Thumbnail
ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής - ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων- Ζεφυρίου - Φυλής

ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ-ΜΑΝΔΡΑΣ-ΕΙΔΥΛΛΙΑΣ) ΕΛΜΕ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΖΕΦΥΡΙΟΥ ΦΥΛΗΣ

 
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ
 
Συνάδελφοι / ες,
Η ανακοίνωση των μεταθέσεων από την κυβέρνηση στις 22/07/2014 οδήγησε την πραγματοποίηση των υπηρεσιακών μεταβολών μέσα στον Αύγουστο για πρώτη φορά, με αποτέλεσμα κάποιοι συνάδελφοι να μην μπορέσουν να τις παρακολουθήσουν ή και να λάβουν μέρος  σε αυτές. Η κυβερνητική πολιτική  (εξώθηση σε πρόωρη συνταξιοδότηση μεγάλου αριθμού συναδέλφων, αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα και μηδενικός πρακτικά αριθμός διορισμών), έχει δημιουργήσει πολλά κενά σε διδακτικό προσωπικό.
Η απαίτηση του κλάδου για μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα στους 20, σύμφωνα με τις αποφάσεις της ΟΛΜΕ, είναι και θα παραμείνει άμεσος στόχος διεκδίκησης.
Είναι γνωστό ότι η αρχή της σχολικής χρονιάς βρίσκει τα σχολεία με εκκρεμότητες και κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό που προκύπτουν τόσο απ’ τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών που διενεργεί το Υπουργείο αυτό το διάστημα, σε άλλες περιοχές, σε φορείς και Υπουργεία, όσο και από άλλες αιτίες όπως μειώσεις ωραρίου στελεχών, αδειών κ.λ.π. 
Η κάλυψη αυτών των κενών γίνεται με ευθύνη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου (ΠΥΣΔΕ), χωρίς την ύπαρξη ενός σαφούς νομικού πλαισίου όπως συμβαίνει με τις οργανικές τοποθετήσεις του Ιουνίου.
Στις  αρχές  Σεπτεμβρίου πραγματοποιείται η Α΄ φάση συμπλήρωσης των λειτουργικών κενών από το ΠΥΣΔΕ που είναι υπεύθυνο για την επεξεργασία και την ανακοίνωση των κενών. Το εκπαιδευτικό κίνημα της περιοχής μας, συσπειρωμένο στις δύο ΕΛΜΕ, που δραστηριοποιούνται στην Δυτική Αττική, έχει πετύχει να δημοσιοποιούνται τα κενά και οι τοποθετήσεις να γίνονται με βάση τα μόρια (μετάθεσης κι απόσπασης)  και την υπηρεσιακή κατάσταση των συναδέλφων. 
Συγκεκριμένα ζητάμε και φέτος οι λειτουργικές τοποθετήσεις σε Α΄ και Β΄ φάση (τέλος  Σεπτέμβριου με αρχές Οκτωβρίου) να γίνουν με την ακόλουθη σειρά και στις  δύο  φάσεις: 
1. Λειτουργικά υπεράριθμοι
2. Διάθεση ΠΥΣΔΕ
3. Αποσπασμένοι εντός ΠΥΣΔΕ
4. Αποσπασμένοι από άλλα ΠΥΣΔΕ
5. Μεταταγμένοι(αν υπάρχουν)
6. Νεοδιόριστοι (αν υπάρχουν)
7. Αναπληρωτές
Οι εκπαιδευτικοί της κάθε κατηγορίας συγκρίνονται μεταξύ τους με τα μόριά τους
ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΦΑΣΕΙΣ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕΙΡΑ 
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ Α ΦΑΣΗ
 
Επομένως, απαιτούμε και καλούμε το ΠΥΣΔΕ  να αποφασίσει ότι οι εκπαιδευτικοί, που θα τοποθετηθούν στην Α΄ φάση (ως τις 11 Σεπτεμβρίου) δεν θα χάσουν την έως τότε υπηρεσιακή τους κατάσταση και με αυτή θα  έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν τα κενά της Β΄ φάσης που θα προκύψουν ως το τέλος  Σεπτεμβρίου.
Αυτό επιβάλλεται να γίνει γιατί:
Α) Τα κενά που προκύπτουν στα σχολεία στην Α’ φάση  λειτουργικών τοποθετήσεων δεν μπορεί να είναι τα πραγματικά στο σύνολό τους γιατί τα τμήματα των Λυκείων και ιδιαίτερα των ΕΠΑΛ δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί λόγω του ότι ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί τα αποτελέσματα  για τους μετεξεταστέους μαθητές Γυμνασίων, ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ.
Β) Υπάρχει αυξημένη πιθανότητα (σύμφωνα με την πρακτική του ΥΠΕΠΘ των προηγούμενων ετών) να ανακοινωθεί νέο κύμα αποσπάσεων εκπαιδευτικών μετά τις 11 Σεπτεμβρίου.
Το αποτέλεσμα αυτών των εκκρεμοτήτων θα τροποποιήσει αφενός τα δηλωθέντα τμήματα μαθητών σε πολλά σχολεία και αφετέρου θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων κενών ή πλεονασμάτων σε εκπαιδευτικό προσωπικό στις σχολικές μονάδες.
Η διαδικασία, που προτείνουμε, λειτουργούσε για πολλά χρόνια στη Δυτική Αττική και διασφαλίζει την διαφανή διαδικασία ανακοίνωσης των κενών των σχολικών μονάδων χωρίς τη δυνατότητα απόκρυψης με δόλο κενών στη Α΄ φάση με στόχο να ανακοινωθούν στη Β’.
Τέλος, μετά τη Β΄ φάση, η συμπλήρωση ωραρίου των εκπαιδευτικών για την κάλυψη του ωραρίου τους  σε άλλη σχολική μονάδα να γίνεται με βάση την εγγύτητα των σχολικών μονάδων.
Αν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα και υπάρχουν περισσότεροι του ενός εκπαιδευτικοί που πρέπει να καλύψουν ωράριο, να ζητούνται δηλώσεις προτίμησης και η μετακίνηση να γίνεται με βάση τα μόρια του κάθε εκπαιδευτικού. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει εκδήλωση ενδιαφέροντος θα μετακινείται ο εκπαιδευτικός με τα λιγότερα μόρια.
Η εφαρμογή αυτής της διαδικασίας στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά την περίοδο του Σεπτεμβρίου είναι για τον κλάδο θέσεις αρχών. Δεν μπορεί και δεν πρέπει να εφαρμόζεται κατά το δοκούν σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες κάποιων.
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ
ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
 
ΤΑ ΔΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ &
ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mitsotakis
Κυριάκος Μητσοτάκης: Συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας με την Google, που "βάζει" την τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία με το πρόγραμμα "Experience AI"
«Η Ελλάδα είναι μια από τις πρώτες χώρες που υιοθετεί ένα τέτοιο πρόγραμμα, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα σχολεία της χώρας, δημόσια και...
Κυριάκος Μητσοτάκης: Συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας με την Google, που "βάζει" την τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία με το πρόγραμμα "Experience AI"