ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΜΕ ΕΝΑ ΛΙΒΕΛΛΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ –ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΑΪΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ, ΕΝΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙ -ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ- ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΉ ΤΟΥ, ΕΚΤΟΞΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝΟΥΣ ΛΑΣΠΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΚΑΙ ΤΑΞΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ.
Με ένα λιβελλογράφημα, που είδε το φως της δημοσιότητας (12 Νοεμβρίου στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας Νέα Κρήτη) επέλεξε ο διευθυντής ενός Λυκείου της πόλης του Ηρακλείου να συνεχίσει τον αντιδημοκρατικό κατήφορο που ακολούθησε όλες τις μέρες των μαθητικών κινητοποιήσεων, κατά τις οποίες ανέλαβε το ρόλο... του νυχτοφύλακα (!) προκειμένου να αποτρέψει τους μαθητές του σχολείου του από την υλοποίηση των αγωνιστικών κινητοποιήσεων που είχαν αποφασίσει υποστηρίζοντας μάλιστα την απαράδεκτη, αντιδημοκρατική συμπεριφορά του που καταργεί κάθε έννοια εκπαιδευτικής και ηθικής δεοντολογίας με τη θέση: «Είμαι πεπεισμένος ότι εντωμεταξύ οι επιτήδειοι, που διαλέγουν πρώτα ιδεολογία και μετά σερβίρουν «αλήθειες», είχαν απλώσει στα ευκολόπιστα μυαλά των παιδιών την κατηχητική τους μπουγάδα. Με συνωμοτικά γκρουπούσκουλα και δουλειές της νύχτας».
Ο νόμος της νύχτας λοιπόν, σύμφωνα με τον εν λόγω υπό παραίτηση διευθυντή διέπει τις μαθητικές καταλήψεις και συνολικότερα τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις των παιδιών των λαϊκών στρωμάτων, τα οποία βλέπουν κατάματα το πιο αποκρουστικό πρόσωπο της αδυσώπητης αλήθειας της λαϊκής εξαθλίωσης που επιβάλλει η κυβέρνηση της ολιγαρχίας και οι ποικιλόχρωμοι συνοδοιπόροι της, με την εποπτεία και τη προστασία των ιμπεριαλιστών ΕΕ-ΔΝΤ-ΕΚΤ. Και η αλήθεια αυτή έχει όνομα και λειτουργεί σαν απειλητικό φάντασμα στο φως της ημέρας. Λέγεται ανεργία, φτώχεια, διαθεσιμότητα, πανελλαδικές εξετάσεις σε όλες τις τάξεις του Λυκείου και μαθητική απόρριψη του 35% των μαθητών από τα χαμηλά στρώματα.
Λέγεται μορφωτική περιθωριοποίηση των πολλών και μαθητεία, μαύρη απλήρωτη εργασία των εντεταλμένων να πληρώνουν με τον ιδρώτα τους -ήδη από την εφηβεία τους- την κερδοφορία των επιχειρήσεων.
Λέγεται υποσιτισμός του 25% των μαθητών, ψυχική εξουθένωση των εφήβων από τη στείρα απομνημόνευση αποσπασματικών πληροφοριών, ασύνδετων με τις ανάγκες τους, συνδεμένες όμως με το αγοραία πνεύμα του ανταγωνισμού, του οποίου θιασώτης αποδεικνύεται ο αγανακτισμένος διευθυντής, με βάση τα δικά του λόγια, όταν συμβουλεύει τους νέους «να ενωθούν με τη μοίρα του τόπου τους», δηλαδή να αποδεχτούν τη μαύρη προοπτική της ανεργίας, της εξαθλίωσης, της τρομοκρατίας και της υποτέλειας στους ντόπιους και ξένους δυνάστες, στην εγχώρια ολιγαρχία που συσσωρεύει πλούτο, υπονομεύοντας το μέλλον της νέας γενιάς και στους ιμπεριαλιστές επικυρίαρχους που θα αντιμετωπίζουν αύριο τους σημερινούς εφήβους ως,,.ιθαγενείς, χωρίς μόρφωση και δικαιώματα.
«Δεν μπορώ να κάνω τίποτε άλλο παρά να υπενθυμίζω συνεχώς το «δράξασθε παιδείας». Εδώ συντελείται η επανάσταση του μυαλού», δηλώνει ανερυθρίαστα ο αγανακτισμένος διευθυντής, καλώντας τους μαθητές να υποταχτούν στο μοντέλο της αμορφωσιάς που επιβάλλει για τους πολλούς και φτωχούς η αντιλαϊκή πολιτική, πολιτική που υπηρετεί τα συμφέροντα μόνο μιας δράκας μεγαλο-επιχειρηματιών και τραπεζιτών, συνθλίβοντας μορφωτικά, εργασιακά, κοινωνικο-ασφαλιστικά λαϊκά δικαιώματα και ελευθερίες.
Φαίνεται ότι τη μορφωτική και κοινωνική απόρριψη των χαμηλών στρωμάτων, που επιτείνεται σήμερα με το εξεταστικό σφαγείο του «νέου Λυκείου» των πολλαπλών ταξικών φραγμών, ο κύριος διευθυντής τη θεωρεί «επανάσταση του μυαλού». Ευτυχώς, του απαντάμε, που οι μαθητές/τριες μαθαίνουν γράμματα από καλούς δασκάλους που τους διδάσκουν την έννοια της «επανάστασης» ως ανατροπής ενός παλιού και κατώτερου κοινωνικο-οικονομικού συστήματος, που οδηγεί σε ένα ανώτερο στάδιο οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης. Γι’ αυτό και δεν απειλούνται με εννοιολογικές συγχύσεις οι μαθητές μας με τέτοιου τύπου παραληρήματα, που επιδιώκουν μόνο τη συγκάλυψη μιας θέσης αντιδραστικής, αντιδημοκρατικής, υποκριτικά φιλολαϊκής και στην ουσία της πικρόχολα αντιλαϊκής, που επικαλείται, ουσιαστικά, τον κοινωνικό αυτοματισμό (εκκλήσεις σε γονείς να συνδράμουν το διευθυντή στο παιδαγωγικό έργο του νυχτοφύλακα και αστυνόμου), ενώ επισείει και την απειλή της ποινικοποίησης των γονέων, για για παραμέληση της εποπτείας των παιδιών τους.
Και βέβαια, αυτοί οι δάσκαλοι, που διδάσκουν την κρυμμένη αντικειμενική αλήθεια της φύσης και της κοινωνίας, έχουν υψηλή συνείδηση του παιδαγωγικού και κοινωνικού τους ρόλου και γι’ αυτό δεν καταδέχονται να χρησιμοποιήσουν την γλώσσα της νύχτας, με την οποία διανθίζει το κείμενο της παραίτησής του ο εν λόγω διευθυντής, όπως δείχνει ο χαρακτηρισμός «γαβγιστές» («σε μια καλοστημένη όσο και παράφωνη συναυλία, ως διά μαγείας ανακαλύπτονται από τους γνωστούς γαβγιστές τα προβλήματα της εκπαίδευσης, παραμυθιάζοντας δικαίους και αδίκους για τη νεφελοκοκκυγία της "παιδείας των ονείρων τους»). Γιατί γνωρίζουν ότι η γλώσσα είναι ο καθρέπτης της σκέψης μας, ότι οι λέξεις μας είναι τα ηχητικά σήματα των σκέψεων, των απόψεων, των συναισθημάτων μας, των κοινωνικών εμπειριών και απόψεών μας. Είναι τα αδιάψευστα τεκμήρια της παιδείας μας, κύριε διευθυντά. Σε ποιους απευθύνεστε, αλήθεια, εσείς που ψάχνετε το λάθος και με τη λατινίζουσα γλώσσα σας κάνετε λόγο για την πεφωτισμένη καθοδήγηση; («το μόνο που μαθαίνει δυστυχώς είναι να φανατίζεται από το «δίκιο» του κάθε ιλλουμινάτου ινστρούχτορα και να εχθρεύεται την ευγένεια και τη συναλληλία»).
Ποια ευγένεια επικαλείστε, όταν στη δική σας τη γλώσσα η ευγένεια είναι συνώνυμο της συμμόρφωσης στην καθεστηκυία τάξη, συνώνυμο της απαγόρευσης της διακίνησης των ιδεών στα σχολεία, συνώνυμο του δόγματος «νόμος και τάξη» που επέβαλαν οι αλήστου μνήμης νόμοι δίωξης των αριστερών φρονημάτων.
Μιας και ψάχνετε το λάθος, κύριε διευθυντά, μήπως πρέπει να αναρωτηθείτε αν γίνεστε ζηλωτής του ιδιώνυμου, όταν δηλώνετε ότι «Έχουν μάθει όλοι αυτοί (ο καθένας μας το έχει ζήσει) να αλωνίζουν μέσα στα σχολεία, σφραγίζοντας τα κομματικά τους διαπιστευτήρια και εκλαμβάνοντας ετσιθελικά την ευγένεια των υπολοίπων ως συγκατάθεση στο να δεχτούν το ευθύγραμμο εγκεφαλογράφημά τους.» Φαίνεται όμως ότι παίρνετε σαφή θέση, δηλώνοντας μόνος σας ότι ήσασταν διώκτης των αριστερών συνδικαλιστών στο σχολείο σας («Γνωρίζουν πολύ καλά ότι τα τελευταία χρόνια και στο σχολείο μου, σύμφωνα με την έννομη υποχρέωσή μου, κατέβαλα προσπάθειες να τους στερήσω το γλειφιτζούρι της κομματικής κατήχησης και προφεσορίας») και γι’ αυτό το λόγο εμείς δεν έχουμε καμία απορία για τις…δημοκρατικές (!) σας πεποιθήσεις. Δε μας αφήνετε να κάνουμε κανένα περιθώριο για λάθος στις εκτιμήσεις μας για τις θέσεις και τις απόψεις σας.
Επειδή όμως είμαστε δάσκαλοι και μας αρέσει η σκέψη, σας θέτουμε ένα απλό ερώτημα: Τα αντιλαϊκά μέτρα, εξ αιτίας των οποίων οι μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς βρίσκονται στους δρόμους, τα ψηφίζουν κάποια κόμματα που διοικούν το κράτος και επομένως και την εκπαίδευση ή όχι; Εσείς λοιπόν εμφανώς προασπίζεστε τα συγκεκριμένα κόμματα της πλουτοκρατίας που ψηφίζουν τους αντιλαϊκούς νόμους και τα οποία, προφανώς, δεν έχουν καμία σχέση με την ταξική πάλη που διεξάγεται στους χώρους της δουλειάς. Γι’ αυτό θυμώνετε, κύριε διευθυντά.
Εμείς όμως από το χώρο του αριστερού, ταξικού συνδικαλισμού διδαχτήκαμε τη δημοκρατία της αντιπαράθεσης και των επιχειρημάτων, τη συλλογική πάλη και ζωή και γι’ αυτό δεν θα σας ακολουθήσουμε στον αυταρχικό και αντιδημοκρατικό δρόμο σας.
Αναγκαστήκαμε μάλιστα να απαντήσουμε στο λιβελλογράφημά σας, γιατί η συλλογική αξιοπρέπεια είναι για τον αριστερό και ταξικό συνδικαλισμό που εκπροσωπούμε, θέμα αρχής. Και σε αυτή τη μάχη αρχών θα μας βρείτε ανυποχώρητους, ενωμένους και αγωνιστικούς.
• ΚΑΜΙΑ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.
• ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ.
• ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ-ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ.
• ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.
• ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΪΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΑ.
• ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ-ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ.
• Η ΕΝΩΤΙΚΗ, ΣΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΠΑΛΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΜΑΘΗΤΩΝ, ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑΣ, ΠΕΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ.
• Ο ΕΝΩΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟΣ ΛΑΪΚΟΣ ΑΓΩΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ-Δ..Ν.Τ-ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη