Εργαζόμενοι-φαντάσματα, εργαζόμενοι χωρίς κανένα δικαίωμα, χωρίς φωνή και χωρίς εκπροσώπηση.

Εργαζόμενοι που με τα νέα μέτρα χάνουμε το μοναδικό μας εφόδιο, εκείνο της αξιοπρέπειας, καθώς σύμφωνα με τον νέο νόμο που ετοιμάζεται θα πληρώνουμε επιπλέον εισφορές –παρακράτηση φόρου που θα ανέβει στο 30% (!!!)– με αποτέλεσμα όσοι δηλώνουμε εισοδήματα πάνω από 5.οοο ευρώ να έχουμε παρακρατήσεις τέτοιες που θα καθιστούν τις τελικές μας απολαβές σχεδόν ανίκανες να καλύψουν τις βασικές μας ανάγκες.

Τέλος, φέτος καλούμαστε να επιλέξουμε ανάμεσα στην προοπτική να διδάσκουμε έως 15 ώρες σε ένα σχολείο και σε εκείνη να διδάσκουμε 25 ώρες σε 2 σχολεία. Έτσι καταλήγει να γίνεται αποσπασματικό το έργο μας και να μην καλύπτονται ουσιαστικά οι ανάγκες των μαθητών μας με τις απαραίτητες ώρες διδασκαλίας.

Εκφράζουμε την απορία μας, τη δυσαρέσκεια, την απογοήτευση και κυρίως την αγωνία μας για το μέλλον τόσο το δικό μας, όσο και της κάλυψης των αναγκών σχολικών μονάδων στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε τόσα παιδιά που το έχουν ανάγκη.

Ζητάμε:

  • Δημιουργία ενιαίου μητρώου εκπαιδευτών/τριών της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας
  • Αναγνώριση προϋπηρεσίας
  • Τη μόνιμη λειτουργία τμημάτων υποστήριξης ευπαθών ομάδων στα σχολεία, τα οποία να υλοποιούνται από το Υπουργείο Παιδείας.

Καλούμε όλους τους φορείς, καλούμε την ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ, αλλά και το ίδιο το ΑΠΘ και τη διεύθυνση του Προγράμματος να ταχθούν στο πλευρό μας, στα δίκαια αιτήματά μας και να φωνάξουμε από κοινού: Επιτέλους, είμαστε κι εμείς εδώ !!

 

Ομάδα εκπαιδευτικών που εργάζονται στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα

«Διάπολις: Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών»  

[email protected]

 

Σεπτέμβρης 2012

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πότε θα βγουν οι πίνακες κατάταξης αναπληρωτών για προσλήψεις

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

daskala
Νεοδιόριστοι - Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί: Πώς θα ήταν οι τελευταίες ημέρες του Αυγούστου και όλο σου το καλοκαίρι, αν δεν γνώριζες πού θα σε βρει ο χειμώνας;
Εάν ο διορισμός στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση αποτελεί το «φωτεινό αντικείμενο του πόθου» για χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, οι...
Νεοδιόριστοι - Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί: Πώς θα ήταν οι τελευταίες ημέρες του Αυγούστου και όλο σου το καλοκαίρι, αν δεν γνώριζες πού θα σε βρει ο χειμώνας;
κουρτίνα
Αντίο στις πλαστικές κουρτίνες μπάνιου – Η νέα τάση που κερδίζει έδαφος στα σπίτια
Ολοένα και περισσότερα νοικοκυριά στρέφονται σε μια πιο σύγχρονη και πρακτική λύση: τα διαχωριστικά από γυαλί ή ακρυλικό.
Αντίο στις πλαστικές κουρτίνες μπάνιου – Η νέα τάση που κερδίζει έδαφος στα σπίτια
μαθητρια
Μαθήτρια με IQ 161 «σάρωσε» σε 23 A-levels και κέρδισε θέση στην Οξφόρδη
18χρονη με δείκτη νοημοσύνης υψηλότερο από του Στίβεν Χόκινγκ, πέτυχε A σε όλα τα μαθήματα και κάνει το όνειρό της πραγματικότητα
Μαθήτρια με IQ 161 «σάρωσε» σε 23 A-levels και κέρδισε θέση στην Οξφόρδη