Thumbnail
ΣΥΝΕΚ/ΜΕΤΑ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ/ΜΕΤΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σχετικά με τη συνάντηση της ΟΛΜΕ με το Υπουργείο Παιδείας

Στις 26/2/15 πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση της ΟΛΜΕ με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Από τη συνάντηση αυτή έχουμε να παρατηρήσουμε τα παρακάτω:

α) Το Υπουργείο Παιδείας δεσμεύεται μέσα σε ενάμιση μήνα, στο πρώτο πολυνομοσχέδιο που θα φέρει για ψήφιση στη Βουλή, να λυθούν σύμφωνα με τις θέσεις του κλάδου τα τρία βασικά ζητήματα που απασχόλησαν τα τελευταία δύο χρόνια την εκπαίδευση.

1)Επανατοποθέτηση άμεσα των συναδέλφων σε διαθεσιμότητα στα σχολεία με επανασύσταση των τομέων που καταργήθηκαν στα ΕΠΑΛ.

2) Κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και του τρόπου προαγωγής των μαθητών που προέβλεπε η αντιδραστική μεταρρύθμιση για το Λύκειο της προηγούμενης κυβέρνησης.

3) Πάγωμα της αξιολόγησης με κατάργηση όλου του νομοθετικού πλέγματος που την θεμελίωνε.

β) Στα μισθολογικά αιτήματα όπως και το ζήτημα του ωραρίου, η θέση του Υπουργείου για το άμεσο μέλλον ήταν αρνητική.

γ) Στο ζήτημα των διορισμών υπήρξε δέσμευση για προσλήψεις χιλιάδων μονίμων εκπαιδευτικών, χωρίς να είναι δυνατό να προσδιοριστεί ο ακριβής αριθμός. Στη διαδικασία των προσλήψεων οι σκέψεις που παρουσίασε το Υπουργείο είναι ένα νέο σύστημα διορισμών μέσω ΑΣΕΠ με συνυπολογισμό του χρόνου προϋπηρεσίας, τυπικών προσόντων και κοινωνικών κριτηρίων, χωρίς διαγωνισμό.

δ) Για τις αλλαγές που θα γίνουν στη διοίκηση στο τέλος της σχολικής χρονιάς, ζήτησε τις θέσεις της ΟΛΜΕ.

Οι δυνάμεις των ΣΥΝΕΚ κατέθεσαν πρόταση για να βγει δελτίο Τύπου ενημερωτικό για τον κλάδο, το οποίο οι άλλες δυνάμεις αρνήθηκαν, βγάζοντας παραταξιακές ανακοινώσεις.

Επειδή το τελευταίο διάστημα κάποιοι ανακαλύπτουν το συνδικαλισμό και κάποιοι άλλοι ζουν με το άγχος και την αγωνία της διαφοροποίησης για τη νέα αντιπολίτευση, να το ξεκαθαρίσουμε για άλλη μία φορά:

Οι δυνάμεις των ΣΥΝΕΚ/ΜΕΤΑ όπως έκαναν πάντα, έτσι και τώρα, με τις θέσεις του κλάδου, μέσα από Γενικές Συνελεύσεις, θα καλέσουμε τους συναδέλφους συσπειρωμένοι στα σωματεία και την ΟΛΜΕ να συνεχίσουμε τους αγώνες για την πλήρη ανατροπή των πολιτικών της λιτότητας της ΕΕ και του ΔΝΤ, για το σχολείο των αναγκών και των οραμάτων μας.

27-2-2015

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΔΟΘΗΚΕ

«Πραγματοποιήθηκε σήμερα 26-2-15 η πρώτη συνάντηση της ΟΛΜΕ με την νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού και Θρησκευμάτων. Από την πλευρά του Υπουργείου ήταν ο Υπουργός κ. Αρ. Μπαλτάς, ο αναπληρωτής  Υπουργός κ. Τ. Κουράκης και ο Γ.Γραμματέας  κ. Χασάπης. Από την πλευρά της ΟΛΜΕ στην αντιπροσωπεία συμμετείχαν ολόκληρο το ΔΣ και εκπρόσωποι από τα συντονιστικά των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα.

Από την πλευρά μας θέσαμε όλα τα ζητήματα που αναφέρονται στο υπόμνημα της ΟΛΜΕ.

Οι απαντήσεις που δόθηκαν  ήταν οι παρακάτω:

  1. Για τις διαθεσιμότητες. Με πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας που θα κατατεθεί προς το τέλος Μάρτη, θα επανασυσταθούν στα ΕΠΑΛ οι τομείς και οι ειδικότητες που καταργήθηκαν στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ και θα επιστρέψουν όλοι οι εκπαιδευτικοί στις θέσεις τους. Μας δηλώθηκε ότι για τη διαδικασία με την οποία αυτό θα γίνει, τους βρίσκει σύμφωνους η πρόταση της ΟΛΜΕ (αναφέρεται στο υπόμνημα). Αν υπολογίσουμε και τη διαδικασίες ψήφισης της Βουλής και το Πάσχα, ο χρόνος μέχρι την υλοποίηση αυτών  θα είναι τα τέλη Απρίλη. Για την πληρωμή των 85 εκπαιδευτικών στους οποίους έχει παράνομα διακοπεί η μισθοδοσία μας παρέπεμψαν στο Υπουργείο Διοικ. Μεταρρύθμισης.
  2. Για το ν. 4186/13. Θα καταργηθεί η τράπεζα θεμάτων, ο νέος τρόπος προαγωγής και ο συνυπολογισμός των βαθμών για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Θα καταργηθούν οι ΣΕΚ.
  3. Για τα οικονομικά.  Δεν υπάρχει καμιά περίπτωση αύξησης μισθών ή ικανοποίησης μισθολογικών αιτημάτων για μισθούς ή επιδόματα δώρων. Σημείωσαν χωρίς καμία όμως δέσμευση την πρότασή μας «να ξεπαγώσει η ωρίμανση στους υφιστάμενους βαθμούς και να γίνει η μισθολογική επανακατάταξη ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας».
  4. Για την Αξιολόγηση.  Οι διαδικασίες της αξιολόγησης πάγωσαν και με το ίδιο πολυνομοσχέδιο θα καταργηθεί το υπάρχον νομοθετικό πλέγμα.
  5. Για τα εργασιακά: Δεν θα μειωθεί, τουλάχιστον προς το παρόν, το ωράριο που αυξήθηκε πριν δυο χρόνια.
  6. Εκπαιδευτικά: Θα εξετασθούν μεμονωμένα για να επαναλειτουργήσουν κάποιες περιπτώσεις σχολείων που καταργήθηκαν. Δεν θα μειωθεί ο αριθμός των μαθητών  στην τάξη.
  7. Προσλήψεις: για τη φετινή χρονιά «βρέθηκαν» 438 προσλήψεις αναπληρωτών και 500 ωρομισθίων για την πρόσθετη στα ΕΠΑΛ. Για την επόμενη χρονιά δεν μπορεί να απαντηθεί  ποιος θα είναι ο διορισμός μονίμων εκπαιδευτικών, γιατί συνδέεται με τον συνολικό αριθμό που θα επιτραπεί στο δημόσιο (15.000 νέες προσλήψεις υπάρχουν συνολικά για όλα τα υπουργεία στον υπάρχοντα προϋπολογισμό). Οι νέες προσλήψεις θα γίνουν χωρίς διαγωνισμό αλλά μέσω του ΑΣΕΠ με μοριοδότηση (π.χ. προϋπηρεσία, πτυχίο, πρόσθετα προσόντα, κοινωνικά κριτήρια κ.λπ. που ακόμα δεν έχουν αποφασιστεί). Θα προηγηθούν βεβαίως όλοι όσοι έπρεπε να έχουν διορισθεί (διοριστέοι ΑΣΕΠ και διαφόρων πινάκων).

Το ΔΣ θα κάνει μια συνολική εκτίμηση της νέας κατάστασης, όπως αυτή αποτυπώνεται και από την συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και θα προχωρήσει άμεσα σε κύκλο γενικών συνελεύσεων του κλάδου, αλλά και Γενική Συνέλευση προέδρων στις 14/3/15 για να προγραμματίσουμε τη δράση μας το επόμενο διάστημα.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

polixrwma stilo
Εκπαιδευτικοί Λάρισας: Σοβαρές καταγγελίες για αυταρχική διοίκηση στο 7ο ΕΠΑΛ
«Όταν οι συλλογικές Διαδικασίες δεν γίνονται σεβαστές, τα αποτελέσματα είναι τραγικά», καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί
Εκπαιδευτικοί Λάρισας: Σοβαρές καταγγελίες για αυταρχική διοίκηση στο 7ο ΕΠΑΛ
pierrakakis
Πιερρακάκης: Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης και ανασχεδιασμός του εκπαιδευτικού συστήματος
Πρόγραμμα ψηφιακού βοηθού που σχεδιάζεται και που θα περιλαμβάνει στοιχεία τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο να αποτελέσει αρωγό για κάθε μαθητή και...
Πιερρακάκης: Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης και ανασχεδιασμός του εκπαιδευτικού συστήματος