Thumbnail
ΠΥΣΔΕ Αν. Θεσσαλονίκης

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

     Καθημερινά στην εκπαιδευτική πραγματικότητα αποτυπώνονται με τον πιο ανάλγητο-αυταρχικό τρόπο οι συνέπειες της μνημονιακής πολιτικής της κυβέρνησης. Η Κυβέρνηση εφαρμόζοντας το «φιλελεύθερο» δόγμα με κάθε ενέργεια της προσπαθεί να μετατρέψει τα συλλογικά δικαιώματα και αγαθά σε ατομικά και την κοινωνία σε ζούγκλα ανθρωπόμορφων ανταγωνιστικών ζώων.

     Στην Ανατολική Θεσσαλονίκη, μετά από την πίεση και των δύο αιρετών, αποφασίστηκε φέτος οι τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά να γίνουν μετά από την κοινοποίηση των κενών στην ιστοσελίδα της Δ.Ε. Για τη διαδικασία των τοποθετήσεων θα σας ενημερώσω με επόμενο ενημερωτικό.

     Για να έχουμε όμως την αποτύπωση των πραγματικών κενών πρέπει απαιτήσουμε να εφαρμοστεί στην περιοχή μας η μείωση των μαθητών κατά τμήμα με βάση το Ν.4186/13 και επιπρόσθετα να ενεργοποιήσουμε την δυνατότητα επιπέδων γνώσεων στο μάθημα των Αγγλικών.

     Άμεσα οι συνάδελφοι διευθυντές, που στα σχολεία τους φοιτούν μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες ( αρ.3 του Ν.3699/2008) , πρέπει να συγκαλέσουν σύλλογο διδασκόντων με θέμα τη συγκρότηση τμημάτων, που θα αποφασίσει με παιδαγωγική ευθύνη και ευαισθησία, αξιοποιώντας τη σχετική διάταξη του νόμου 4186/2013 που προβλέπει τη μείωση του αριθμού των μαθητών σε τμήματα όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ν.4186/2013 Άρθρο 28, παρ.15). Συγκεκριμένα στον εν λόγω νόμο αναφέρεται πως:

«Στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και στα οποία έχει συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός μαθητών, ο αριθμός αυτός μειώνεται σε αναλογία, για κάθε μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά τρείς μαθητές λιγότερους και οι μαθητές κατανέμονται εξίσου στα τμήματα της ίδιας τάξης κατόπιν απόφασης του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας και έγκρισης του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου.»

Επίσης  με βάση την Γ2/4230/12-07-1996 εγκύκλιο του ΥΠ.Ε.Π.Θ  υποχρεωτικά η διδασκαλία της αγγλικής γίνεται κατά επίπεδα γνώσεων στο Γυμνάσιο  μετά από κατατακτήρια εξέταση.

Για το ζήτημα των τοποθετήσεων των συναδέλφων στα Τμήματα ένταξης των σχολείων και οι δύο αιρετοί απαιτήσαμε, όπως και στο προηγούμενο διδακτικό έτος, να τοποθετηθούν πρώτοι οι οργανικά ανήκοντες, που διαθέτουν τα ανάλογα προσόντα, αλλά η διοίκηση, εντελώς παράλογα, δεν αποδέχεται και φέτος την τοποθέτηση συναδέλφων της Δ.Ε. Αν. Θεσσαλονίκης σε τμήματα ένταξης.

Και έτσι δημιουργείται το εξής οξύμωρο: ενώ, βάσει της Υ.Α. αποσπάσεων στην ειδική αγωγή αρ.πρωτ. 136436/Γ6/01-09-2014 «Αποσπούμε για το διδακτικό έτος 2014-2015 με αίτησή τους και χωρίς δαπάνη για  το δημόσιο τους παρακάτω εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή  Π.Υ.Σ.Δ.Ε. σε Π.Υ.Σ.Δ.Ε. σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. για να προσφέρουν υπηρεσία αποκλειστικά σε  Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) και Τμήματα Ένταξης (Τ.Ε.), …» οι συνάδελφοι των άλλων περιοχών έχουν τη δυνατότητα να τοποθετηθούν και να διδάξουν σε τμήματα ένταξης, οι συνάδελφοι της περιοχής μας αποκλείονται με μόνο, και προφανώς αντιπαιδαγωγικό, επιχείρημα τη δημιουργία λειτουργικών κενών στη περιοχή.
 

Μανώλης Αρίδας αιρετός ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης

(τηλ.: 6974419837 ηλ. δ/νση:  [email protected] )

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 27/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

arxaioi-ellines-filosofoi
Φιλοσοφικές Σχολές: Γιατί οι νέοι τους γυρίζουν την πλάτη τα τελευταία χρόνια;
Αυτό το φαινόμενο δημιουργεί ερωτήματα σχετικά με το μέλλον των ανθρωπιστικών σπουδών στην Ελλάδα και την ικανότητά τους να προσελκύσουν νέους
Φιλοσοφικές Σχολές: Γιατί οι νέοι τους γυρίζουν την πλάτη τα τελευταία χρόνια;
topothetiseis_ekpai.jpg
Πρόσκληση υποβολής δηλώσεων προσωρινής τοποθέτησης νεοδιόριστων εκπαιδευτικών που βρίσκονται σε λειτουργικά κενά 2025-2026
Η Διεύθυνση Π.Ε. Τρικάλων καλεί τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς που εντάσσονται στα λειτουργικά κενά για το διδακτικό έτος 2025-2026 να υποβάλουν...
Πρόσκληση υποβολής δηλώσεων προσωρινής τοποθέτησης νεοδιόριστων εκπαιδευτικών που βρίσκονται σε λειτουργικά κενά 2025-2026
ergazomenos thlergasia
Ευέλικτο ωράριο εργασίας: Πώς αλλάζει η καθημερινότητα εργαζομένων και επιχειρήσεων
Το νέο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εργασίας φέρνει ψηφιακές προσλήψεις, γρήγορες αποχωρήσεις και διευθέτηση ωραρίου για μεγαλύτερη ευελιξία σε όλους...
Ευέλικτο ωράριο εργασίας: Πώς αλλάζει η καθημερινότητα εργαζομένων και επιχειρήσεων
ιταλικα ισπανικα πιστοποιήσεις
Πώς Πιστοποιούνται χιλιάδες Εκπαιδευτικοί σε Ιταλικά ή Ισπανικά το 2025-26
Τα πάνω κάτω φέρνουν Πιστοποιήσεις Ιταλικών και Ισπανικών σε εκπαιδευτικούς - Πώς πιστοποιούνται ακόμα και μέσα στο 2025 και 2026 χιλιάδες...
Πώς Πιστοποιούνται χιλιάδες Εκπαιδευτικοί σε Ιταλικά ή Ισπανικά το 2025-26