ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ (ΕΛΜΕ-ΚΙ)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Να γίνει λαϊκή υπόθεση η παιδεία:
Αιχμή η κατάργηση του «νέου σχολείου» και της «τράπεζας θεμάτων»!!!
Η Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ-ΚΙ ενημερώνει ότι και στο Νομό σημαντική μερίδα μαθητών, παρά τις τεράστιες προσπάθειες των εκπαιδευτικών, παραπέμπεται για επανεξέταση το Σεπτέμβρη. Εκεί θα παιχθεί η δεύτερη φάση του δράματος, αφού πολλοί μαθητές με δυσκολία θα επιτύχουν το 10 σε κάθε διακριτό από τα προβλεπόμενα μαθήματα, μαζί και μια σειρά άλλες προϋποθέσεις, ώστε να προαχθούν. Κι αυτό συμβαίνει παρά τους κυβερνητικούς ελιγμούς (αφαίρεση θεμάτων, διευθετήσεις στους αλγόριθμους προαγωγής κλπ). Να μην αγνοήσει κανείς γονιός, κανείς μαθητής, ότι πρωταρχικός κυβερνητικός στόχος είναι η εδραίωση της «τράπεζας θεμάτων», ώστε στην πορεία να σφίξει η στρόφιγγα της δυσκολίας. Έτσι θα επιτευχθεί ο ομολογημένος στόχος ΕΕ – κεφαλαίου για μαζική ροή μαθητών από τα 14 χρόνια τους στη μαθητεία, δηλαδή στην πάμφθηνη – τζάμπα εργασία. Αυτό είναι το «νέο Λύκειο», πιο ταξικό, πιο ακριβοπληρωμένο. Γι’ αυτό πανηγυρίζουν οι ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολείων και φροντιστηρίων αλλά και οι επιχειρηματικοί όμιλοι που έχουν στρατηγική το ευέλικτο - φθηνότερο - ιδεολογικά χειραγωγημένο εργατικό δυναμικό για την κερδοφορία τους. Σήμερα, στον 21ο αιώνα ο καπιταλισμός και οι υπηρέτες του συζητάνε αν όλα τα δεκατετράχρονα πρέπει να έχουν δικαίωμα στην ολοκλήρωση της βασικής τους εκπαίδευσης!!! Και αποφαίνονται ΟΧΙ.
Οι εξελίξεις αυτές επιβεβαιώνουν την ορθότητα των εκτιμήσεων της ΕΛΜΕ-ΚΙ και της διαφωτιστικής της προσπάθειας των τελευταίων χρόνων σε γονείς, μαθητές και εργαζόμενους για το τι είναι το «νέο σχολείο» και η «τράπεζα θεμάτων». Απαιτήσαμε σταθερά να καταργηθεί η «τράπεζα θεμάτων» και οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις να είναι ενδοσχολικές, δηλαδή να είναι στην ευθύνη του εκπαιδευτικού που διδάσκει στην τάξη όχι μόνο το να διορθώνει τα θέματα των εξετάσεων, αλλά και να τα επιλέγει όλα ο ίδιος, με παιδαγωγικά – κοινωνικά κριτήρια. Στόχος του λαού και των παιδιών του πρέπει να είναι ένα σχολείο ενιαίο, που θα παρέχει ολοκληρωμένη γνώση για όλους μέχρι τα 18 χρόνια και που θα είναι έτσι διαρθρωμένο ώστε όλα τα παιδιά να μπορούν να το τελειώσουν. Ένα σχολείο που θα διαμορφώνει κριτήριο και στάση ζωής και θα επιτυγχάνει όλοι οι μαθητές να γνωρίζουν τους βασικούς νόμους κίνησης της φύσης και της κοινωνίας. Σήμερα τα μέτρα που προωθούνται είναι σε διαμετρικά αντίθετη κατεύθυνση και στόχο έχουν την προσαρμογή του εκπαιδευτικού συστήματος στην σύγχρονες ανάγκες των μονοπωλίων.
Η προπαγάνδα υπέρ της τράπεζας θεμάτων δίνει και παίρνει τόσο από επίσημα κυβερνητικά χείλη όσο και από κορυφαία ΜΜΕ. Η Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ-ΚΙ τονίζει ότι τα θέματα αφορούν όλη τη διδακτέα ύλη, όταν υπάρχουν μαθήματα τα οποία διδάχθηκαν λίγους μήνες, αφού δε γίνονται προσλήψεις (κάποια όπως τα γερμανικά της Πάστρας και καθόλου). Εξάλλου για ποια ισότητα συζητούν όταν οι μαθητές της Κεφαλονιάς έχουν άλλες κοινωνικές – ταξικές αφετηρίες από τα παιδιά της Εκάλης, όταν υπάρχουν μαθητές που λιποθυμούν στα σχολεία, όταν στην Κεφαλονιά είναι πάνω από 65 οι άστεγοι (από το σεισμό) μαθητές στα γυμνάσια και λύκεια του Νομού και όπου στην Α΄ λυκείου εξετάστηκαν κανονικά σαν να μη συνέβηκε τίποτε στο Νομό και στη ζωή τους!!! Η κλήρωση δεν παίρνει υπόψη τι έχει διδαχτεί, το επίπεδο της τάξης, τις καταβολές των παιδιών και την προσπάθεια που έχουν καταβάλει, με αποτέλεσμα να μπαίνουν θέματα πολύ μακριά από αυτά που έχουν δουλέψει όλη τη χρονιά, που να εξετάζουν επουσιώδεις, δευτερεύουσες λεπτομέρειες. Είναι θέματα στη δομή και τη φιλοσοφία των οποίων ανταποκρίνονται μεγάλα φροντιστήρια, με τα οποία η κυβέρνηση είναι σε ανοιχτή γραμμή.
Η Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ-ΚΙ απευθύνεται ξανά στους γονιούς και τους μαθητές:
· Να βγουν συμπεράσματα τώρα.
· Να γίνει λαϊκή υπόθεση η παιδεία, με αιχμή την κατάργηση του «νέου σχολείου» και της «τράπεζας θεμάτων».
· Να μην περάσει η λογική ότι «κάποια παιδιά δεν παίρνουν τα γράμματα».
· Να απαιτήσουμε τώρα να ακυρωθούν οι καταργήσεις – συγχωνεύσεις σχολείων, οι καταργήσεις των τομέων στα ΕΠΑΛ.
· Είκοσι το πολύ μαθητές ανά τάξη και λειτουργία όλων των μαθημάτων επιλογής και των κατευθύνσεων ανεξάρτητα από αριθμό μαθητών.
· Μόνιμο προσωπικό με μαζικούς διορισμούς από την αρχή της χρονιάς και όχι στο τέλος.
· Δημόσιες – δωρεάν ασφαλείς σύγχρονες υποδομές και απρόσκοπτη μεταφορά όλων των μαθητών.
· Επαρκή χρήματα στα σχολεία με φορολόγηση της πλουτοκρατίας κι όχι να λέμε κι ευχαριστώ στους εκμεταλλευτές που δίνουν ψίχουλα από τα κέρδη τους στα σχολεία (χορηγοί), προκειμένου να κάνουν διαφήμιση μέσω της φιλανθρωπίας.
Να επαγρυπνούμε και μπροστά στο Σεπτέμβρη να οικοδομήσουμε ένα κίνημα αντίστοιχο των αναγκών!!!
Αργοστόλι 28 Ιουνίου 2014
Το προεδρείο της ΓΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη