Thumbnail
Ο Λοβέρδος ολοκληρώνει το "έργο" Αρβανιτόπουλου

Ανακοίνωση της Ομοσπονδίαw Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργων Ελλάδος σχετικά με τις αλλαγές που προωθεί ο Υπουργός Παιδείας στην ιδιωτική εκπαίδευση. Στο προεδρικό διάταγμα 114/29-8-2014 αναφέρει η ΟΙΕΛΕ,  δεν περιλαμβάνεται η Διεύθυνση Ιδιωτικής Εκπαίδευσης. Αυτό σημαίνει πως αφαιρείται από την πολιτεία ο έλεγχος στα ιδιωτικά σχολεία κατά παραβίαση του Συντάγματος (άρθρο 16, παρ. 8) που επιτάσσει ρητά την υποχρέωση της πολιτείας να ελέγχει το δημόσιο και κοινωνικό αγαθό της Παιδείας που παρέχεται και από την ιδιωτική εκπαίδευση.

Η ΟΙΕΛΕ επισημαίνει για το σκάνδαλο μεγατόνων, πως το "σημαντικότερο, όμως, ζήτημα που προκύπτει από την κατάργηση του κρατικού ελέγχου στα ιδιωτικά σχολεία αφορά την πιστοποίηση των τίτλων σπουδών που αυτά εκδίδουν, την ισοτίμησή τους με αυτά των δημόσιων και τη συμμετοχή των μαθητών τους σε εθνικές εξετάσεις."

Διαβάστε παρακάτω ολόκληρη την ανακοίνωση

ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ: Ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ «ΕΡΓΟ» ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΥ
 – ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Το πολυετές αίτημα των επιχειρηματιών της εκπαίδευσης που δεν τόλμησε να εφαρμόσει ούτε καν ο κ. Αρβανιτόπουλος, ο μεγαλύτερος ευεργέτης τους, έρχεται να ικανοποιήσει ο νυν Υπουργός Παιδείας κ. Λοβέρδος.

Στο Προεδρικό Διάταγμα 114/29-8-2014 διαπιστώνουμε  ότι στο νέο οργανόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας δεν περιλαμβάνεται η Διεύθυνση Ιδιωτικής Εκπαίδευσης. Το όνειρο των μεγαλοσχολαρχών γίνεται πραγματικότητα. Κανένας έλεγχος της πολιτείας πλέον στα ιδιωτικά σχολεία κατά παραβίαση του Συντάγματος (άρθρο 16, παρ. 8) που επιτάσσει ρητά την υποχρέωση της πολιτείας να ελέγχει το δημόσιο και κοινωνικό αγαθό της Παιδείας που παρέχεται και από την ιδιωτική εκπαίδευση. Τα σημάδια είχαν διαφανεί λίγες εβδομάδες πριν, από την απροθυμία του Υπουργείου Παιδείας να πάρει θέση σε καταγγελίες μας για τις πρωτοφανείς παρανομίες σε ιδιωτικά σχολεία (παραχάραξη ενδοσχολικών εξετάσεων, παράνομες απολύσεις, παράνομα ωρολόγια προγράμματα, άκυροι τίτλοι σπουδών, λειτουργία σχολείων χωρίς άδεια).

Το αίτημα των ιδιοκτητών σαφές: αφήστε μας ήσυχους να κάνουμε ό, τι θέλουμε. Η στόχευση ξεκάθαρη: από τη στιγμή που πλέον οι βαθμολογίες από την Α’Λυκείου μετρούν για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, τα ιδιωτικά σχολεία με κατατρομοκρατημένο το εκπαιδευτικό τους προσωπικό που δεν έχει πλέον καμιά προστασία από την πολιτεία θα μοιράζουν αφειδώς άριστους τίτλους σπουδών σε όσους έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν.

Η οριστική πλέον αποχώρηση της επίσημης πολιτείας από την εποπτεία της ιδιωτικής εκπαίδευσης δεν αποτελεί απλώς και μόνο ένα πρωτοφανές ρουσφέτι σε μια κλίκα ασύδοτων επιχειρηματιών. Αποτελεί την έναρξη μιας νέα εθνικής εκπαιδευτικής τραγωδίας, καθώς σε συνδυασμό με την καταβαράθρωση της δημόσιας εκπαίδευσης και τη ραγδαία φτώχυνση του πληθυσμού, δημιουργεί συνθήκες επιστροφής στη δεκαετία του ’50. Η ακραία γιγάντωση των ανισοτήτων που θα ακολουθήσει τα επόμενα χρόνια θα γεννήσει τρομακτικά κοινωνικά φαινόμενα σύγκρουσης.

Το σημαντικότερο, όμως, ζήτημα που προκύπτει από την κατάργηση του κρατικού ελέγχου στα ιδιωτικά σχολεία αφορά την πιστοποίηση των τίτλων σπουδών που αυτά εκδίδουν, την ισοτίμησή τους με αυτά των δημόσιων και τη συμμετοχή των μαθητών τους σε εθνικές εξετάσεις. Η έλλειψη εποπτείας της πολιτείας σε συνδυασμό με την διάλυση των εργασιακών σχέσεων των ιδιωτικών εκπαιδευτικών δημιουργεί ένα άκρως τοξικό περιβάλλον αλλοίωσης όλων των εκπαιδευτικών διαδικασιών στα ιδιωτικά σχολεία, βαθμολογιών, ενδοσχολικών εξετάσεων και έκδοσης προαγωγικών και απολυτήριων τίτλων. Η Ομοσπονδία μας θα προσφύγει κατά της ισοτιμίας των τίτλων μέχρις ότου τουλάχιστον αποκατασταθεί η συνταγματική νομιμότητα.

Η ΟΙΕΛΕ, επίσης, θα απαντήσει στην αντισυνταγματική σύμπραξη σχολαρχών-Πολιτείας με μια σειρά ενεργειών, νομικών και πολιτικών. Ωστόσο, εξακολουθούμε να έχουμε μια απορία. Ο συνταγματολόγος Υπουργός Παιδείας άλλα κατέθετε εγγράφως το 1992 για την ιδιωτική εκπαίδευση.

Παρά τις επανειλημμένες επιστολές και προσκλήσεις της ΟΙΕΛΕ προς τον Υπουργό Παιδείας σε διάλογο για όλα τα φλέγοντα ζητήματα της ιδιωτικής εκπαίδευσης, διαπιστώσαμε δυστυχώς ότι απευθυνόμαστε σε απρόθυμα ώτα. Το Προεδρείο της ΟΙΕΛΕ θα μεταβεί σήμερα στις 2 μ.μ. στο Υπουργείο Παιδείας προκειμένου για να ζητήσει εξηγήσεις για όλα τα παραπάνω.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΡΟΥΤΟΣ                                                   ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΡΡΗΣ
 

(Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.)

Αρθ. Ιδρ. Απόφασης Πρωτοδ. Αθηνών 20376/58

Χαλκοκονδύλη 13, 104-32, Αθήνα

Τηλ: 5238148, 5230819

Fax: 5230819

[email protected]

www.oiele.gr

Αθήνα,

Αριθμ. Πρωτ:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Αποκτήστε όλη την ύλη μαζι με εξπρες προετοιμασία μόνο 200 ευρώ

ΝΕΟ ΕΚΤΑΚΤΟ 400 ευρώ επίδομα σε 150000 εργαζόμενους - Αιτήσεις ΕΔΩ

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής του Παν.Πατρών με μόνο 20 ευρώ το μήνα

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ - Προλάβετε προκηρύξεις: Πάρτε σε 2 μόνο ημέρες online Πιστοποίηση Αγγλικών με 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 100 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

χιονοκαταιγίδα, κακοκαιρία, χιόνια, άνθρωπος, δέντρο, παγκάκι
Μαρουσάκης: Έρχονται μεγάλοι όγκοι χιονιού από τα ξημερώματα ως το μεσημέρι σε Αττική, Βοιωτία, Εύβοια και Κρήτη
Πιθανότητες για μεγάλο πάχος χιονιού στην επιφάνεια, στα βόρεια, βορειοανατολικά και βορειοδυτικά τμήματα της Αττικής.
Μαρουσάκης: Έρχονται μεγάλοι όγκοι χιονιού από τα ξημερώματα ως το μεσημέρι σε Αττική, Βοιωτία, Εύβοια και Κρήτη
Κυριάκος Μητσοτάκης
Νομοσχέδιο για τη σχολική βία - Μητσοτάκης: Τι είπε για την ειδική πλατφόρμα για τους μαθητές
Το νέο νομοσχέδιο δημιουργεί ενδοσχολικές ομάδες, στις οποίες θα συμμετέχουν ειδικοί για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας - Τι είπε ο Κυριάκος...
Νομοσχέδιο για τη σχολική βία - Μητσοτάκης: Τι είπε για την ειδική πλατφόρμα για τους μαθητές