Thumbnail
Σχετικά με τις υποχρεωτικές μετατάξεις

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΟΥΡΕΛΟΧΑΡΤΑ;

ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Δ.Ε ΣΤΗΝ Π.Ε.

Ανήκουμε στους εκπαιδευτικούς που μετακινήθηκαν με τη διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων με την με αριθμ. 111967/Δ2/13-08-2013 απόφαση του Υ.ΠΑΙ.Θ. (ΦΕΚ επικύρωσης 986/3-9-2013) και αποτελούμε ένα μικρό μέρος των εκπαιδευτικών που αδικήθηκαν με σειρά αποφάσεων που πάρθηκαν επί υπουργίας του κ. Αρβανιτόπουλου, όσον αφορά στις περιοχές μετάταξης , στα μόριά μας και στις δηλώσεις προτίμησής μας. Ανάμεσά μας και συνάδελφος που δεν ικανοποιήθηκε καν η αίτηση μετάταξης της, ενώ διέθετε περισσότερα μόρια από εκπαιδευτικούς που πήραν μετάταξη στην περιοχή προτίμησής της.

Έχουμε υποβάλει σειρά ενστάσεων στο Υ.ΠΑΙ.Θ. και έχουμε προσφύγει και στη δικαιοσύνη  προσβάλλοντας τις έως τώρα αποφάσεις του υπουργείου που αφορούσαν στις υποχρεωτικές μετατάξεις. Είναι κατανοητό ότι η προσφυγή στα δικαστήρια έχει ψυχολογικό και οικονομικό κόστος και είναι χρονοβόρα διαδικασία.

Πριν από μήνες το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου απέστειλε μετά από αίτημα της δικηγόρου μας, έγγραφο με αριθμό ....  με θέμα

«Απάντηση σε αίτημα γνωστοποίησης μορίων μεταταχθέντων εκπαιδευτικών για δικαστική χρήση»

στο οποίο γνωστοποιούνται οι προτιμήσεις και η μοριοδότηση των εκπαιδευτικών που μετατάχθηκαν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Α’ Θεσσαλονίκης και Β΄ Θεσσαλονίκης. Το έγγραφο αυτό επιβεβαιώνει τους λόγους για τους οποίους προσφύγαμε στη δικαιοσύνη. Δηλαδή, μας γνωστοποιεί αφενός τη μοριοδότηση συναδέλφων που μετατάχθηκαν στις περιοχές προτίμησής μας, παρόλο που διέθεταν κατά πολύ λιγότερα μόρια από εμάς. Αφετέρου το ίδιο έγγραφο επισημαίνει ότι η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων «δεν έχει στη διάθεση της αξιολογικό πίνακα κατάταξης σύμφωνα με το άρθρο 82 παρ.11 του Ν. 4172/2103».

Δεν συντάχθηκε ποτέ λοιπόν ο αξιολογικός πίνακας βάσει του οποίου σύμφωνα με το νόμο θα έπρεπε να πραγματοποιηθούν οι υποχρεωτικές μετατάξεις εκπαιδευτικών από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Το τελευταίο διάστημα ενημερωθήκαμε από το ΥΠΑΙΘ ότι για άλλη μια φορά προτίθενται να επανεξετάσουν  ενστάσεις που εκκρεμούν, εν όψει των επικείμενων αιτήσεων μετάθεσης. Αναρωτιόμαστε ποια εμπιστοσύνη μπορεί να έχει από δω και στο εξής ο οποιοσδήποτε συνάδελφος στο υπουργείο, για οποιαδήποτε υπόθεση του, όσο δεν εφαρμόζονται οι νόμοι. Επίσης  η μη εφαρμογή του νόμου περί μετατάξεων δημιουργεί προηγούμενα και στη συνέχεια βλέπουμε να χαρακτηρίζεται το άρθρο του ίδιου νόμου περί συμπληρώσεως του υποχρεωτικού ωραρίου εκπαιδευτικών από μετάταξη, ΩΣ ΑΝΕΝΕΡΓΟ.

Όλα αυτά αποτελούν μελανά σημεία στην έννομη τάξη.

Υπάρχουν τελικά οι νόμοι ή πρόκειται για κουρελόχαρτα;;;
 

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟ Υ.ΠΑΙ.Θ.

ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ .

ΟΣΟ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΕΝ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ, Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ Ή ΟΧΙ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ Υ.ΠΑΙ.Θ. ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΕΛΟΥΝ ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ, ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΗ ΛΟΓΙΚΗ.

ΟΣΟ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΕΝΕΡΓΟΙ Η ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΣ ΘΑ ΕΝΕΡΓΕΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΚΑΙ ΒΑΣΕΙ ΣΥΓΚΥΡΙΑΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.

Το υπουργείο έχει τη δυνατότητα και την υποχρέωση να αποκαταστήσει την έννομη τάξη. Μένει να δούμε αν έχει και τη θέληση.

Τα ονόματά μας, όπως και περαιτέρω στοιχεία είναι στη διάθεση όποιου τα ζητήσει.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Θεσσαλονίκη: Φοιτήτρια Ιατρικής «έσωσε» νεαρή από τρεις άνδρες που την ακολουθούσαν (Βίντεο)
Θεσσαλονίκη: Φοιτήτρια Ιατρικής «έσωσε» νεαρή από τρεις άνδρες που την ακολουθούσαν (Βίντεο)
«Κάτι δεν πήγαινε καλά, φαινόταν αγχωμένη» - Πώς η 20χρονη Λαμπρινή Μελά αντέδρασε ψύχραιμα και έσωσε μια γυναίκα που βρισκόταν σε προφανή κίνδυνο
Θεσσαλονίκη: Φοιτήτρια Ιατρικής «έσωσε» νεαρή από τρεις άνδρες που την ακολουθούσαν (Βίντεο)
νηπιαγωγός, μολύβια
«Τα παιδιά με τις ζωγραφιές απέναντι στα ΜΑΤ» – Νηπιαγωγοί ζητούν άμεση κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία
Η Ομάδα Κινητοποίησης Νηπιαγωγών καταγγέλλει τη βίαιη αντιμετώπιση γονέων και παιδιών και προειδοποιεί για την ασφυκτική κατάσταση στην προσχολική...
«Τα παιδιά με τις ζωγραφιές απέναντι στα ΜΑΤ» – Νηπιαγωγοί ζητούν άμεση κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία
διδακτορας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Επίτιμος διδάκτορας ο κ. Julián Víctor Méndez Dosuna
Σε Επίτιμο Διδάκτορα του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων αναγορεύθηκε ο Ομότιμος Καθηγητής του Πανεπιστημίου της Salamanca κ. Julián...
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Επίτιμος διδάκτορας ο κ. Julián Víctor Méndez Dosuna