Thumbnail
ΚΥΣΠΕ

Παληγιάννης Βασίλειος
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.                  
Τηλ. 6974750409
Fax: 2103442287                                        

[email protected]                                                                       

Αθήνα, 05/08/2014

Πρόχειρη και αποσπασματική

η ρύθμιση για το διπλασιασμό της μοριοδότησης των εκπαιδευτικών

που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες κατηγοριών Θ και Ι

Το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Παιδείας που κατατέθηκε στη Βουλή «Ίδρυση και Οργάνωση Συμβουλίου Πολιτικής για την Παιδεία και άλλες διατάξεις» περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ρύθμιση σχετικά με τον διπλασιασμό των μορίων συνθηκών διαβίωσης των εκπαιδευτικών από το 2014-2015 εφόσον υπηρετήσουν σε σχολεία των κατηγοριών Θ και Ι για δύο χρόνια.

Η συγκεκριμένη ρύθμιση καταδεικνύει περίτρανα την προχειρότητα και αποσπασματικότητα στην αντιμετώπιση των θεμάτων εκπαίδευσης και δημιουργεί ιδιαίτερη ανησυχία και προβληματισμό για την γενικότερη εκπαιδευτική πολιτική που θα εφαρμοστεί.

Ο υπουργός Παιδείας κ. Λοβέρδος μετά τις δηλώσεις για την «εντοπιότητα» προωθεί τη ρύθμιση για τον διπλασιασμό των μορίων εν αγνοία των εκπαιδευτικών.

Αν ο κ. Υπουργός Παιδείας συζητούσε το όλο θέμα της πρόσληψης αναπληρωτών σε συνδυασμό με την προσπάθεια κάλυψης όλων των κενών εκπαιδευτικών στα σχολεία της χώρας μας, θα ενημερώνονταν πως η ΔΟΕ ζητούσε κι εξακολουθεί να ζητά την άμεση αναμοριοδότηση των συνθηκών διαβίωσης όλων των σχολικών μονάδων με βάση συγκεκριμένα κριτήρια.

Ταυτόχρονα, θα ενημερώνονταν για την αδήριτη ανάγκη «ξεκλειδώματος» των πινάκων αναγνώρισης προϋπηρεσίας των αναπληρωτών μετά την 1/7/2010.

Αν ο Υπουργός Παιδείας συζητούσε με τους εκπαιδευτικούς, είμαι σίγουρος ότι δεν θα «έπαιζε» με την αγωνία και την αξιοπρέπειά τους και θα κατανοούσε πως «ημίμετρα» και «προχειρότητες» όχι μόνο δε δίνουν λύσεις, αλλά προσθέτουν προβλήματα.

Αλήθεια προβληματίστηκε κανείς για τις επιπτώσεις των αλλαγών μοριοδότησης στις υπηρεσιακές μεταβολές όλων των εκπαιδευτικών;

Αναλογιστήκατε τις αδικίες που θα δημιουργήσει μια τέτοια μοριοδότηση τη στιγμή που δεν είναι αντικειμενική η κατάταξη των σχολικών μονάδων στις κατηγορίες Θ και Ι;

Πώς «ελαφρά την καρδία» προχωράτε σε μια τέτοια ρύθμιση;

Αν ο υπουργός Παιδείας συζητούσε με τη ΔΟΕ και τους αιρετούς του ΚΥΣΠΕ, θα ενημερώνονταν πως η κάλυψη των 12.000 κενών (5.000 οργανικών και 7.000 λειτουργικών) με προσλήψεις αναπληρωτών δεν αποτελεί λύση για ποιοτική εκπαίδευση.

Πιστεύουμε πως έστω και τώρα επιβάλλεται:

1.      Σύσταση επιτροπής για την αναμοριοδότηση όλων των σχολικών μονάδων με συγκεκριμένα κριτήρια.

2.      Καταγραφή με αυστηρά και αντικειμενικά κριτήρια των δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων με παροχή κινήτρων.

3.      «Ξεκλείδωμα» των πινάκων προϋπηρεσίας μετά την 1/7/2010.

4.      Η πρώτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών να πραγματοποιείται με βάση το σύνολο των κενών και πριν την έναρξη του σχολικού έτους.

5.      Κατάργηση της ποινής της διαγραφής των δύο ετών από τους πίνακες αναπληρωτών αν δεν αποδέχονται την πρόσληψή τους.

6.      Δρομολόγηση διαγωνισμού ΑΣΕΠ για μόνιμους διορισμούς στη Γενική και Ειδική Αγωγή.

7.      Σύσταση επιτροπής για την αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου που διέπει όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών.

Πάντα στη διάθεσή σας

 Παληγιάννης Βασίλειος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα