Thumbnail
Τράπεζα θεμάτων

 

Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,

Ονομάζομαι Πασπαλά Μαρία και είμαι μαθήτρια του ΓΕ.Λ. Πολυγύρου. Σας στέλνω αυτή την επιστολή με αφορμή την εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων και την παράταση του σχολικού έτους καθώς και τον μεγάλο όγκο ύλης που πρέπει να διαβάσουν οι μαθητές προκειμένου να δώσουν εξετάσεις.

Το κύριο ερώτημα όλων των μαθητών/καθηγητών είναι γιατί να γίνει η εφαρμογή του «Νέου Λυκείου» από φέτος αφού τα πράγματα είναι τόσο ανοργάνωτα; Γιατί να ληφθούν αποφάσεις με βιασύνη;  Δυστυχώς αυτά τα ερωτήματα μένουν αναπάντητα.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να αναφέρω αρκετά μειονεκτήματα του νέου συστήματος εκπαίδευσης στην δευτεροβάθμια. Στην Γ' Λυκείου όπου είναι η πιο σημαντική τάξη επειδή κρίνεται το μέλλον των μαθητών, έχει διαμορφωθεί ένα άδικο σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων. Οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν μόνο ένα επιστημονικό πεδίο. Ως αποτέλεσμα αριστούχοι μαθητές θα μένουν εκτός πανεπιστημίου και θα αισθάνονται ¨αποτυχημένοι¨ λόγο αυτής της αδυναμίας του συστήματος.

Επιπλέον θα ήθελα να προσθέσω ότι οι μαθητές δεν είναι «τηλεκατευθυνόμενα παιχνίδια» και η ύλη των μαθημάτων (π.χ. Ιστορία, Βιολογία) είναι Τ-Ε-Ρ-Α-Σ-Τ-Ι-Α για να μπορέσει να την βγάλει ακόμη και ένας άριστος μαθητής για να γράψει 20 στις εξετάσεις. Εσείς από την πλευρά σας πιστεύετε ότι θα γίνει «ξεκαθάριση» μαθητών, όμως έτσι μαθητές του 16-18 θα αναγκαστούν να παν στα ΕΠΑ.Λ. για να μάθουν τέχνη. Αναλογιστήκατε αν αυτό είναι δίκαιο; Θέλω να επισημάνω ότι τα πάντα ξεκινάν από την παιδεία. Οπότε αν αυτός ο τομέας είναι αδύναμος τότε όχι μόνο δεν θα ζούμε σε μία εξελιγμένη κοινωνία, αλλά θα αργήσει η χώρα να βγει από την κρίση.

Τέλος θα ήθελα να σας μεταδώσω τις ανησυχίες μου για την παράταση του σχολικού έτους. Οι μαθητές είναι άτομα με συναισθήματα και αντοχές. Όπως προανέφερα δεν είναι ρομπότ. Η μεταχείρισή τους θα πρέπει να είναι αντάξια των δυνατοτήτων τους και πιστεύω ότι η παράταση του σχολικού έτους γίνεται μόνο και μόνο για να δουλεύουν περισσότερο οι καθηγητές πράγμα που θα αποθαρρύνει τους μαθητές καθώς δεν θα έχουν κανένα κίνητρο να συνεχίσουν το διάβασμα γιατί θα είναι πολύ κουρασμένοι.

Ποτέ δεν είναι αργά για να αλλάξετε τις αποφάσεις σας. Και θα σας πω κάτι τελευταίο για να κλείσω: Ηγέτες είναι αυτοί που έχουν πάρει τολμηρές αποφάσεις και πήγαν ενάντια στο κατεστημένο.

Υ.Γ. Συγγνώμη για το αυστηρό και απότομο ύφος μου αλλά οι περιστάσεις το απαιτούν.

Με βαθιά εκτίμηση

Πασπαλά Μαρία

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες 2025: Η μαθήτρια που πέτυχε το «απόλυτο 20» στην Οικονομία και πάει για ΑΣΟΕΕ

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεο
Πανελλήνιες 2025: Τρία αδέλφια, τρεις ξεχωριστές διαδρομέςαπό τον Πύργο, ένας κοινός προορισμός… η επιτυχία
Ο Αποστόλης, η Αγγελική και η Κωνσταντίνα Παπαμιχαήλ, απόφοιτοι του 4ου ΓΕΛ Πύργου, έδωσαν τη μάχη τους με υπευθυνότητα και ψυχραιμία, αναγνωρίζοντας...
Πανελλήνιες 2025: Τρία αδέλφια, τρεις ξεχωριστές διαδρομέςαπό τον Πύργο, ένας κοινός προορισμός… η επιτυχία
panelladikes_panellinies_vaseis_eisagogis.jpg
Πανελλαδικές 2025: Στο 8,43 η χαμηλότερη βάση εισαγωγής – Οι τάσεις ανά επιστημονικό πεδίο
Ανάλυση ανά επιστημονικό πεδίο: Πώς επηρέασαν οι φετινές βαθμολογίες τις ΕΒΕ και τι αναμένεται για τις βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ
Πανελλαδικές 2025: Στο 8,43 η χαμηλότερη βάση εισαγωγής – Οι τάσεις ανά επιστημονικό πεδίο