ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
31-08-16: O Νίκος Φίλης, υπογράφει το ΦΕΚ Αριθ. Φ.253/139500 /Α5 Τροποποίηση της υπ’ αριθ. Φ.253/85476/Α5/2015 (ΦΕΚ 995 τ.Β΄) υπουργικής απόφασης με την οποία τα Χημικά και πολλά άλλα τμήματα εντάσσονται στο 3ο πεδίο, δηλαδή στο πεδίο «ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ» για το οποίο δεν απαιτείται εξέταση στα Μαθηματικά.
Η αιφνιδιαστική αυτή ΥΑ, η οποία αλλοιώνει το γράμμα και το πνεύμα του ισχύοντος εξεταστικού συστήματος και είναι βέβαιο ότι θα δημιουργήσει νέες στρεβλώσεις και ενδεχομένως θα επαναφέρει και παλαιές, οπωσδήποτε δεν είναι αποτέλεσμα διαλόγου με τους καθ ύλην αρμόδιους φορείς.
Η Ένωση Ελλήνων Χημικών (ΕΕΧ), έχει απευθυνθεί θεσμικά, όπως ο ρόλος της ως Σύμβουλου του Κράτους σε θέματα Χημείας και Χημικής Εκπαίδευσης το επιβάλλει, επανειλημμένα στο ΥΠΠΕΘ μέσα στο 2016 ζητώντας συνάντηση για σοβαρά εκπαιδευτικά θέματα, χωρίς να έχει λάβει καμία απάντηση μέχρι σήμερα και κυρίως χωρίς να έχει εισακουσθεί για κανένα από τα θέματα που εξαφανίζουν τη Χημεία από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση υποβαθμίζοντας και την ποιότητα της ίδιας Εκπαίδευσης, χωρίς να εισακουσθεί.
Αντίθετα, έχει αντιμετωπίσει ένα καθεστώς διακρίσεων σε βάρος των Χημικών Καθηγητών σε αποσπάσεις, προσλήψεις αναπληρωτών, στην ειδική αγωγή, στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας και τώρα την εισαγωγή των Χημικών Τμημάτων στο 3ο πεδίο, χωρίς οι υποψήφιοι να έχουν εξεταστεί στα Μαθηματικά και χωρίς:
1. Να έχει προηγηθεί διαβούλευση με τα Χημικά Τμήματα και να έχει ζητηθεί η σύμφωνη γνώμη τους,
2. Να έχει συζητηθεί το θέμα με τον σύμβουλο που η πολιτεία έχει θεσμοθετήσει, την Ένωση Ελλήνων Χημικών,
3. Να έχει αναπτυχθεί επιστημονικό σκεπτικό για την αιφνίδια αυτή αλλαγή.
Γ. Δικαίως λοιπόν η ΕΕΧ θέτει τόσο στην ηγεσία του ΥΠΠΕΘ, όσο και στην ελληνική κοινωνία τα ακόλουθα ερωτήματα:
1. Πως θα ολοκληρώσουν επιτυχώς τις σπουδές τους οι φοιτητές των Χημικών Τμημάτων χωρίς επαρκές υπόβαθρο στα Μαθηματικά;
2. Ποια Επιστημονική ή Παιδαγωγική αναγκαιότητα εξυπηρετεί αυτή η απόφαση ποιος έχει γνωμοδοτήσει γι΄ αυτή και ποιος την έχει εισηγηθεί;
3. Γιατί δεν ζητήθηκε η γνώμη των Χημικών Τμημάτων και της ΕΕΧ για τη Χημεία και των αντίστοιχων τμημάτων για τα υπόλοιπα τμήματα;
4. Πως συμβιβάζεται με την ισότητα των ευκαιριών, αλλά και τις εξαγγελίες της κυβέρνησης η εισαγωγή από διαφορετικές διαδρομές στο ίδιο τμήμα φοιτητών που έχουν εξεταστεί διαφορετικά μαθήματα;
Η ΕΕΧ καλεί την πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΕΘ «να επανεξετάσει και να ανατρέψει την χθεσινή της απόφαση συναισθανόμενη τις καταστροφικές συνέπειες που θα έχει για το Εκπαιδευτικό σύστημα, σε μία συγκυρία που αποτελεί τον μόνο πυλώνα στον οποίο μπορεί να στηριχτεί η χώρα για την έξοδο από την κρίση και την ανάκτηση της ευημερίας και της κοινωνικής της συνοχής».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη