Thumbnail
του Ζαχαρία Καψαλάκη

   Δεν περίμενα κάτι καλύτερο από το Λοβέρδο… Συνοδοιπόρος  της Διαμαντοπούλου και των μνημονιακών κυβερνήσεων, δεν θα μπορούσε να της γκρεμίσει το έκτρωμα που λέγεται 3848/2010 και να φέρει τις πραγματικές ανατροπές στους αναπληρωτές.

Να δούμε όμως την ειδησεογραφία της ημέρας και τι λέει:

Μια άρνηση:

Δε δέχτηκε να προσμετρήσει η προϋπηρεσία 2010 -2014… Ήταν κάτι το αναμενόμενο, καθώς ο Λοβέρδος θεωρείται ομογάλακτος της Διαμαντοπούλου, άρα δεν υπήρχε τέτοια περίπτωση.

Προς αυτή την κατεύθυνση φαίνεται να πιέζει και το ΠΑΣΟΚ σύμφωνα με τις δηλώσεις του αστράτευτου Κεδίκογλου. Τι είπε; «Από εκεί και πέρα καταλαβαίνω ότι μπορούν να υπάρχουν ανάγκες και να είναι πρακτικά θέματα. Αυτό, όμως, επειδή το συζήτησα και με τον αρμόδιο γραμματέα της Κοινοβουλευτικής μας Ομάδας, διότι η θέση του ΠΑΣΟΚ είναι ο νόμος 3848. Εάν αυτή τη στιγμή η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας λέει ότι αυτός ο νόμος δεν με καλύπτει, είναι κάτι που το συζητούμε. Οι διατάξεις, όμως, αυτές είχαν περάσει τότε με αγώνα και αίμα και θεωρήθηκαν ότι είναι κατάκτηση. Επίσης θέλω να πω ότι η θέση του Τομέα του ΠΑΣΟΚ, διότι αυτή τη στιγμή ομιλώ και ως Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, όταν τους δέχτηκα στο Υπουργείο ο κ. Νικηφόρος, ο κ. Αλιβιζάκης της ΟΛΜΕ παρουσία της νομικής συμβούλου κυρίας Γκιόκα, μου είχαν αναφέρει επ’ ουδενί, αυτή είναι η στάση μας - την μεταφέρω διότι θεωρώ ότι δεν θα έχει αλλάξει – δεν πρέπει να ανοίξουν οι πίνακες».

            Νωρίς το απόγευμα ο Λοβέρδος έγραψε στη σελίδα του στο f/b: «Παρακολουθώ με μεγάλη προσοχή τις τοποθετήσεις και τους προβληματισμούς σας. Γνωρίζουμε ότι με το Ν.3848 του 2010 οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών σταμάτησαν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας από την 1η Ιουλίου του 2010. Δεν μπορούμε λοιπόν να αλλάξουμε τα δεδομένα αυτά εκ των υστέρων καθώς αυτό θα ήταν αδικία».

Μια κατάφαση:

             Μια ανάρτηση του Λοβέρδου πάλι τη σελίδα του στο f/b αναφέρει: «Η δήλωσή μου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων για το ξεκλείδωμα των πινάκων των αναπληρωτών:  «Διαπιστώνω πως όλοι οι φορείς και όσα κόμματα πήραν το λόγο, προτείνουν να ξεκλειδώσουν οι πίνακες του 2010. Θα το κάνουμε χωρίς αναδρομική ισχύ».

            Δεν γνωρίζουμε κάτι άλλο. Και γι΄ αυτό έχω πολλές αμφιβολίες αν τελικά ισχύσει, γιατί θα πρέπει να καταργηθούν βασικά άρθρα του μνομονιακού νόμου 3848/2010, που όπως φαίνεται παραπάνω αντιδρά το ΠΑΣΟΚ και πιθανόν και η Ν.Δ.

            Αυτά λέει η ειδησεογραφία της ημέρας. Οι συνάδελφοι αναπληρωτές σε απόγνωση σήμερα… περίμεναν ίσως ότι η προϋπηρεσία που είχαν θα προσμετρούσε και δεν θα μηδένιζε το κοντέρ…

            Προσωπικά, πιστεύω ότι τη λύση στο πρόβλημα δεν θα τη δώσει το σάπιο πολιτικό σύστημα που δημιούργησε το πρόβλημα, αλλά  η Ελληνική Δικαιοσύνη.

            ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, αν πιστεύουν πραγματικά στο δίκιο του αιτήματος των αναπληρωτών για προσμέτρηση της προϋπηρεσίας θα πρέπει να προετοιμαστούν για ένα μακρύδικαστικό αγώνα που θα δώσει λύση στο πρόβλημα.

            Είχα γράψει πριν λίγες ημέρες ένα κείμενο και εξηγούσα ότι δεν μπορούμε να βαδίσουμε από δω και πέρα με τρεις διαφορετικές ομάδες αναπληρωτών στην εκπαίδευση (http://e-mesara.gr/index.php/2014-01-29-19-20-37/3554-koini-kai-isotimi-moriodotisi-gia-olous-tous-anaplirotes). Χρειάζεται μια βιώσιμη, μόνιμη λύση και κυρίως ένα κοινό, δίκαιο σύστημα μοριοδότησης των αναπληρωτών.

            Αυτό σημαίνει:

·                     Κατάργηση του εκτρώματος που λέγεται 3848/2010. Ενός μνημονιακού νόμου που διέλυσε τη δημόσια εκπαίδευση, κατάργησε τους μόνιμους διορισμούς, έκλεισε δεκάδες σχολεία και συνεχίζει να ισχύει δημιουργώντας περαιτέρω προβλήματα.

·                     Προϋπηρεσία για όλους.

·                     Μπόνους για όλους όσους έχουν υπηρετήσει δυσπρόσιτα.

·                     Κοινή μοριοδότηση για όλους (μοριοδότηση ανάλογα με την προϋπηρεσία- δυσπρόσιτα).

·                     Να καταγραφούν τα οργανικά κενά και να αποδοθούν για διορισμούς τα πραγματικά κενά (ΕΑΕΠ, Ειδικά σχολεία κλπ)

·                     Μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών στα νέα οργανικά κενά.

 

e-mesara.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

symboylio-epikrateiaς
Σημαντική απόφαση ΣτΕ: Το ΙΚΥ -και κάθε δημόσια υπηρεσία- δε μπορεί να αρνηθεί χορήγηση εγγράφων σε ενδιαφερόμενο με έννομο συμφέρον
Σε κάθε περίπτωση, θεμελιώνεται το δικαίωμα πρόσβασης του διοικουμένου σε διοικητικά έγγραφα, η γνώση του περιεχομένου των οποίων συνδέεται με τη...
Σημαντική απόφαση ΣτΕ: Το ΙΚΥ -και κάθε δημόσια υπηρεσία- δε μπορεί να αρνηθεί χορήγηση εγγράφων σε ενδιαφερόμενο με έννομο συμφέρον
amfitheatro-aei-foitites1
Τα Αποτελέσματα των μετεγγραφών/μετακινήσεων 2024-2025: Πόσοι αιτήθηκαν και πόσοι πήραν μετεγγραφή
Τα Αποτελέσματα των μετεγγραφών/μετακινήσεων 2024-2025 και έναρξη υποβολής ενστάσεων
Τα Αποτελέσματα των μετεγγραφών/μετακινήσεων 2024-2025: Πόσοι αιτήθηκαν και πόσοι πήραν μετεγγραφή
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
«Βασανίζοντας» παιδιά με ειδικές ανάγκες: Η περίπτωση του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Περάματος
Ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει ότι δεν πρόκειται για πραγματικά ειδικό σχολείο αλλά για «κατ’ επίφαση», αφού η υποστελέχωσή του σε ειδικό...
«Βασανίζοντας» παιδιά με ειδικές ανάγκες: Η περίπτωση του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Περάματος
taxi
Σχολεία: Με υποχρεωτική ανάθεση υπερωριών στερούν εργασία από νέους εκπαιδευτικούς
Για να ανατεθούν οι όποιες υπερωρίες, πρέπει να υπάρχει έγγραφη βεβαίωση από τη διοίκηση αφενός ότι δεν υπάρχουν πλεονάσματα ωρών της ίδιας...
Σχολεία: Με υποχρεωτική ανάθεση υπερωριών στερούν εργασία από νέους εκπαιδευτικούς