Thumbnail
ΕΛΜΕ Σάμου

Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  είναι ένας πετυχημένος θεσμός που λειτουργεί τα τελευταία χρόνια. Δίνει την ευκαιρία στους ενήλικες να επανασυνδεθούν με την διαδικασία  της γνώσης και να αποκτήσουν το απολυτήριο του Γυμνασίου.

Στη Σάμο λειτουργούν δύο Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας. Το κεντρικό στο Βαθύ και το παράρτημα στο Καρλόβασι. Για την φετινή σχολική  χρονιά 2016 -2017 υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον από τους μαθητές αφού τα τμήματα που λειτουργούν και ιδιαίτερα του πρώτου κύκλου είναι υπερπλήρη.

Όμως το ενδιαφέρον των μαθητών είναι σε πλήρη αναντιστοιχία με τη λειτουργία των δύο σχολείων. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν έχουν φέρει την λειτουργία τους σε οριακό επίπεδο.

 Τα δύο σχολεία  λειτουργούν μόνο με τέσσερις εκπαιδευτικούς. Ως αποτέλεσμα να μην εγγράφουν μαθητές διότι δεν μπορούν να δημιουργήσουν δεύτερο τμήμα στον πρώτο κύκλο.

Ενώ οι μαθητές από τα χωριά δικαιούνται δωρεάν μετακίνηση, μέχρι σήμερα δεν έχουν ξεκινήσει οι μεταφορές. Ως αποτέλεσμα, οι  μαθητές των χωριών όπως τον Παγώνδα, Μαραθόκαμπο, να έχουν πολλές απουσίες.

Οι προμηθευτές υλικών των σχολείων δεν έχουν πληρωθεί τα περσινά τιμολόγια και δεν έχουν γίνει οι προκηρύξεις για την φετινή χρονιά. Έτσι υπάρχει έλλειψη υλικών όπως σε χαρτί και μελανιών.

Έχοντας την εμπειρία της περσινής χρονιάς, όπου οι ωρομίσθιοι προσελήφθησαν 25 Φεβρουαρίου, ( υπήρξε ο κίνδυνος να γίνει εξάμηνη  παράτασης  του σχολικού έτους) θέλουμε να εκφράσουμε την αγωνία μας για την έκβαση της φετινής χρονιάς. Θεωρούμε ότι οι διαδικασίες πρόσληψης των εκπαιδευτικών θα πρέπει να ξεκινήσουν άμεσα ώστε τα σχολεία να λειτουργήσουν ομαλά.

Ως ΕΛΜΕ Σάμου έχουμε την θέση ότι τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  πρέπει να  αποδεσμευτούν από τα προγράμματα των ΕΣΠΑ. Πρέπει  να έχουν μία  σταθερή χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό, ώστε να λειτουργούν με το δικό τους μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό.

Στην εποχή των αλλεπάλληλων μνημονίων και οικονομικών περικοπών, τα ΣΔΕ είναι μία διέξοδος για τους ενήλικες μαθητές οι οποίοι προέρχονται από κοινωνικά ευπαθείς ομάδες.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

Η πολιτεία να δείξει μεγαλύτερη ευαισθησία στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και να δώσει άμεσα λύσεις στα προβλήματα.

  •   Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ

Ο Πρόεδρος                                                                               Ο Γραμματέας

 

  Διαμαντίδης Σεβαστός                                                               Σοφούλης Ιωάννης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ