Thumbnail
τράπεζα θεμάτων

Ελάχιστες μέρες απομένουν για την έναρξη των πανελλαδικών και ενδοσχολικών εξετάσεων στα σχολεία και, δυστυχώς, οι ανησυχίες μας, των εκπαιδευτικών της β/θμιας εννοώ, κορυφώνονται. Κι αυτό σχετίζεται με το γεγονός ότι είναι η πρώτη φορά που θα έχουμε εξετάσεις στην Α’ Λυκείου πανελλαδικού χαρακτήρα, μέσα από Τράπεζα θεμάτων, χωρίς προεργασία, χωρίς πιλοτική εφαρμογή, για απλή επιβολή του «τσαμπουκά» ενός υπουργού και μιας κυβέρνησης που νοιάζονται, άρον-άρον, για την βίαιη απομάκρυνση ενός μεγάλου αριθμού μαθητών απ’ την β/θμια εκπαίδευση.

Κι όχι μόνον αυτό: Ενώ το Υπουργείο είχε αναγγείλει το «άνοιγμα» της Τράπεζας για δέκα μέρες πριν τις εξετάσεις, όταν οι μαθητές μας ήταν ακόμη στα σχολεία, τελικά  την «ανοίγει» μόλις δυο μέρες πριν τις εξετάσεις, τώρα που τελείωσαν ήδη τα μαθήματα και οι μαθητές απουσιάζουν, αποκλείοντας έτσι κάθε δυνατότητα να βοηθήσουμε τους μαθητές μας. Δίνει συνειδητά και απροκάλυπτα «τροφή» στα φροντιστήρια, υποβαθμίζει τα δημόσια σχολεία, μεριμνά μόνο για όσους έχουν δυνατότητα να πληρώσουν.

Με τις συνθήκες αυτές επιδεινώνεται η δυσκολία των μαθητών μας να αντιμετωπίσουν πρωτόγνωρες γι’ αυτούς εξεταστικές συνθήκες και «στρώνεται» το έδαφος για πολύ μεγαλύτερη αποτυχία απ’ όση αρχικά είχε υπολογιστεί. Το γεγονός αυτό φαίνεται πως όχι μόνο δεν απασχολεί την κυβέρνηση και τον κ. Αρβανιτόπουλο, αλλά ,αντίθετα, το μεθόδευσαν καθώς επιδιώκουν τη μαζική αποτυχία των μαθητών μας, επενδύουν σ’ αυτήν, ετοιμάζονται να την αξιοποιήσουν συγχωνεύοντας και κλείνοντας ακόμα περισσότερα σχολεία.

Εμείς, ως μαχόμενοι εκπαιδευτικοί, ξέροντας τις δυσκολίες στη μετάδοση πανελλαδικών θεμάτων, έχοντας γνώση της πολυπλοκότητας του εξεταστικού συστήματος (κλήρωση των μισών θεμάτων από την Τράπεζα, συμπλήρωσή τους απ’ τους εκπαιδευτικούς των σχολείων, βαθμός δυσκολίας τους, τρόπος διατύπωσής τους κ.τ.λ.) οφείλουμε να προειδοποιήσουμε:

 1ο .Οι όποιες δυσλειτουργίες παρουσιαστούν, τα όποια λάθη γίνουν, θα βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο την ηγεσία του Υπουργείου και την κυβέρνηση!

  2ο. Τα όποια αποτελέσματα, μετά τη βαθμολόγηση των γραπτών των μαθητών μας, θα οφείλονται, αποκλειστικά και μόνο, στην ηγεσία του Υπουργείου και στην κυβέρνηση!

   3ο. Η όποια μαθητική διαρροή απ’ τα Γενικά Λύκεια και τα ΕΠΑΛ, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, θα βαρύνει, αποκλειστικά και μόνο, την ηγεσία του Υπουργείου και την κυβέρνηση!

ΠΗΓΗ: anexartitosima.wordpress.com

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φουρνος κουζινα
Γιατί δεν πρέπει να αφήνετε ανοιχτή την πόρτα του φούρνου μετά το μαγείρεμα
Η συνήθεια να αφήνετε την πόρτα του φούρνου ανοιχτή μετά το μαγείρεμα μπορεί να φαίνεται αθώα ή ακόμα και πρακτική. Ωστόσο, αυτή η πρακτική ενδέχεται...
Γιατί δεν πρέπει να αφήνετε ανοιχτή την πόρτα του φούρνου μετά το μαγείρεμα
tsai
Καίει το πράσινο τσάι το λίπος; Τι απαντά διατροφολόγος
Το πράσινο τσάι προβάλλεται συχνά ως ένα φυσικό «λιποδιαλυτικό» ρόφημα, ικανό να επιταχύνει την απώλεια βάρους. Πόσο βάσιμη είναι, όμως, αυτή η...
Καίει το πράσινο τσάι το λίπος; Τι απαντά διατροφολόγος
χταποδι
Ποιά είναι η κοινή εξελικτική καταγωγή ανθρώπων και χταποδιών: Ένας δεσμός 518 εκατομμυρίων ετών
Μια νέα επιστημονική μελέτη φωτίζει μια απροσδόκητη αλλά συναρπαστική εξελικτική συγγένεια ανάμεσα στους ανθρώπους και τα χταπόδια, εντοπίζοντας έναν...
Ποιά είναι η κοινή εξελικτική καταγωγή ανθρώπων και χταποδιών: Ένας δεσμός 518 εκατομμυρίων ετών
autokinita
Αυτοκινητοβιομηχανία: 3.000 ευρώ ανά όχημα στη Γερμανία – 520 στην Κίνα
Την ώρα που η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ανεβάζει το κόστος παραγωγής, οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναζητούν λύσεις: και αυτές δεν βρίσκονται...
Αυτοκινητοβιομηχανία: 3.000 ευρώ ανά όχημα στη Γερμανία – 520 στην Κίνα