Thumbnail
ΙΕΚ ΔΟΜΗ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΙΕΚ Δομή ΣΕ ΑΒΑΣΙΜΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ..

Με επάλληλες καταχωρήσεις σε ιστοσελίδες του διαδικτύου, αναφορές από ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς, αποδίδονται στο ΙΕΚ Δομή, σε εταιρείες φορέων του κεφαλαίου του και τα πρόσωπα τούτων, πράξεις αξιόποινες και μεγάλης φοροδιαφυγής με αναφορά στο από 10/07/2014 δελτίου τύπου της αστυνομίας.

Α) Το δελτίο τύπου της αστυνομίας  δεν αναφέρεται στο ΙΕΚ Δομή ή σε εταιρείες ή σε πρόσωπα των φορέων του κεφαλαίου τους και διοικητικούς συμβούλους.

Η προσωποποίηση στο Δελτίου τύπου της αστυνομίας του ΙΕΚ Δομή και τα πρόσωπα των φορέων του κεφαλαίου του (χωρίς ονοματοδοσία) στα διάφορα site  είναι ανακριβής και λειτουργεί στο πλαίσιο συκοφάντησης του από ομάδα ανταγωνιστών   συνεπικουρούμενη από συγκεκριμένο έντυπο και ραδιοφωνικό σταθμό.

Β) Το ΙΕΚ Δομή εταιρείες συμφερόντων των φορέων του κεφαλαίου του, οι φορείς του κεφαλαίου των και τα πρόσωπα της Διοίκησης αυτών δεν διέπραξαν αξιόποινες πράξεις ή φοροδιαφυγή στη διάρκεια της λειτουργίας του.

Η όποια κατηγορία κατ’ αυτών έχει αποκρουστεί αιτιολογημένα στις αρμόδιες υπηρεσίες. 

                                                                                                                                                  ΙΕΚ ΔΟΜΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

psifiako sxoleio
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;
Η συζήτηση για τα ψηφιακά εργαλεία δεν πρέπει να περιορίζεται στο "ναι ή όχι", αλλά στο "πώς και γιατί".
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;