Thumbnail
Συντονιστική επιτροπή μεταχθέντων εκπαιδευτικών του Ν.4172/2013

Υφίσταται το νομικό πλαίσιο για τη σύσταση οργανικών θέσεων για τις μη κοινές ειδικότητες.

 Στο από 14-7-2015 Δελτίο Τύπου των Επιστημονικών ενώσεων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 αναφέρεται ότι, κατά τη  συνάντηση εκπροσώπων τους με σύμβουλο του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων,  συζητήθηκε το θέμα των υποχρεωτικών μετατάξεων και ότι προέκυψαν τα ακόλουθα συμπεράσματα:

1.Το θέμα της ανάκλησης των υποχρεωτικών μετατάξεων δεν υφίσταται πλέον.

2.Επιβεβαιώνεται η δρομολόγηση σύστασης οργανικών θέσεων για τις προϋπάρχουσες ειδικότητες, λόγω της ύπαρξης σχετικού νομικού πλαισίου.

3.Για τις νεοεισελθούσες ειδικότητες στην Α/θμια, το Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. βρίσκεται σε αναζήτηση νομικής φόρμουλας, προκειμένου να γίνει καταρχήν η σύσταση των ως άνω κλάδων και ακολούθως η σύσταση οργανικών θέσεων στην Α/θμια.

Βάσει των ανωτέρω χαιρετίζουμε τις αποφάσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΟΠΑΙΘ ως προς το πρώτο και το δεύτερο ζήτημα.

 Για το τρίτο ζήτημα, φρονούμε ότι υφίσταται το νομικό πλαίσιο για τη σύσταση οργανικών θέσεων για τις μη κοινές ειδικότητες καθότι :

σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 παρ.1 του Ν.2817/2000 (ΦΕΚ78/14.3.2000 τ.Α') ''Εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και άλλες διατάξεις"

σε συνδυασμό

με τις διατάξεις του άρθρου μόνου του Π.Δ.103/2004 (ΦΕΚ10/3.3.2004 τ.Α') "Περιορισμός της συναρμοδιότητας του Υπουργού Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης κατά την έκδοση διοικητικών πράξεων" προβλέπεται ότι: η σύσταση κλάδων και θέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και η κατανομή αυτών κατά ειδικότητες, η αύξηση των υφιστάμενων θέσεων και η μείωση αυτών, καθώς και η μεταφορά θέσεων από κλάδο σε κλάδο της ίδιας βαθμίδας εκπαίδευσης ή από την πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και αντίστροφα; γίνονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, και Οικονομικών, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Μάλιστα στην προκειμένη περίπτωση οι κλάδοι ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ32, ΠΕ18.41, ΠΕ19-20 έχουν ήδη συσταθεί από το έτος 2012 με την Αρ. Πρωτ. 50200/Δ1/04-05-2012/ΥΠΔΒΜΘ (ΦΕΚ 1493Β’/4-5-2012) Κοινή Υπουργική Απόφαση.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ

 Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι, ΚΑΘΩΣ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ32, ΠΕ18.41, ΠΕ19-20, ουδέν νομικό κώλυμα υπάρχει για τη σύσταση οργανικών θέσεων  ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ τις ειδικότητες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, εναπόκειται πλέον στη διακριτική ευχέρεια των Υπουργών Παιδείας και Οικονομικών να εκδώσουν νέα υπουργική απόφαση βάσει των διατάξεων του άρθρου 6 παρ.1 του Ν.2817/2000, περί αύξησης των υφιστάμενων θέσεων τόσο στους κλάδους ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ32, ΠΕ18.41, ΠΕ19-20  όσο και στους κλάδους ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16  ταυτόχρονα.

 

       

Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΧΘΕΝΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ Ν.4172/2013

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

theodoropoulos
Είπαμε: Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει…(Όταν ο Θεοδωρόπουλος μιλάει για την ΕΔΕ στους εκπαιδευτικούς της Βέροιας)
Κατά τα άλλα, ο βαθύς γνώστης των πάντων και ανελέητος κριτής- όσων δεν συμπλέουν με την κυρίαρχη ιδεολογία- μπέρδεψε το όνομα της Αλέιδα Γκεβάρα με...
Είπαμε: Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει…(Όταν ο Θεοδωρόπουλος μιλάει για την ΕΔΕ στους εκπαιδευτικούς της Βέροιας)
gerasimos_siasos
Οι σημαντικότερες ιατρικές ανακαλύψεις του 2024 - Mακροχρόνιες συνέπειες για την ιατρική επιστήμη και τη θεραπεία ασθενών
Οι εξελίξεις που ανοίγουν νέους δρόμους για τη διάγνωση, τη θεραπεία και την πρόληψη πολλών ασθενειών
Οι σημαντικότερες ιατρικές ανακαλύψεις του 2024 - Mακροχρόνιες συνέπειες για την ιατρική επιστήμη και τη θεραπεία ασθενών