Thumbnail
ΣΔΕ Φυλάκων Τρικάλων

Από το ΣΔΕ Φυλακών Τρικάλων

Το σχολείο- τα μεροκάματα- η εξέλιξη- οι εξετάσεις Ελληνομάθειας

Κάθε χρόνο, όταν επιλέγουμε τους νέους μαθητές μας γνωρίζουμε πολύ καλά ότι τα κυρίως κίνητρα  για να έρθουν στο σχολείο είναι:

  • ΤΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ!
  • Η φυγή από την καθημερινότητα της φυλακής,
  • Η δημιουργική αξιοποίηση του άφθονου ελεύθερου χρόνου
  • Η  ευκαιρία για μάθηση και

Αξίζει να σταθούμε στο πρώτο που είναι και το βασικότερο. Με τον όρο μεροκάματα  στη γλώσσα της φυλακής εννοείται  ο ευεργετικός συνυπολογισμός ημερών ποινής. Κάθε μέρα του σχολείου υπολογίζεται διπλή στην έκτιση ποινής και φυσικά είναι απόλυτα κατανοητό και σεβαστό .

Το δικό μας στοίχημα είναι να αλλάξουμε την ιεράρχηση και να κάνουμε τους μαθητές μας να αγαπήσουν το σχολείο και την εκπαιδευτική διαδικασία βάζοντας  στόχους παραπέρα από αυτούς που τους δίνει το εκπαιδευτικό μας πλαίσιο . Μέχρι τώρα, αυτό το στοίχημα πιστεύουμε ότι το κερδίζουμε.

Ήδη  με την υποστήριξη της Διεύθυνσης της Φυλακής  έχει δρομολογηθεί από χρόνια συνεργασία με το 1ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Τρικάλων για συνέχιση των σπουδών τους ως κατ’ ιδίαν διδαχθέντες, και η σύσταση εξεταστικού κέντρου PALSO για απόκτηση πτυχίων Αγγλικής γλώσσας.

  Όμως η διάθεση για μάθηση αυξάνεται συνεχώς δίνοντας στους καθηγητές ερεθίσματα  για νέες εκπαιδευτικές ευκαιρίες.

  Ετσι, για πρώτη φορά φέτος  συνεργαστήκαμε με το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού προκειμένου οι μαθητές μας να μπορέσουν να πάρουν μέρος στις εξετάσεις για πιστοποίηση  Ελληνομάθειας. Το αποτέλεσμα ήταν η σύσταση και λειτουργία εξεταστικού κέντρου δίνοντας την ευκαιρία σε  πέντε μαθητές μας να εξεταστούν  για το επίπεδο Α2. Ολες οι δαπάνες καλύφθηκαν από το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού, ενώ οι εξεταστές Μαρία Γιαννακοπούλου και Αρης Ζιώζιας συμμετείχαν αφιλοκερδώς. Την όλη διαδικασία συντόνισε η καθηγήτρια Ελληνικής γλώσσας  Βίλυ Χαδουλίτση  ενώ υπήρχε η πλήρης υποστήριξη από τη Διεύθυνση και το σωφρονιστικό προσωπικό της φυλακής.

    Για εμάς, κάθε επιτυχία των μαθητών μας ενδυναμώνει και αποτελεί  μια πρόκληση να προχωράμε ακόμα παραπέρα. Βλέπουμε ανθρώπους που διεκδικούν το δικαίωμα στη μόρφωση προσπαθώντας να αξιοποιήσουν το χρόνο εγκλεισμού και να αποκτήσουν εφόδια για την κοινωνική τους επανένταξη καταβάλλοντας πολλές φορές συγκινητικές προσπάθειες. Εμείς θα είμαστε δίπλα τους ελπίζοντας  και στη διεύρυνση της «έξω» στήριξης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ανακαλείται το πιο διάσημο τρόφιμο στον κόσμο – Είναι γεμάτο στα φυτοφάρμακα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πετρολούκας Χαλκιάς
Πέθανε ο θρυλικός κλαρινίστας Πετρολούκας Χαλκιάς
Έφυγε από τη ζωή ο μεγάλος δεξιοτέχνης του κλαρίνου, Πετρολούκας Χαλκιάς, αφήνοντας πίσω του ανεξίτηλο αποτύπωμα στην παραδοσιακή ηπειρώτικη μουσική
Πέθανε ο θρυλικός κλαρινίστας Πετρολούκας Χαλκιάς
idiotika_panepistimia
«Μη κρατικά» ΑΕΙ ή απλώς Ιδιωτικά ΑΕΙ; Μια επικίνδυνη ανατροπή του άρθρου 16 του Συντάγματος
Η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων δεν αποτελεί «εκσυγχρονισμό», αλλά συνταγματική εκτροπή με κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις. Το Σύνταγμα...
«Μη κρατικά» ΑΕΙ ή απλώς Ιδιωτικά ΑΕΙ; Μια επικίνδυνη ανατροπή του άρθρου 16 του Συντάγματος
sxoleio-aithousa-mathites.jpg
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών: «Όχι στα 25άρια τμήματα – Όχι στις μετακινήσεις μαθητών»
Αναβρασμός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση – Εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν «ασφυξία» στις τάξεις - Το ΔΣ του ΣΕΠΕ καλεί τους συλλόγους διδασκόντων Δημοτικών...
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών: «Όχι στα 25άρια τμήματα – Όχι στις μετακινήσεις μαθητών»
ασξφ
Κυκλάδες: Λύση στο αδιέξοδο των νησιών ζητούν οι εκπαιδευτικοί
Αναγκαία η αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων – Στα τουριστικά νησιά, οι εκπαιδευτικοί παλεύουν καθημερινά για να βρουν στέγη, με αποτέλεσμα πολλές...
Κυκλάδες: Λύση στο αδιέξοδο των νησιών ζητούν οι εκπαιδευτικοί