Thumbnail
Καλλιτεχνικό Σχολείο Ηρακλείου

ΥΠΑΡΧΕΙ  ΛΟΓΟΣ

  Ο Σύλλογος διδασκόντων  του Καλλιτεχνικού Σχολείου Ηρακλείου με βάση το πρακτικό συνεδρίασης του συλλόγου  πράξη 33/21-2-14, έκρινε ότι:  « δεν επιθυμεί για λόγους συνείδησης να μετέχει οικειοθελώς σε ομάδες αυτοα-ξιολόγησης.»

 Μετά την παραίτηση της διευθύντριας  του σχολείου, κας Καλουδιώτη Μαρίας που έκρινε ότι δεν μπορεί να εκτελέσει εντολές που επιβάλλονται άνωθεν με αντιδημοκρατικό και απαράδεκτο τρόπο, ο σύλλογoς  συνεδρίασε έκτακτα την Παρασκευή 11/4/2014 και αποφάσισε να στηρίξει την απόφασή της, όπως και όλων των διευθυντών Α/θμιας, Β/θμιας και σχολικών συμβούλων  που εμπλέκονται στη διαδικασία της εκπαίδευσης και κινούνται σε ανάλογο κλίμα.

   H παραίτηση της διευθύντριας  είναι μια πράξη ελευθερίας και αξιοπρέπειας που καταδηλώνει την απροσχημάτιστη πλέον επίθεση σε όλα τα κοινωνικά μέτωπα του σημερινού πολιτικού καθεστώτος στο όνομα δήθεν του εξορθολογισμού και της εξυγίανσης της δημόσιας εκπαίδευσης. Από την άλλη ανατρέχοντας κανείς στην επιστολή παραίτησης της διευθύντριας του σχολείου αντιλαμβάνεται ότι η προσπάθεια κάποιων ανθρώπων να υλοποιήσουν οράματα και προχωρημένες ιδέες, ξεκινώντας ουσιαστικά από το μηδέν, περνάει μέσα από το γολγοθά της συνεχούς απαξίωσης και περιχαράκωσης σε αντιδημοκρατικά πλαίσια, αυστηρά οριοθετημένα.

 Είναι πλέον δεδομένο  ότι η  υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης  έχει σα στόχο να μεταλλάξει την όλη εκπαιδευτική διεργασία σε ένα τερατώδες μόρφωμα υποταγμένο στην αγορά και σε εντεταλμένες υπηρεσίες που εκπονούνται από τους επιτελάρχες του ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) σε αγαστή συμπόρευση με το Υπουργείο Παιδείας με εντολές της Ε.Ε., Τρόϊκας, Δ.Ν.Τ. (8.600.000 ευρώ, το σχετικό κονδύλι ΕΣΠΑ που πρέπει να απορροφηθεί για εφαρμογή διαδικασίας αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης ), με άμεσο στόχο και με συνοπτικές διαδικασίες να οδηγηθεί στην απόλυση το 15% του κλάδου μας.

 Δεδομένο επίσης είναι ότι οι κοινωνίες μας δεν πρέπει να συμβιβάζονται με τέτοιου είδους ακρωτηριασμούς και να τους προσπερνάνε αβασάνιστα, γιατί οδηγούμαστε έτσι σε ανυπαρξία άρθρωσης ελεύθερου λόγου πράγμα που αναιρεί τον κύριο παιδαγωγικό ρόλο του εκπαιδευτικού  που είναι η διαμόρφωση ελεύθερης κρίσης.

  Σαν ελεύθερα σκεπτόμενοι πολίτες και με την ιδιότητα του εκπαιδευτικού, είναι αναγκαίο να αντιδρούμε και με το λόγο μας  - το κατεξοχήν παιδαγωγικό μας όπλο - και να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας φροντίζοντας  αντιστοιχία λόγου και πράξης όταν οι περιστάσεις το απαιτούν. Αντιμέτωποι με τη σημερινή πραγματικότητα, δε  μπορούμε να αποδεχόμαστε την παραίτηση των συναδέλφων μας, πρέπει σε κάθε περίπτωση να απαιτούμε την απόσυρση της παράνομης και αντιλαϊκής εγκυκλίου καθώς και την ταυτόχρονη επαναφορά των παραιτηθέντων διευθυντών και σχολικών συμβούλων Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης.

Αλεξάκη-Χρονάκη Βασιλική, καθηγήτρια στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Ηρακλείου

Μαρίνος Νεκτάριος, καθηγητής στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Ηρακλείου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

APTH
ΑΠΘ: Ανοικτά Μαθήματα στο Τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής – Μαθησιακή πρόσβαση για όλους
Ανοικτή πρόσβαση στη γνώση: Παρακολουθήστε μαθήματα φιλολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης χωρίς δίδακτρα
ΑΠΘ: Ανοικτά Μαθήματα στο Τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής – Μαθησιακή πρόσβαση για όλους
ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης
Γαβριήλ Σακελλαρίδης: «Τέρμα το τσιγάρο, η ζωή δεν είναι δεδομένη» – Το μήνυμα μετά την περιπέτεια υγείας του
«Νοσηλεύτηκα, έβαλα δύο στεντ, και κατάλαβα: Η ζωή δεν είναι δεδομένη – Ακούμε τα “καμπανάκια” του σώματός μας πριν είναι πολύ αργά!» έγραψε σε...
Γαβριήλ Σακελλαρίδης: «Τέρμα το τσιγάρο, η ζωή δεν είναι δεδομένη» – Το μήνυμα μετά την περιπέτεια υγείας του
ολμε
ΟΛΜΕ: «Σχεδόν 20.000 κενά στα σχολεία, χάνονται 400.000 διδακτικές ώρες κάθε εβδομάδα»
Οργή της ΟΛΜΕ: Νέες μητέρες εκπαιδευτικοί στο στόχαστρο για τα χιλιάδες κενά – Πρόκληση η αντιμετώπιση τους ως «υπαίτιες»
ΟΛΜΕ: «Σχεδόν 20.000 κενά στα σχολεία, χάνονται 400.000 διδακτικές ώρες κάθε εβδομάδα»