Thumbnail
Ε ΕΛΜΕ Αν. Αττικής

Η Ε ΕΛΜΕ ΑΝ ΑΤΤΙΚΗΣ καταγγέλλει την πραξικοπηματική ενέργεια του διευθυντή Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής αλλά και των διορισμένων μελών του ΠΥΣΔΕ, να ξεκινήσουν αιφνιδιαστικά την Παρασκευή 2/9 συνεδρίαση για τοποθετήσεις συναδέλφων, κάλυψη κενών και διαπίστωση  πλεονασμάτων με βάση τις εγκυκλίους του υπουργείου παιδείας, οι οποίες παραβιάζουν κατοχυρωμένα δικαιώματα του κλάδου αλλά και κάθε έννοια λογικής και κρίθηκαν απαράδεκτες από το σύνολο του κλάδου Α/βαθμιας και Β/βάθμιας.

  Για τη συγκεκριμένη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ, επισημαίνουμε πως μετά την παράσταση διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών σωματείων την Πέμπτη 1/9, το ΠΥΣΔΕ Αν Αττικής αποφάσισε ομόφωνα  να μη συνεδριάσει, λόγω έλλειψης ορθών στοιχείων όσον αφορά τα κενά βάσει των οποίων έπερεπε να γίνουν οι τοποθετήσεις, ύστερα και απο τις τροποποιητικές εγκυκλίους για τις αναθέσεις και τα αγγλικά, που άλλαζαν τα δεδομένα..Ο Διευθυντής εκπαίδευσης , αφού απέστειλε mail στα σχολεία και ζήτησε νέες αναθέσεις με βάση την εγκύκλιο, ενημέρωσε ότι θα αναρτηθούν νέα κενά και κάλεσε. όσους συναδέλφους επιθυμούν , να τροποποιήσουν τις δηλώσεις τους .  

Η  συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ 2/9, το πρωί στερείται κάθε εγκυρότητας, αφού ξεκίνησαν παράτυπα να τοποθετούν,  ενώ συνεχιζόταν η αποστολή  νέων αιτήσεων από συναδέλφους. Η  επεξεργασία των κενών και πλεονασμάτων απ’ το ΠΥΣΔΕ είναι  ανύπαρκτη. Η  όλη διαδικασία αποτελεί κατάφωρη παραβίαση του Π.Δ100 για τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών.

Οι αιρετοί  του ΠΥΣΔΕ σε απόλυτη εναρμόνιση με τις αποφάσεις των σωματείων τους αποχώρησαν, καταγγέλοντας και αυτοί την παράτυπη αλλά και πλασματική διαδικασία, που παραποιεί το λιγότερο αλλά και προσβάλλει τους εκπαιδευτικούς και το δημόσιο σχολείο.

Τα εκπαιδευτικά σωματεία της Αν Αττικής ακύρωσαν την κοινή συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ  με θέμα τη διαπίστωση πλεονασμάτων και κενών της Δ.Ε και ΠΕ  στις κοινές ειδικότητες με στόχο την μετακινησή τους  με βάση τις εκτιμήσεις <της υπηρεσίας>, χωρίς να υπάρχει ακόμη σαφής εικόνα των σχολείων και των αναγκών τους. Την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές , αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης οι τοποθετήσεις ΠΕ1,2,3,8 (λειτουργικές υπεραριθμίες, διάθεση ΠΥΣΔΕ και αποσπάσεις), οι οποίες προέκυψαν απο τις δυο συνεδριάσεις 2&3/9  χωρίς τη συμμετοχή των δυο αιρετών μελών.

 Δηλώνουμε πως τέτοιες μεθοδεύσεις, από το εκπαιδευτικό κίνημα δεν θα περάσουν.Δηλώνουμε απερίφραστα ότι αποκλειστικός υπεύθυνος για την κατάσταση στην εκπαίδευση είναι η κυβέρνηση και η επιλογή της να λειτουργήσει όπως όπως το σχολείο με λιγότερο εκπαιδευτικό προσωπικό, με περικοπή των μορφωτικών δικαιωμάτων και των εργασιακών, με βάση το μνημόνιο, την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ και της ΕΕ!  Η ευέλικτη χρήση του εκπαιδευτικού προσωπικού για να καλύπτει τρύπες με στόχο την ελαχιστοποίηση των προσλήψεων αναπληρωτών αποτελεί εργαλείο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για την εφαρμογή των μνημονιακών πολιτικών στο χώρο της παιδείας και παράλληλα την εξασφάλιση της δυνατότητας στο υπουργείο να δηλώνει στις 12/9 ότι "όλοι είναι στις θέσεις τους" για λόγους πολιτικού εντυπωσιασμού και μόνο.Το Υπουργείο Παιδείας αν ήθελε να λειτουργήσουν έγκαιρα τα σχολεία τον Σεπτέμβριο θα έπρεπε να είχε προσλάβει ήδη μόνιμους εκπαιδευτικούς, που το ίδιο έχει πει ότι λείπουν (περίπου 22.000), και να είχε ολοκληρώσει τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών (μεταθέσεις, αποσπάσεις) ως το τέλος Ιουνίου. Επίσης, τα μαθήματα και οι αναθέσεις τους από τους εκπαιδευτικούς δεν θα έπρεπε να τα καθορίζουν τα μνημόνια, τα δημοσιονομικά σύμφωνα και οι περικοπές, αλλά οι πραγματικές παιδαγωγικές και κοινωνικές ανάγκες.

  • Απαιτούμε από το ΠΥΣΔΕ Αν Αττικής να σταματήσει κάθε παράτυπη διαδικασία τοποθέτησης συναδέλφων. Να ξεκινήσει από την αρχή τηρώντας όλες τις διαδικασίες που προβλέποντα.

  • Καλούμε όλους τους συναδέλφους που κατέθεσαν αιτήσεις, να  μην αποδεχτούν τις τοποθετήσεις ως τετελεσμένες και να υποβάλουν ενστάσεις.

  • Να προσδιοριστούν τα κενά με βάση τις ανάγκες των σχολείων και των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών .Να λειτουργήσουν όλες οι Ο.Π, τομείς, ειδικότητες στα ΕΠΑΛ, μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, κάλυψη πλήρως όλων των αναγκών σε προσωπικό  στην ΕΑΕ.

  • 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στους προσανατολισμούς, ,10 στα εργαστήρια.

  • Να παρθούν μέτρα διευκόλυνσης όλων των συναδέλφων με σοβαρά προβλήματα υγείας.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                           Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ                                    ΝΙΚΗΤΑΣ ΠΙΕΡΡΑΚΟΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μετρο
Γίνονται σχέδια για να φτάσει το μετρό στις Αχαρνές ενώ ακόμα ψάχνουν λύση για τις ελλείψεις σε συρμούς
Με άλλους τρεις σταθμούς που θα τη φτάσουν έως τις Αχαρνές «προικοδοτεί» το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την επέκταση της Γραμμής 2 του μετρό
Γίνονται σχέδια για να φτάσει το μετρό στις Αχαρνές ενώ ακόμα ψάχνουν λύση για τις ελλείψεις σε συρμούς