Thumbnail
Ζ Σύλλογος ΠΕ Θεσσαλονίκης

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Στη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 12/9, με τη συμμετοχή πολλών νηπιαγωγών, συζητήθηκε μεταξύ άλλων διεξοδικά το ζήτημα των αλλαγών που επέρχονται στη λειτουργία του Νηπιαγωγείου και τα εργασιακά δικαιώματα των νηπιαγωγών με την εγκύκλιο Φίλη για το «Ενιαίο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο» και τα άλλα μέτρα που έχουν περάσει τους τελευταίους μήνες.

Κοινή πεποίθηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των συμμετεχόντων στη Συνέλευση ήταν ότι τα κυβερνητικά μέτρα για το Νηπιαγωγείο βρίσκονται στην ίδια κατεύθυνση με τα μέτρα που πέρασαν για το Δημοτικό Σχολείο και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και στοχεύουν στο φτηνό και ευέλικτο σχολείο. Ένα σχολείο και ένα νηπιαγωγείο δηλαδή που θα λειτουργεί με πολύ λιγότερους εκπαιδευτικούς, αδιαφορώντας για τις μορφωτικές και άλλες ανάγκες των παιδιών αλλά και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στον εμπαιγμό περί κατοχύρωσης του ωραρίου των νηπιαγωγών καθώς και στην απογύμνωση του ολοήμερου νηπιαγωγείου από τον παιδαγωγικό του περιεχόμενο και την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών του, με τη δυνατότητα απασχόλησης σ’ αυτό και εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων και με οποιεσδήποτε εργασιακές σχέσεις.

Η Γεν. Συνέλευση κατέληξε στην αναγκαιότητα αντίστασης και ανατροπής αυτής της πολιτικής και στην κατεύθυνση αυτή καλεί τις/τους νηπιαγωγούς του Συλλόγου μας:

  • Να συμμετέχουν στις συγκεντρώσεις νηπιαγωγών για την περαιτέρω συζήτηση του θέματος,

-την Παρασκευή 16/9, 1.30μ.μ., στο 3ο Δ.Σ. Σταυρούπολης, για τις/τους νηπιαγωγούς της Σταυρούπολης

-τη Δευτέρα 19/9, 1.30μ.μ., στο 3ο Δ.Σ. Αμπελοκήπων, για τις/τους νηπιαγωγούς των Αμπελοκήπων και της Μενεμένης

  • Να μην εφαρμόσουν την αντιεκπαιδευτική εγκύκλιο Φίλη και να συντάξουν το πρακτικό με βάση το σχέδιο που προτείνεται από τη ΔΟΕ (επισυνάπτεται)
  • Να συμμετέχουν στην παράσταση διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών του Συλλόγου μας και την από κοινού παράδοση των πρακτικών στις σχολικές συμβούλους, την Τρίτη 20/9, 1.30μ.μ., στη Διεύθυνση Π.Ε. Δυτικής Θες/νίκης.
  • να συμμετέχουμε όλες/οι μαζικά στην 24ωρη απεργία της ΔΟΕ, στις 15 του Σεπτέμβρη     

 

Για τη Γ.Σ                                                                                          

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τρόφιμα
Τρόφιμα «χωρίς ζάχαρη»: Υγιεινή επιλογή ή καλοστημένο διατροφικό τρικ;
Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα προϊόντα zero sugar συχνά κρύβουν τεχνητά γλυκαντικά, παρόμοιες θερμίδες και το επικίνδυνο «φωτοστέφανο υγείας» που...
Τρόφιμα «χωρίς ζάχαρη»: Υγιεινή επιλογή ή καλοστημένο διατροφικό τρικ;
διακριση
1ο βραβείο στο 7ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης για το Project «Ρομποτική Ενυδρειοπονία»
Σημαντική Εθνική Αναγνώριση από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας ανάδειξης καινοτόμων ψηφιακών έργων
1ο βραβείο στο 7ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης για το Project «Ρομποτική Ενυδρειοπονία»
ΙΕΠ
ΙΕΠ: Αξιολόγηση σχολικών μονάδων – Ενεργοποίηση πεδίων Β. και Γ.
Ενεργοποίηση πεδίων Β. «Υλοποίηση της Δράσης» και Γ. «Αποτίμηση της Δράσης» - Τα πεδία αυτά θα παραμείνουν ενεργά για την καταχώριση στοιχείων έως...
ΙΕΠ: Αξιολόγηση σχολικών μονάδων – Ενεργοποίηση πεδίων Β. και Γ.
patron.gif
Πανεπιστήμιο Πατρών: Ημερίδα με θέμα «Εκφοβισμός και βία στην Εκπαίδευση: Πολιτικές, Θεσμοί και Παιδαγωγικές Παρεμβάσεις»

Την Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025 και ώρα 18:00, στην Αίθουσα Τελετών « Οδυσσέας Ελύτης» του Πανεπιστημίου Πατρών, το Ίδρυμα Ανδρέα Παπανδρέου σε...

Πανεπιστήμιο Πατρών: Ημερίδα με θέμα «Εκφοβισμός και βία στην Εκπαίδευση: Πολιτικές, Θεσμοί και Παιδαγωγικές Παρεμβάσεις»