Thumbnail
ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου

Αιρετός ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου

Εκλεγμένος με την  Ανεξάρτητη Κίνηση “ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ”

Έχουν περάσει πολλοί υπουργοί από το Υπουργείο παιδείας τα 30 χρόνια που υπηρετώ την εκπαίδευση  και δυστυχώς οι περισσότεροι αποδείχτηκαν κατώτεροι των περιστάσεων και των αναγκών και πολύ «μικροί» για να λύσουν τα προβλήματα του πολύπαθου ελληνικού σχολείου. Ο σημερινός υπουργός όμως αποδεικνύεται, μέχρι τώρα τουλάχιστον, σίγουρα λαλίστατος και εντελώς αφερέγγυος στις αμέτρητες δηλώσεις του στα ΜΜΕ. Παρακολουθώ τις δηλώσεις του από τότε που ανέλαβε υπουργός και για του λόγου το αληθές, όσον αφορά την αναξιοπιστία του παραθέτω κάποιες από αυτές.

·         Σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό «Focus» της Θεσσαλονίκης, στις 20 Αυγούστου δήλωνε: «Ζητήσαμε 22.500 αναπληρωτές και εξασφαλίσαμε 19.500. Τα 3.000 κενά που απομένουν θα καλυφθούν με παράλληλες αναθέσεις».

·         Το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου, ο ίδιος υπουργός, σε συνέντευξή του σε τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΪ,  αποκάλυψε ότι «οι 19.500 αναπληρωτές που δήλωνε ότι είχαν υπολογιστεί αρχικά να προσληφθούν, δεν ήταν και βέβαιοι! Τώρα λέω για πρώτη φορά ότι οι 19.500 δεν είχαν εξασφαλιστεί. Δεν είχαμε βρει τα λεφτά γι' αυτούς. Κάναμε αγώνα όχι με ηρεμία, όχι μιλώντας πάντα την ελληνική γλώσσα αλλά και άλλες, ξένες γλώσσες, με ένταση μεγάλη, με κόστος και ψυχολογικό»

·         Τη Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου στο ραδιοφωνικό σταθμό Real FM, δήλωσε: «Θα προσπαθήσουμε να είναι οι καθηγητές, οι νηπιαγωγοί και οι δάσκαλοι στις θέσεις τους στο μεγαλύτερο δυνατόν βαθμό. Από τώρα σας λέω ότι κατά τις σημερινές μας προβλέψεις, 500 θέσεις θα μείνουν κενές, διότι παρ’ όλο τον αγώνα μας, τα 22.500 κενά τα κατεβάσαμε σε 16.500 με λιγότερες αποσπάσεις, περισσότερες παράλληλες αναθέσεις διδασκαλίας και καλύτερη τοποθέτηση των εκπαιδευτικών, αλλά από τις 16.500 κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό, μπορούμε να χρηματοδοτήσουμε μόνο τις 16.000. Δηλαδή ξεκινάμε με 500 μείον και θα προσπαθήσουμε να είναι μόνο αυτά τα κενά μας». Στην ίδια συνέντευξη ανέφερε: " Εάν την Πέμπτη δεν είναι όπως τουλάχιστον οργανώνουμε τα πράγματα εμείς, στα δημοτικά όλα τα παιδιά με δασκάλους, αν όχι με όλους την πρώτη εβδομάδα, αλλά πάντως με δασκάλους, όχι αδέσποτα παιδιά, παιδιά που μένουν στο δρόμο επειδή δεν πήγε δάσκαλος και κενά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στην ειδική αγωγή που δύνανται να καλύπτονται τις επόμενες εβδομάδες, χωρίς να δημιουργούν προβλήματα, έχουμε πετύχει".

·         Είχε επίσης δηλώσει : «Τα 3.000 κενά που δεν μπορούν να καλυφθούν με τις πιστώσεις των αναπληρωτών θα αντιμετωπιστούν και με ένα μέτρο που θα διευκολύνει τα πράγματα όσον αφορά το Δημοτικό και μάλιστα "με μία εκπαιδευτική διαδικασία υπέρ των μαθητών». Είδαμε με ποια διαδικασία υπέρ των μαθητών λύθηκε το πρόβλημα, με την κατάργηση του δασκάλου στο ολοήμερο των σχολείων (ΕΑΕΠ), και τη λειτουργία του  με τις διαθέσιμες ώρες των δασκάλων και εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, με την τοποθέτηση ενός εκπαιδευτικού στα ολοήμερα τμήματα των κλασικών σχολείων, ακόμα και αν έχουν πολλούς μαθητές και  αφήνοντας έξω του μαθητές της Ε΄& ΣΤ΄.

·         Είπε επίσης : «Πρέπει να έχουμε πετύχει περίπου 350 λιγότερες αποσπάσεις σε φορείς, αυτές είναι 350 θέσεις στα σχολεία». Μέχρι στιγμής έχουν αποσπαστεί σε φορείς εκτός σχολικής τάξης 2.118 εκπαιδευτικοί έναντι 2.121 πέρσι ενώ εκκρεμούν ακόμη αποσπάσεις για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ  το ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ, και δεν ξέρω που αλλού.

Ακόμη  μέχρι τώρα έχει εξαγγείλει :
• Δεν θα απολυθεί κανείς από τους 1709 εκπαιδευτικούς που είναι σε διαθεσιμότητα.
• Κομπόδεμα» θα έχουν οι Διευθυντές των σχολείων. Κάθε σχολείο θα έχει το δικό του ταμείο, προκειμένου να αντιμετωπίζονται άμεσα μικροδαπάνες.
• Μετατρέπονται σε ΝΠΔΔ όλα τα σχολεία της χώρας
• Την Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου όλοι οι εκπαιδευτικοί θα γνωρίζουν σε ποιο σχολείο θα πάνε.
• Στόχος είναι το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) στο μέλλον και με την εφαρμογή των νέων προγραμμάτων σπουδών να επεκταθεί και σε άλλα ∆ημοτικά Σχολεία.
• Μερική αυτονομία σε όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην επιλογή μαθημάτων.
• Καμία απόσπαση εκπαιδευτικού στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
• Γραμματεία σε κάθε 12θέσιο και άνω Δημοτικό Σχολείο. Οι κενές οργανικές θέσεις Γραμματέων σε σχολικές μονάδες, σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας, καλύπτονται με: αποσπάσεις ή μεταθέσεις διοικητικών υπαλλήλων των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όταν γνωρίζουμε ότι οι Δ/νσεις Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης υπολειτουργούν λόγω του ελάχιστου αριθμού διοικητικών υπαλλήλων.

Μετά από όλα αυτά, που είναι πολύ λίγα σε σχέση με αυτά που έχουν ειπωθεί από τον «αξιόπιστο» υπουργό μας, τα συμπεράσματα δικά σας. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mourtzoukou
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από τη νονά του δεύτερου παιδιού της Ειρήνης Μουρτζούκου
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
άρωμα
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
Συνδέονται με προβλήματα όπως η αντίσταση στην ινσουλίνη, καρδιοπάθειες και ακόμη και μείωση της νευροανάπτυξης
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
iep_1.jpg
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
Αναθεώρηση προθεσμιών υποβολής και επανελέγχου διδακτικών πακέτων από το ΙΕΠ
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
αλτσ
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η συσσώρευση σπλαχνικού λίπους στο σώμα μπορεί να συσχετίζεται με την παρουσία παθολογικών πρωτεϊνών στον εγκέφαλο,...
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο