Thumbnail

Υπάρχουμε κι όμως δεν φαινόμαστε…

Ποιοι και ποιες είμαστε;

Όλες και όλοι εκείνοι οι εκπαιδευτικοί που εδώ και τουλάχιστον μία δεκαετία ασχολούμαστε με τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης σε πολύγλωσσους μαθητές και μαθήτριες. Eκπαιδευτικοί που καλύπτουμε πάγιες ανάγκες σε σχολικές μονάδες κι όχι μόνο –ανάγκες της πολιτείας που αλλάζει βαθιά σε ένα πολυπολιτισμικό πλαίσιο. Εκπαιδευτικοί με ειδική επιμόρφωση, με μακρά θητεία στο αντικείμενο, με πολλά σεμινάρια και μεταπτυχιακά.

Είμαστε, επίσης, οι εκπαιδευτικοί που εργαζόμαστε ως ωρομίσθιοι, η προϋπηρεσία μας δεν έχει αναγνωριστεί ποτέ, δουλεύουμε αποσπασματικά και για συγκεκριμένους μήνες, πληρωνόμαστε με χρονική καθυστέρηση κι έχουμε γίνει ελεύθεροι επαγγελματίες, δηλ. ενταχθήκαμε στο ασφαλιστικό σύστημα του ΟΑΕΕ εκβιαστικά, αν θέλουμε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε.

Εργαζόμενοι-φαντάσματα, εργαζόμενοι χωρίς κανένα δικαίωμα, χωρίς φωνή και χωρίς εκπροσώπηση.

Εργαζόμενοι που με τα νέα μέτρα χάνουμε το μοναδικό μας εφόδιο, εκείνο της αξιοπρέπειας, καθώς σύμφωνα με τον νέο νόμο που ετοιμάζεται θα πληρώνουμε επιπλέον εισφορές –παρακράτηση φόρου που θα ανέβει στο 30% (!!!)– με αποτέλεσμα όσοι δηλώνουμε εισοδήματα πάνω από 5.οοο ευρώ να έχουμε παρακρατήσεις τέτοιες που θα καθιστούν τις τελικές μας απολαβές σχεδόν ανίκανες να καλύψουν τις βασικές μας ανάγκες.

Τέλος, φέτος καλούμαστε να επιλέξουμε ανάμεσα στην προοπτική να διδάσκουμε έως 15 ώρες σε ένα σχολείο και σε εκείνη να διδάσκουμε 25 ώρες σε 2 σχολεία. Έτσι καταλήγει να γίνεται αποσπασματικό το έργο μας και να μην καλύπτονται ουσιαστικά οι ανάγκες των μαθητών μας με τις απαραίτητες ώρες διδασκαλίας.

Εκφράζουμε την απορία μας, τη δυσαρέσκεια, την απογοήτευση και κυρίως την αγωνία μας για το μέλλον τόσο το δικό μας, όσο και της κάλυψης των αναγκών σχολικών μονάδων στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε τόσα παιδιά που το έχουν ανάγκη.

Ζητάμε:

  • Δημιουργία ενιαίου μητρώου εκπαιδευτών/τριών της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας
  • Αναγνώριση προϋπηρεσίας
  • Τη μόνιμη λειτουργία τμημάτων υποστήριξης ευπαθών ομάδων στα σχολεία, τα οποία να υλοποιούνται από το Υπουργείο Παιδείας.

Καλούμε όλους τους φορείς, καλούμε την ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ, αλλά και το ίδιο το ΑΠΘ και τη διεύθυνση του Προγράμματος να ταχθούν στο πλευρό μας, στα δίκαια αιτήματά μας και να φωνάξουμε από κοινού: Επιτέλους, είμαστε κι εμείς εδώ !!

 

Ομάδα εκπαιδευτικών που εργάζονται στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα

«Διάπολις: Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών»  

[email protected]

 

Σεπτέμβρης 2012

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

νοσοκο
Τραγωδία σε γάμο στα Χανιά: 56χρονος κατέρρευσε και πέθανε μπροστά στους καλεσμένους
Άμεσα κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και έγιναν προσπάθειες καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης από τους διασώστες
Τραγωδία σε γάμο στα Χανιά: 56χρονος κατέρρευσε και πέθανε μπροστά στους καλεσμένους
μαθήτρια
Θεσσαλονίκη: Καθηγητής έστελνε ερωτικά μηνύματα σε 11χρονη μαθήτρια – Παραδέχτηκε ότι «την ερωτεύτηκε»
Η μαθήτρια κατονόμασε και άλλες συμμαθήτριές της, οι οποίες ενδεχομένως έχουν δεχθεί παρόμοια προσέγγιση από τον ίδιο δάσκαλο
Θεσσαλονίκη: Καθηγητής έστελνε ερωτικά μηνύματα σε 11χρονη μαθήτρια – Παραδέχτηκε ότι «την ερωτεύτηκε»
podilato
Λάρισα: Αγοράκι παρασύρθηκε από ΙΧ ενώ έκανε ποδήλατο – Μεταφέρθηκε τραυματισμένο στο νοσοκομείο
Τα ακριβή αίτια του ατυχήματος ερευνώνται από την Τροχαία Λάρισας, ενώ προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες πληροφορίες για την...
Λάρισα: Αγοράκι παρασύρθηκε από ΙΧ ενώ έκανε ποδήλατο – Μεταφέρθηκε τραυματισμένο στο νοσοκομείο