Thumbnail
Σύλλογοε ΠΕ "Γ. Σεςέρης"

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ

ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ»

1ο: ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ Δ.Ο.Ε.

Καταψηφίζουμε τα πεπραγμένα της πλειοψηφίας του απερχόμενου Δ.Σ. της ΔΟΕ για όλη τη διετία, γιατί κινήθηκε στη γραμμή της συναίνεσης και της αποδοχής της στρατηγικής της Ε.Ε. και των κυβερνήσεων στην Παιδεία (νέο σχολείο, "καλή αξιολόγηση», προγράμματα, ποσοστώσεις στους διορισμούς…συμμετοχή στο ΕΣΥΠ-κοινωνικό διάλογο ακόμα και την περίοδο των πιο βάρβαρων αντιλαϊκών μέτρων-μνημονίων, μετέτρεψε το ΙΠΕΜ σε ινστιτούτο που διαχειρίζεται κονδύλια της Ε.Ε. για να "επιμορφώνει" τους εκπαιδευτικούς στην κατεύθυνση του "νέου σχολείου".

ΟΥΤΕ ΠΑΛΙΑ ΟΥΤΕ ΝΕΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, ΟΥΤΕ ΠΑΛΙΟΣ ΟΥΤΕ ΝΕΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ!

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ...ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ!

2ο. ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ - ΥΨΟΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ

Η Γ.Σ. αποφασίζει ότι το ύψος της συνδρομής προς τη ΔΟΕ είναι υπερβολικά μεγάλο, σε μια περίοδο που οι εκπαιδευτικοί έχουν τσακιστεί από την αντεργατική θύελλα. Αποτελεί πρόκληση μια Ομοσπονδία, με τόσο εύρωστο ταμείο, όσο η ΔΟΕ, να διατηρεί την συνδρομή στα σημερινά επίπεδα.

Η συνδρομή πρέπει να μειωθεί στα 20 € συνολικά για τους μόνιμους. Τα χρήματα αυτά πρέπει να τα μοιράζονται εξίσου ΔΟΕ και τοπικός Σύλλογος. Οι αναπληρωτές, πληρώνοπυν την ίδια συνδρομή αν έχουν τοποθετηθεί απ΄ την αρχή της χρονιάς.  Αν είναι Αναπληρωτές Μειωμένου Ωραρίου, ή αν τοποθετηθούν μόνο για κάποιους μήνες της σχολικής χρονιάς, η συνδρομή τους είναι 10 €.

Η μείωση της συνδρομής και ο περιορισμός των εξόδων αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη ότι η Ομοσπονδία θέλει να φέρει κοντά στο συνδικαλιστικό κίνημα τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που σήμερα είναι ασυνδικάλιστοι, που δοκιμάζονται σκληρά από τα βάρβαρα αντεργατικά μέτρα. Αποτελεί πολιτική πράξη που υποδηλώνει ότι το συνδικάτο, η Ομοσπονδία είναι δίπλα στο συνάδελφο.

Επίσης, η απόδοση της συνδρομής δηλώνει την απόφαση του εργαζόμενου να είναι συνδικαλισμένος και να παλέψει συλλογικά για τα δικαιώματά του. Δεν μπορεί να γίνεται υποχρεωτικά και μάλιστα μέσω της ενιαίας αρχής πληρωμών (ΕΑΠ), δηλαδή μέσω του κράτους, που μας οδηγεί στην εξαθλίωση. Είναι συνεισφορά από το υστέρημα, για το συλλογικό αγώνα. Αποτελεί πολιτική πράξη. Μέσω της συνδρομής δίνεται η δυνατότητα στο σωματείο να έρθει σε επαφή με ένα-ένα τα μέλη του, να συζητήσει μαζί τους, να σχεδιάσει συλλογικά τη δράση και τη συμμετοχή των μελών του σε αυτήν.Για το λόγο αυτό, η συνδρομή πρέπει να είναι ενιαία και να εισπράττεται αποκλειστικά από τα πρωτοβάθμια σωματεία.

Με βάση τα παραπάνω καταδικάζουμε την απόφαση της πλειοψηφίας της ΔΟΕ για παρακράτηση της συνδρομής μέσω της ΕΑΠ και δηλώνουμε ότι θα την αποτρέψουμε στην πράξη, όποτε και αν επιχειρηθεί η υλοποίησή της.

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ απαιτείται να περιορίσει τις δαπάνες του, παίρνοντας τα παρακάτω μέτρα:

  • Να καταργήσει τις μέχρι τώρα οικονομικές παροχές με χρήματα του κλάδου, προς τα μέλη του Δ.Σ. της ΔΟΕ και τους αιρετούς του ΚΥΣΠΕ (αντιμίσθιο, μεγάλες αποζημιώσεις για την συμμετοχή σε περιοδείες και συνέδρια κ.α.), γιατί οι συνδικαλιστές είναι εθελοντές κι όχι επί μισθό. Τα καθημερινά πραγματικά τους έξοδα τα μέλη του Δ.Σ. της ΔΟΕ να τα παίρνουν από το ταμείο της ΔΟΕ μόνο με υποβολή αποδείξεων. Ενοίκιο να δίνεται σε συναδέλφους απ' την επαρχία, που δε ζουν μόνιμα στην Αθήνα και με την προϋπόθεση να προσκομίζουν συμβόλαιο και αποδείξεις ενοικίου.
  • Να αποχωρήσει η ΔΟΕ από την εκπαιδευτική διεθνή και την ETUCE, ευρωπαϊκή ένωση συνδικάτων εκπαιδευτικών στις οποίες δίνει κάθε χρόνο γύρω στα 30.000 € συνδρομή και άλλα τόσα περίπου για έξοδα κίνησης για περιοδείες των μελών της πλειοψηφίας σε διάφορες δράσεις της.
  • Να μειώσει το Δ.Σ. της ΔΟΕ τις δαπάνες συνεδρίων, περιοδειών κλπ, με βάση τα παραπάνω, και γενικά να προσανατολίσει τη δράση του σε διεκδικητικούς αγώνες και όχι σε δημόσιες σχέσεις.

3ο: ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ 2015 - 2016

ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΟΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

I. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

I. Δαπάνες για την Παιδεία

  • Να απαγορευτεί κάθε επιχειρηματική δράση στην Παιδεία.
  • Να εξασφαλιστεί ενιαία αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν Παιδεία για όλους.
  • Να γίνουν μαζικοί διορισμοί μόνο μόνιμων εκπαιδευτικών και βοηθητικού προσωπικού για την κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών της δημόσιας εκπαίδευσης.
  • Να εξασφαλιστεί σύγχρονη κτηριακή και υλικοτεχνική υποδομή, με βάση τους 15 μαθητές ανά τμήμα για τα νηπιαγωγεία, Α και Β τάξη και 20 στις υπόλοιπες.
  • Επανίδρυση σχολείων που καταργήθηκαν ή συγχωνεύτηκαν.
  • Να δοθεί έκτακτο κονδύλι από το Γ.Κ.Π. για δωρεάν γεύμα στο σχολείο για όλους του μαθητές, πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη με χρηματοδότηση από τον Γ.Κ.Π., δωρεάν μετακίνηση.
  • Να δοθεί έκτακτο κονδύλι από το Γ.Κ.Π. για όλες τις ανάγκες των σχολείων. Μηδενικό ΦΠΑ στους λογαριασμούς και τις δαπάνες των σχολικών επιτροπών. Δωρεάν πετρέλαιο, ρεύμα, νερό, τηλέφωνο στα σχολεία.
  • Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών και των εκπαιδευτικών για πληρωμή εκπαιδευτικών, συνοδών ΕΑΕ, λειτουργικών εξόδων, τραπεζοκόμων και καθαριότητας, εκπαιδευτικών εκδρομών, βιβλίων, εποπτικού υλικού και για μεταφορά μαθητών. Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των φοιτητών για σίτιση-στέγαση-μεταφορές-αναλώσιμα.
  • Δημιουργία κρατικού φορέα για ασφαλή και δωρεάν μετακίνηση των μαθητών.
  • Επανασύσταση του ΟΣΚ. Κανένα σχολείο με ΣΔΙΤ. Κατασκευή σχολείων με αποκλειστική ευθύνη του Κράτους.
  • Δωρεάν διανομή των βιβλίων ξένης γλώσσας.

II. Οικονομικά εκπαιδευτικών

·         Ξεπάγωμα των ωριμάνσεων, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού.

·         Ανάκτηση όλων των μισθολογικών απωλειών στα επίπεδα του 2009.

·         Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας σε όλους τους κλάδους του Δημοσίου.

  • Μέτρα στήριξης των ωρομισθίων, αναπληρωτών και νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.
  • Στήριξη των ανέργων με επίδομα ανεργίας 600 ευρώ, για όσο διάστημα είναι άνεργοι.

·         Να καταργηθεί τώρα το μισθολόγιο-φτωχολόγιο (ν. 4024/2011), ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη.

  • Αφορολόγητο όριο 40.000 € για το ζευγάρι προσαυξανόμενο κατά 5000 € για κάθε παιδί.
  • Καμία σύνδεση μισθού-αποδοτικότητας. Όχι στην αξιολόγηση-σφαγείο.

·         Να καταργηθούν τώρα ο ΕΝΦΙΑ και ο φόρος αλληλεγγύης. Όχι στη φοροληστεία και σε όλα τα χαράτσια. Να καταργηθούν οι φόροι σε πετρέλαιο και φυσικό αέριο.

  • Να φορολογηθεί στο 45% το μεγάλο κεφάλαιο.

·         Άμεσο πάγωμα τιμών σε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες και κατάργηση του ΦΠΑ με αντίστοιχη μείωση τιμών σε όλα τα είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης, κατάργηση των διοδίων, μείωση κατά 50% των τιμολογίων των πρώην ΔΕΚΟ.

·         Απαγόρευση πλειστηριασμών πρώτης και δευτερευούσης κατοικίας.

·         Κατάργηση του ανατοκισμού όλων των δανείων.

  • Μέτρα στήριξης των υπερχρεωμένων νοικοκυριών.

III. ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

  • Ενιαία, αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή για όλα τα παιδιά. Όχι στο «νηπιαγωγείο» της Ε.Ε., των επιχειρήσεων, της κινητικότητας εκπαιδευτικών-νηπίων. Να αποσυρθεί το νέο αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου, είναι επικίνδυνο για την ομαλή ανάπτυξη και τη διαπαιδαγώγηση του παιδιού.
  • Γενναίο πρόγραμμα ανάπτυξης των δομών του νηπιαγωγείου για να γίνει επιτέλους πράξη η δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή για όλα τα παιδιά. Μαζικοί διορισμοί μόνιμων νηπιαγωγών.15 παιδιά ανά τμήμα. Δύο νηπιαγωγοί στα τμήματα που σήμερα έχουν 25 παιδιά.
  • Τμήματα ένταξης και ειδικά νηπιαγωγεία για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες, που οι οικογένειες εξαναγκάζονται να τα κρατούν στο σπίτι ή πέφτουν θύματα των ΜΚΟ και της εκκλησίας. Η λειτουργία των ολοήμερων νηπιαγωγείων πρέπει να καλύπτει πρώτα και κύρια της ανάγκες του παιδιού, με πλήρη σίτιση όλων των παιδιών στο σχολείο, με μαγειρεία και τραπεζαρία, με διασφάλιση χώρων ξεκούρασης, με βοηθητικό προσωπικό, με υγιεινή διαμονή.
  • Καμία νηπιαγωγός να μη συνδράμει να περάσει η αξιολόγηση και η  αυτοαξιολόγηση. Καμία διαφοροποίηση στο νηπιαγωγείο και στο σχολείο.
  • Κατάργηση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Έξω οι επιχειρήσεις από τα νηπιαγωγεία. Χρηματοδότηση από τις σχολικές επιτροπές για τις λειτουργικές ανάγκες κι όχι από την τσέπη των γονιών. Τα κονδύλια του ΕΣΠΑ να αξιοποιηθούν για να στηρίξουν και να διευρύνουν τις μόνιμες δομές της Προσχολικής Αγωγής και όχι για την αποδόμησή της!
  • Πρόληψη υγείας, δωρεάν εμβολιασμοί για όλα τα παιδιά. Διασφάλιση δωρεάν δεκατιανού γεύματος για όλα τα παιδιά μέσα από τις δομές των δήμων με χρηματοδότησή τους από το κράτος.
  • Νομοθετική κατοχύρωση του ωραρίου της νηπιαγωγού. Καμία επέκταση.
  • Πλήρη μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους. Καμία κινητικότητα – διαθεσιμότητα – απόλυση! Όλοι οι νηπιαγωγοί σε μόνιμη οργανική θέση. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων νηπιαγωγών.   

IV. ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

  • Κατάργηση του νόμου 3699/2008 και του άρθρου 39 του ν. 4115/2013 για την Ειδική Αγωγή.
  • Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, αναβαθμισμένη Ειδική Αγωγή. Να μην πληρώνουν οι γονείς ούτε ένα ευρώ για οποιαδήποτε ανάγκη εκπαίδευσης, αποκατάστασης και περίθαλψης των παιδιών με ειδικές ανάγκες και αναπηρίες.
  • Άμεση και γενναία χρηματοδότηση της Ειδικής Αγωγής. Τα χρήματα του ΕΣΠΑ να κατευθυνθούν άμεσα για τη στήριξη και τη διεύρυνση των δημόσιων βασικών σταθερών δομών και όχι για επιδότηση των ΜΚΟ, των λεγόμενων μη κερδοσκοπικών οργανώσεων που ανοίγουν το δρόμο της ιδιωτικοποίησης και των ελαστικών σχέσεων εργασίας.
  • Να απαγορευτεί η επιχειρηματική δράση στο χώρο της Ειδικής Αγωγής, της πρώιμης διάγνωσης και παρέμβασης, αλλά και της αποκατάστασης των παιδιών με αναπηρίες.
  • Πλήρης, έγκαιρη και αντικειμενική καταγραφή και διάγνωση,  ομαδοποίηση ανά ιδιαίτερη ανάγκη και πρόβλημα. Που σημαίνει επιστημονική «χαρτογράφηση» του χώρου και των αναγκών της Ειδικής Αγωγής ποσοτικά όσο και ποιοτικά.
  • Κάθε παιδί με Ειδικές Ανάγκες να έχει το κατάλληλο γι' αυτό σχολείο, να φοιτά δηλαδή υποχρεωτικά στη δημόσια εκπαίδευση και στη δομή που έχει ανάγκη. Ούτε ένα παιδί με αναπηρία στο σπίτι του ή σε σχολείο που δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες του.
  • Μονιμοποίηση εδώ και τώρα όλων των εργαζομένων (εκπαιδευτικού, ειδικού εκπαιδευτικού, βοηθητικού και τεχνικού προσωπικού) στην Ειδική Αγωγή, χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Μαζικές προσλήψεις μόνιμου ειδικευμένου προσωπικού για τη στήριξη των παιδιών με αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες. Να σταματήσει η περιπλάνηση και η ομηρία των χιλιάδων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, που εργάζονται εδώ και 14 χρόνια σαν αναπληρωτές.

V. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

  • Το πτυχίο μοναδική προϋπόθεση για το επάγγελμα.

Κατάργηση του πιστοποιητικού παιδαγωγικής επάρκειας και του θεσμού του μέντορα. Κατάργηση του ΑΣΕΠ. Συνολική κατάργηση του 3848/2010.

  • Εναντιωνόμαστε άμεσα σε κάθε μορφή σεμιναρίων ή προγραμμάτων (μεταπτυχιακών και μη, ΚΕΚ) που δίνουν πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας. Απαιτούμε όλη η απαραίτητη γνώση να είναι εντός του πτυχίου. Σε αυτή την κατεύθυνση άλλωστε διεκδικούμε πρακτική άσκηση στο σχολείο, ενταγμένη οργανικά στο πρόγραμμα σπουδών.
  • Δημιουργία ενιαίων παιδαγωγικών πανεπιστημιακών σχολών (ΕΠΠΣ) για την εκπαίδευση και επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών με πλήρη απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα, που θα δίνουν πλήρη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια σε τμήματα αντίστοιχα με την ειδικότητα. Σήμερα αυτή η επιμόρφωση να γίνεται αποκλειστικά στα αντίστοιχα Πανεπιστημιακά Τμήματα.
  • Επιμόρφωση όλων των εν ενεργεία εκπαιδευτικών, κάθε 5 με 7 χρόνια, για ένα χρόνο, με απόσπαση από την εργασία τους, στα μόνιμα τμήματα επιμόρφωσης που πρέπει να δημιουργηθούν μέσα στις Παιδαγωγικές Σχολές (κι ώσπου να δημιουργηθούν αυτές μέσα στα Παιδαγωγικά Τμήματα). Η επιμόρφωση να αφορά όλα τα επιστημονικά πεδία και τα διδακτικά αντικείμενα. Άρα φορείς υλοποίησης, εποπτείας και αξιολόγησης της επιμόρφωσης θα είναι οι Παιδαγωγικές Σχολές.
  • Κάθε έκτακτη επιμόρφωση να γίνεται επίσης με τους ίδιους όρους μέσα στις ΕΠΠΣ.

VI. Ο εκπαιδευτικός του δημόσιου σχολείου (εργασιακά - επαγγελματικά, ασφαλιστικά - αναπληρωτές - πειθαρχικό)

i. Εργασιακά - Επαγγελματικά

  • Το πτυχίο μοναδική προϋπόθεση για διορισμό.
  • Kάλυψη όλων των κενών με μαζικούς, μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών. Κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας, μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων εκπαιδευτικών χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
  • Κατάργηση όλου του αντιδραστικού νομοθετικού πλαισίου για το «Νέο Σχολείο», το "νέο Λύκειο" και την αξιολόγηση (νόμος 3848/2010, 4186/ 2013, Π.Δ. 152/2013, νόμος 4142), το πειθαρχικό δίκαιο (νόμος 4093/2012 και ειδικότερα της υποπαραγράφου Ζ3, του 4057/13 και της εγκυκλίου  Φ277/412/14476/Δ2 στις 19/11/2012).
  • Aνάκληση της αύξησης του ωραρίου στη Β/θμια, νομοθετική κατοχύρωση του ωραρίου των νηπιαγωγών. Εξίσωση ωραρίου εκπαιδευτικών ΠΕ με το ωράριο των εκπαιδευτικών ΔΕ.
  • Κάθε εκπαιδευτικός σε οργανική θέση (π.χ μεταταγμένοι, διάθεση ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ κ.α.).
  • Ενιαίο αποκλειστικά δημόσιο δωρεάν, υποχρεωτικό 12χρονο σχολείο μετά από δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή. Κανένα παιδί εκτός σχολείου μέχρι τα 18. Απαγόρευση της παιδικής εργασίας.
  • Κατάργηση κάθε επιχειρηματικής δράσης. Κατάργηση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Έξω οι επιχειρήσεις από τα σχολεία.
  • Κατάργηση του νόμου Ν. 3966/11 και των διατάξεων του νέου νόμου για την Παιδεία που αφορούν τη λειτουργία των Πρότυπων Πειραματικών σχολείων.
  • 20 μαθητές στην τάξη, 15 νήπια-προνήπια ανά νηπιαγωγό και δάσκαλο Α’ και Β’ τάξης του Δημοτικού.
  • Κατάργηση του Π.Δ. 48/28-2-2014 για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις υπεράριθμων εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Μονιμοποίηση όλων των καθαριστριών και όλων των εργαζομένων στο δημόσιο σχολείο.
  • Ριζική αλλαγή στα αναλυτικά προγράμματα και βιβλία ώστε το σχολείο να δημιουργεί κριτήριο αλήθειας και επιστημονική αντίληψη για την πραγματικότητα, με νέα βιβλία, επικεντρωμένα στα πιο σταθερά και ουσιαστικά στοιχεία της γνώσης, στις αρχές και τους νόμους που διέπουν τη φύση και την κοινωνία.
  • Εγγραφή στο δημόσιο σχολείο όλων των παιδιών των μεταναστών, ανεξάρτητα από έγγραφα νομιμοποίησης. Διδασκαλία της μητρικής τους γλώσσας με στοιχεία πολιτισμού της χώρας προέλευσής τους, ενταγμένη οργανικά στο ενιαίο αναλυτικό πρόγραμμα. Διακρατικές συμφωνίες με τα κράτη που συγκεντρώνουν τις πιο πολυπληθείς ομάδες σήμερα στους μετανάστες π.χ. Αλβανία, Ρωσία, κ.ά.
  • Σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή, μέτρα αντισεισμικής προστασίας, εξασφάλιση υγιεινής στα σχολεία.
  • Σε σχέση με τα σχολεία ολοήμερης λειτουργίας (κλασικά και διευρυμένου ωραρίου) διεκδικούμε άμεσα μέτρα: 1) Πλήρης σίτιση όλων των μαθητών στο σχολείο, με μαγειρεία και τραπεζαρία, 2)Χώροι κατάλληλοι για την ξεκούραση και το παιχνίδι των μαθητών, 3) 15 μαθητές/τμήμα κι ένας δάσκαλος να τα βοηθά στην προετοιμασία της μελέτης για την επόμενη μέρα, 4) Όλα τα βασικά μαθήματα στις πρώτες διδακτικές ώρες.

ii. Ιδιαίτερα για τους αναπληρωτές διεκδικούμε το πλαίσιο της επιτροπής ανέργων, ωρομισθίων, αναπληρωτών κάτω από το οποίο συγκεντρώθηκαν και κατατέθηκαν στο Υπουργείο στις 9 Μάη 2015 1300 υπογραφές και συνεχίζεται η συγκέντρωση νέων υπογραφών που θα κατατεθούν με νέα κινητοποίηση:

  1. Σταθερή καταβολή του μισθού στο τέλος κάθε μήνα, την απόδοση όλων των δεδουλευμένων, τη μισθολογική αναγνώριση του μεταπτυχιακού τίτλου, την αναγνώριση άμεσα των μισθολογικών κλιμακίων και την αναδρομική καταβολή τους.
  2. Την καταβολή επιδότησης ενοικίου κι επιδόματος θέρμανσης, την εξασφάλιση δωρεάν μεταφοράς από και προς τον τόπο διαμονής και εργασίας, την επιδότηση όλων των αναπληρωτών με επίδομα ανεργίας στα 600 ευρώ, χωρίς όρους και προϋποθέσεις και για όσο διάστημα διαρκεί η ανεργία.
  3. Πλήρη δικαιώματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε περίπτωση ασθένειας, και φυσικά αναγνώριση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας για όλη τη διάρκεια της αναρρωτικής τους άδειας, καθώς και την εξασφάλιση άδειας ανατροφής τέκνων σε όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, όπως ισχύει και στους μόνιμους εκπαιδευτικούς.
  4. Την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών από την 1η Ιούλη 2010 και μέχρι τον Ιούλη του 2012, την αναδρομική χορήγηση του επιδόματος Θέσης Ευθύνης σε όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που έχουν υπηρετήσει σε τέτοιες θέσεις, και πριν την 1-9-2013.
  5. Να αντιστοιχεί ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης σε κάθε παιδί, όπως ίσχυε και παλιότερα.
  6. Την κατάργηση όλων των ελαστικών σχέσεων εργασίας και τη μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων εκπαιδευτικών χωρίς όρους και προϋποθέσεις, ώστε να εξασφαλιστεί τόσο η κάλυψη των κενών σε εκπαιδευτικούς, όσο και το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή εργασία.
  7. Κανένας αποκλεισμός-τιμωρία σε περίπτωση μη αποδοχής του διορισμού ως αναπληρωτής. Διπλή μοριοδότηση στα δυσπρόσιτα.

iii. Για τους συναδέλφους μεταταγμένους απ΄ τη δευτεροβάθμια :

  1. Να δοθεί η δυνατότητα σε όσους μεταταγμένους το επιθυμούν να γυρίσουν στη Β/βαθμια εκπ/ση.                                                                                                                                                                                                 
  2. Ενιαία μοριοδότηση όσων μεταταγμένων επιθυμούν να παραμείνουν στην Π.Ε. και όσων υπέβαλαν αίτηση μετάθεσης το 2013.
  3. Έλεγχος μορίων, σύνταξη πινάκων με βάση τη μοριοδότηση και οργανική θέση  στις ειδικότητες που δεν υπάρχουν στην Π.Ε.
  4. Δικαίωμα μετάθεσης  αναδρομικά και για τις προϋπάρχουσες ειδικότητες στην Π.Ε. και για όσους  συναδέλφους της Π.Ε. το είχαν αιτηθεί το 2013 και το 14 και είχαν περισσότερα μορια από τον τελευταίο μεταταγμένο.                                                                                                                                                                           
  5. Επαναφορά του ωραρίου των εκπ/κων στη Β/βαθμια –εξίσωση του ωραρίου της Π.Ε. με τη Δ.Ε.   
  6. Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα: 15 στο Νηπ/γείο και στις Α-Β Δημοτικού, 20 στις υπόλοιπες τάξεις ως τη Γ Λυκείου.                                                                                                                      
  7. Επανίδρυση των καταργημένων σχολείων.                                                                                                       
  8. Κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου για την κινητικότητα, την ελαστικοποίηση της εργασίας των υποχρεωτικών μεταθέσεων.                                                                                                                           
  9. Μαζικοί διορισμοί . Απόδοση οργανικών θέσεων σε όλους. Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους.

iv. Ασφαλιστικά

  • Επαναφορά 13ης 14ης σύνταξης.
  • Aποκατάσταση των απωλειών των ασφαλιστικών ταμείων με ευθύνη του κράτους.
  • Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων και των εφαρμοστικών νόμων που επηρεάζουν την Κοινωνική Ασφάλιση και τις συντάξεις.
  • Να μπει τέρμα στους μηχανισμούς που μειώνουν τις συντάξεις από το 2015, επιστροφή των συντάξεων και του εφάπαξ στο επίπεδο που ήταν πριν τις αλλεπάλληλες μειώσεις.
  • Υποχρεωτική δωρεάν κοινωνική ασφάλιση υψηλού επιπέδου για όλους.
  • Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων και διατάξεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ (Σιούφα, Ρέππα, Πετραλιά, Λοβέρδου...ΦΕΚ 313  τ.Β' 12/2/2014 για νέο τρόπο υπολογισμού του εφάπαξ...).
  • Κατάργηση των εισφορών των εργαζομένων στα ταμεία και της συμμετοχής στα φάρμακα.
  • Σύνταξη στα 55 για τις γυναίκες, στα 60 για τους άνδρες. Πενταετής διαφορά στη συνταξιοδότηση ανδρών και γυναικών.
  • Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας (30/30) ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας και στο 80% του τελευταίου μισθού.
  • Να προσμετράται ως συντάξιμος ο χρόνος ανεργίας – αδιοριστίας.
  • Κατάργηση κάθε διάταξης για τζογάρισμα ή δέσμευση των αποθεματικών των ταμείων. Να καταργηθεί η τελευταία Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που δεσμεύει τα αποθεματικά.
  • Άμεση καταβολή του συνολικού ποσού του «Εφάπαξ» και των επικουρικών συντάξεων.
  • Κράτος και εργοδοσία να πληρώσουν τις οφειλές τους στα ταμεία.
  • Δωρεάν πλήρη περίθαλψη και παροχή φαρμάκων.
  • Πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στους ανέργους και στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς χωρίς καμία προϋπόθεση

 

v. Πειθαρχικά

  • Κατάργηση του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα, του Καθηκοντολογίου, των Π.Δ. 200 και 201.
  • Κατάργηση όλου του αυταρχικού πλαισίου για το πειθαρχικό δίκαιο. Κατάργηση των διατάξεων του νέου πειθαρχικού για ανάξια και αναξιοπρεπή συμπεριφορά των δημοσίων υπαλλήλων (Δ.Υ.).
  • Κατάργηση κάθε διάταξης που επιβάλει ποινή πριν την εκδίκαση και την οριστική καταδίκη του Δ.Υ. καταργώντας στην ουσία και αυτό το "τεκμήριο της αθωότητας".
  • Την κατάργηση κάθε διάταξης που δίνει τη δυνατότητα στις κυβερνήσεις να επιστρατεύουν αγωνιζόμενους υπαλλήλους. Να απαγορευτεί η δυνατότητα επιστράτευσης.

 

vi. Αξιολόγηση

  • Μπλοκάρουμε με όρους συλλογικών αποφάσεων και όρους κινήματος την οποιαδήποτε νέα απόπειρα εφαρμογής της αξιολόγησης και θα την ακυρώσουμε στην πράξη. Έξω οι αξιολογητές από τα σωματεία.
  • Στη βάση αυτή και με βάση την απόφαση της 83ης Γ.Σ. του Κλάδου, που πάρθηκε τον Ιούνη του 2014, θεωρούμε ότι δεν μπορεί να είναι μέλη στους Συλλόγους οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι Διευθυντές Α/θμιας Εκπαίδευσης των νομών και οι Σχολικοί Σύμβουλοι, οι οποίοι αποδείχτηκαν τα «πρώτα βιολιά» στο εργάστηκαν σκληρά στο να περάσει το νέο σχολείο και η αξιολόγηση και το ίδιο θα κάνουν και στο μέλλον. Είναι εκπρόσωποι της κυβέρνησης, της εργοδοσίας δηλαδή και δε μπορεί να είναι μέλη των σωματείων. Σύλλογοι και ΕΛΜΕ πρέπει να τους διαγράψουν από τα σωματεία.
  • Στο βαθμό που οι διευθυντές των σχολείων γίνουν αξιολογητές και συνδεθεί ο ρόλος τους με την εξέλιξη και τις απολύσεις των εκπαιδευτικών, εκ των πραγμάτων αντιστρατεύονται τους σκοπούς και τις επιδιώξεις του καταστατικού του Συλλόγου και επίσης εκ των πραγμάτων ως αξιολογητές δε μπορεί να έχουν θέση στα σωματεία.

 

VII. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΕΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ Γ.Σ. ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΛΜΕ – ΔΟΕ

1. Για την ενοποίηση των πρωτοβάθμιων σωματείων

Οι 138 Σύλλογοι Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάρχουν σήμερα προτείνεται να ενοποιηθούν σε 78 Συλλόγους και οι 86 ΕΛΜΕ να ενοποιηθούν σε 75.

 

2. Για την εγγραφή συναδέλφων στα σωματεία

Οι εκπαιδευτικοί που με οποιαδήποτε σχέση εργασίας δουλεύουν στην εκπαίδευση θα πρέπει να έχουν δικαίωμα εγγραφής στο σωματείο με όλα τα δικαιώματα και υποχρεώσεις που απορρέουν από τη συμμετοχή τους σε αυτό. Μέχρι στιγμής υπάρχουν 7 διαφορετικές σχέσεις εργασίας στην εκπαίδευση. Άμεσα είναι πιθανό να προστεθούν και άλλες. Το συνδικαλιστικό κίνημα πρέπει να βρεθεί έτοιμο να απαντήσει στη ραγδαία ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, να σφυρηλατήσει την ενότητα του κλάδου, ανεξάρτητα από σχέση ή ωράριο εργασίας.

 

3. Για τις αρχαιρεσίες

  • Προτείνουμε οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη αντιπροσώπων για τα συνέδρια να γίνονται την ίδια μέρα με αυτές για  την ανάδειξη νέου ΔΣ, κάθε δύο χρόνια.
  • Προτείνουμε, λόγω μείωσης του αριθμού των εκπαιδευτικών και την ανάγκη πιο δημοκρατικής-αναλογικής  αντιπροσώπευσης, την αλλαγή του μέτρου εκλογής αντιπροσώπων για τα συνέδρια ΔΟΕ και ΟΛΜΕ από 1 αντιπρόσωπο ανά 100 ψηφίσαντες, σε 1 αντιπρόσωπο ανά 70 ψηφίσαντες, όπως συμβαίνει και σε άλλες Ομοσπονδίες του Δημοσίου.

4. Για το δικαίωμα του εκλέγεσθαι στα μέλη των Δ.Σ. των Ομοσπονδιών

Προτείνουμε τα μέλη των Δ.Σ. των Ομοσπονδιών να έχουν το δικαίωμα του εκλέγεσθαι στα πρωτοβάθμια σωματεία.

5. Για τα στελέχη εκπαίδευσης

  • Να υιοθετήσει η ΔΟΕ στο καταστατικό της ότι δεν μπορούν να είναι μέλη των πρωτοβάθμιων σωματείων οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και οι Σχολικοί Σύμβουλοι. Στην αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να διαγράφονται άμεσα από τα σωματεία τους
  • Στο βαθμό που οι διευθυντές των σχολείων γίνουν αξιολογητές και συνδεθεί ο ρόλος τους με τις απολύσεις των εκπαιδευτικών, εκ των πραγμάτων αντιστρατεύονται τους σκοπούς και τις επιδιώξεις του καταστατικού του Συλλόγου και επίσης εκ των πραγμάτων ως αξιολογητές δε μπορεί να έχουν και εκείνοι θέση στα σωματεία.

Το προεδρείο της ΓΣ

του Συλλόγου Εκπαιδευτικών

Π.Ε. «Γ. Σεφέρης»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απα
Απατεώνες προσποιούνται τις δωρεές σε δημοτικά σχολεία ζητώντας τραπεζικούς λογαριασμούς
Οι απατεώνες ισχυρίζονται ότι οι διευθυντές ή εκπαιδευτικοί έχουν κερδίσει κάποια αναδρομική διεκδίκηση ή τους προσφέρουν δωροεπιταγές
Απατεώνες προσποιούνται τις δωρεές σε δημοτικά σχολεία ζητώντας τραπεζικούς λογαριασμούς
Κίμπερλι Γκιλφόιλ
Κίμπερλι Γκιλφόιλ: «Οι Έλληνες είναι τζαμπατζήδες, τεμπέληδες και… ανεκπαίδευτοι σκύλοι»
 Είχε αποκαλέσει τους Έλληνες «τεμπέληδες» που εξαρτώνται υπερβολικά από την κυβέρνηση τους, προσθέτοντας ότι «συνταξιοδοτούνται πολύ νωρίς» και ότι...
Κίμπερλι Γκιλφόιλ: «Οι Έλληνες είναι τζαμπατζήδες, τεμπέληδες και… ανεκπαίδευτοι σκύλοι»