Thumbnail
ΠΥΣΠΕ Β Αθήνας

 

Ο αιρετός του ΠΥΣΠΕ Β Αθήνας Δημήτρης Πολυχρονιάδης μας έστειλε τη νέα ενημέρωση προς τους εκπαιδευτικούς για τα θέματα που συζητήθηκαν στην τελευταία συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ στις 13 Μαρτίου.

Επιμέλεια: alfavita.gr


Για τη  συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ στις 13/3/2014

Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ της Β΄ ΑΘΗΝΑΣ στις 13/3/2014 (12:30 το μεσημέρι) συζητήθηκαν τα παρακάτω θέματα:

  ΘΕΜΑ 1ο: «Κατάταξη νεοϊδρυθείσας σχολικής μονάδας Δ/νσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας σε αξιολογική  κατηγορία ».

Με ομόφωνη απόφαση του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας η νεοϊδρυθείσα Σχολική Μονάδα του 10ου  6/θεσίου Δημοτικού Σχολείου Κηφισιάς κατατάχτηκε στην αξιολογική κατηγορία Α΄ (στην οποία ανήκουν όλες οι σχολικές μονάδες της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας, αναφορικά με τη μοριοδότηση που έχουν για τους υπηρετούντες σε αυτές εκπαιδευτικούς).

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στον αιρετό ή στη Β΄ Δ/νση Π. Ε. Αθήνας.

  ΘΕΜΑ 2ο: «Μερική τροποποίηση Πράξεων Π.Υ.Σ.Π.Ε. ως  προς την τοποθέτηση  εκπαιδευτικών».

Το ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας ομόφωνα αποφάσισε την μερική τροποποίηση πράξεων του ΠΥΣΠΕ ως προς την τοποθέτηση των παρακάτω εκπαιδευτικών, διότι εκ παραδρομής (στην πρώτη περίπτωση) δεν συμπεριλήφθηκε η εκπαιδευτικός στον σχετικό πίνακα και (στη δεύτερη περίπτωση) παραλείφθηκε η αναφορά, στο σχετικό πίνακα, ότι η οργανική  θέση και η προσωρινή τοποθέτηση της εκπ/κού αφορούσε Τ. Ε. Κατόπιν των παραπάνω: Η συνάδελφος ΓΚΟΥΒΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ κλάδου ΠΕ06 με οργανική θέση στο ΠΥΣΔΕ Άρτας (με απόσπαση από τη Δ/βάθμια)

τοποθετήθηκε στο 8ο Δημ. Σχ. Αγίας Παρασκευής και η συνάδελφος ΚΑΛΑΝΤΖΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ κλάδου ΠΕ60 με οργανική θέση στο 4ο Νηπιαγωγείο Βριλησσίων  (Τ. Ε.) τοποθετήθηκε προσωρινά στο 16ο Νηπιαγωγείο Χαλανδρίου (Τ. Ε.).

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενες μπορούν να απευθυνθούν στον αιρετό ή στη Β΄ Δ/νση Π. Ε. Αθήνας.

  ΘΕΜΑ 3ο: «Τροποποίηση τοποθέτησης προσωρινών  αναπληρωτών  εκπαιδευτικών  σε  Σχολικές  Μονάδες  της   Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας».

Το ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας κατά πλειοψηφία προχώρησε στην τροποποίηση της τοποθέτησης προσωρινών αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας (μίας (1)  συναδέλφου ΠΕ70 και τριών (3) συναδέλφων ΠΕ32). Στη συγκεκριμένη απόφαση του ΠΥΣΠΕ μειοψήφησα διότι με βάση τη θέση του κλάδου, οι συνάδελφοι δεν είναι δυνατό να μετακινούνται από σχολείο σε σχολείο για να δίνουν το ωράριό τους προς χάρη των αντιλαϊκών πολιτικών που εφαρμόζει το ΥΠΑΙΘ, καταργώντας θέσεις εργασίας. Τα ονόματα και οι τοποθετήσεις των συναδέλφων έχουν ήδη αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενες μπορούν να απευθυνθούν στον αιρετό ή στη Β΄ Δ/νση Π. Ε. Αθήνας.

ΘΕΜΑ 4ο:«Πρόταση τοποθέτησης Υποδιευθυντή / Υπευθύνου   για το πρόγραμμα  του  Ολοήμερου  1ου Δημ. Σχολείου Ηρακλείου Αττικής».

Το ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας κατά πλειοψηφία απέρριψε την αίτηση συναδέλφισσας εκπαιδευτικού του κλάδου ΠΕ70 – Δασκάλων του 1ου Δημ. Σχολείου Ηρακλείου για την τοποθέτησή της ως Υποδιευθύντριας – υπεύθυνης ολοήμερου του παραπάνω σχολείου με το αιτιολογικό ότι δεν προβλέπεται η χορήγηση του επιδόματος για τα συστεγαζόμενα σχολεία ΕΑΕΠ. Στη συγκεκριμένη απόφαση του ΠΥΣΠΕ διαφώνησα και μειοψήφησα, διότι σε ανάλογες περιπτώσεις συστεγαζόμενων σχολείων της Αττικής που λειτουργούν ως ΕΑΕΠ σε άλλα ΠΥΣΠΕ έχει χορηγηθεί το επίδομα και με βάση τις θέσεις του κλάδου το επίδομα υπευθύνων ολοήμερου διεκδικείται για όλους τους συναδέλφους που υπηρετούν σε όλους τους τύπους Δημοτικών Σχολείων. Για το συγκεκριμένο ζήτημα θα πρέπει οι  Σύλλογοι  Εκπ/κών Π. Ε. και η Δ. Ο. Ε. να παρέμβουν δυναμικά, ώστε το επίδομα να χορηγηθεί σε όλους τους συναδέλφους – υπεύθυνους ολοήμερων σχολείων (όλων των τύπων).  

Για περισσότερες πληροφορίες η ενδιαφερόμενη μπορεί να απευθυνθεί στον αιρετό ή στη Β΄ Δ/νση Π. Ε. Αθήνας.

ΘΕΜΑ 5ο:«Προσωρινή  τοποθέτηση   νεοδιόριστης εκπαιδευτικού  κλάδου  ΠΕ70  Δασκάλων».

Το ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας ομόφωνα τοποθέτησε προσωρινά στο 3ο Δημ. Σχ. Κηφισιάς τη συνάδελφο (νεοδιόριστη) δασκάλα – κλάδου ΠΕ70: ΚΑΣΤΑΝΑ ΟΥΡΑΝΙΑ.

Για περισσότερες πληροφορίες η ενδιαφερόμενη μπορεί να απευθυνθεί στον αιρετό ή στη Β΄ Δ/νση Π. Ε. Αθήνας.

ΘΕΜΑ 6ο:«Γνωμοδότηση για την χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε εκπαιδευτικούς  της  Δ/νσης Β΄ Αθήνας».

Το ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας χορήγησε ομόφωνα άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε 15 εκπ/κούς της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και απέρριψε κατά πλειοψηφία (μειοψήφησα ως αιρετό μέλος) μια (1) αίτηση συναδέλφου για χορήγηση άδειας ιδιωτικού έργου με το αιτιολογικό ότι είχε ήδη χορηγηθεί άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου για ορισμένο αριθμό ωρών και με την παρούσα αίτησή του θα ξεπερνούσε τον προβλεπόμενο κατά νόμο αριθμό ωρών. 

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενες/-οι μπορούν να απευθυνθούν στον αιρετό ή στη Β΄ Δ/νση Π. Ε. Αθήνας.

ΘΕΜΑ 7ο: «Γνωμοδότηση   για   τη   συνάφεια   τίτλων    σπουδών  εκπαιδευτικών  Π. Ε.».

Το ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας ομόφωνα γνωμοδότησε θετικά για τη συνάφεια μεταπτυχιακών  και διδακτορικών τίτλων πέντε (5) συναδέλφων δασκάλων ΠΕ70 (τρεις για μεταπτυχιακό τίτλο και δύο για διδακτορικό).  

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενες/-οι μπορούν να απευθυνθούν στον αιρετό ή στη Β΄ Δ/νση Π. Ε. Αθήνας.

ΘΕΜΑ 8ο: «Πρόταση αναγνώρισης προϋπηρεσίας προσωρινών αναπληρωτών εκπ/κών».

Το ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας ομόφωνα αναγνώρισε την προϋπηρεσία πέντε (5) αναπληρωτών εκπαιδευτικών (τέσσερις του κλάδου ΠΕ30 – Κοινωνικών Λειτουργών και μια του κλάδου ΠΕ70 – Δασκάλων).

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενες  μπορούν να απευθυνθούν στον αιρετό ή στη Β΄ Δ/νση Π. Ε. Αθήνας.

ΘΕΜΑ 9ο: « Τροποποίηση διάθεσης εκπ/κού κλάδου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής για συμπλήρωση ωραρίου σε Σχολική Μονάδα της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας».

Το ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας κατά πλειοψηφία ενέκρινε τη διάθεση εκπ/κού Φυσικής Αγωγής από το σχολείο της οργανικής του θέσης (Δημ. Σχ. Εκάλης)  για τη συμπλήρωση του ωραρίου του (3 ώρες) στο 7ο Δημ. Σχ. Κηφισιάς. Στην απόφαση αυτή του ΠΥΣΠΕ μειοψήφησα, διότι η πάγια θέση του κλάδου μας είναι να μην μετακινούνται οι συνάδελφοι σε άλλη σχολική μονάδα για τη συμπλήρωση λίγων ωρών από το σύνολο του υποχρεωτικού τους διδακτικού ωραρίου, αλλά να το δίνουν εντός της σχολικής μονάδας της οργανικής τους θέσης.

Για περισσότερες πληροφορίες ο ενδιαφερόμενος μπορεί να απευθυνθεί  στον αιρετό ή στη Β΄ Δ/νση Π. Ε. Αθήνας.

ΘΕΜΑ 10ο: « Πρόταση προσωρινής τοποθέτησης εκπ/κού κλάδου ΠΕ08 – Καλλιτεχνικών μαθημάτων αποσπασμένης από άλλο ΠΥΣΠΕ».

Το ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας τοποθέτησε ομόφωνα εκπαιδευτικό του κλάδου ΠΕ08 – Καλλιτεχνικών αποσπασθείσα στη Β΄ Δ/νση Π. Ε. Αθήνας από το ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου.

Για περισσότερες πληροφορίες η ενδιαφερόμενη μπορεί να απευθυνθεί  στον αιρετό ή στη Β΄ Δ/νση Π. Ε. Αθήνας.

ΘΕΜΑ 11ο: « Τοποθέτηση εκπ/κού σε σχολική μονάδα της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας για τις ανάγκες της υπηρεσίας».

Το ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας ομόφωνα τοποθέτησε εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ70 – δασκάλων στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Μεταμόρφωσης από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου (όπου κατέχει προσωποπαγή θέση Τ. Ε. – πρώην σχολικός σύμβουλος) για τις ανάγκες της υπηρεσίας. Για την κρίση του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού ως υπεράριθμου από το συγκεκριμένο σχολείο που κατέχει την οργανική του θέση (1ο Δημ. Σχ. Ηρακλείου), επειδή υπήρχε διχογνωμία σε προηγούμενη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ έχει τεθεί ερώτημα από τη Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας στην κεντρική υπηρεσία του ΥΠΑΙΘ αναφορικά με τις διατάξεις των νόμων σύμφωνα με τις οποίες πρέπει να κρίνεται ως υπεράριθμος εκπαιδευτικός που κατέχει προσωποπαγή θέση σε σχολική μονάδα, χωρίς να έχει ακόμα δοθεί έγγραφη απάντηση.

Για περισσότερες πληροφορίες ο ενδιαφερόμενος μπορεί να απευθυνθεί  στον αιρετό ή στη Β΄ Δ/νση Π. Ε. Αθήνας.

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Ως αιρετό μέλος του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας και ως εκπαιδευτικός καλώ για άλλη μια φορά τους συναδέλφους μου να συμμετάσχουν μαζικά στις απεργιακές κινητοποιήσεις της 19 – 20 Μάρτη και στην κινητοποίηση της Παρασκευής 21 – 3 – 2014 στις 14:00 έξω από το ΥΠΑΙΘ ενάντια στη διεξαγωγή των σεμιναρίων της ντροπής που διοργανώνει το ΥΠΑΙΘ για την αξιολόγηση – χειραγώγηση των εκπαιδευτικών για τα στελέχη εκπαίδευσης. Όπως ακριβώς έγινε και το Σάββατο 15 – 3 – 2014 όπου με την κινητοποίηση του κλάδου ματαιώθηκε ουσιαστικά, καταλήγοντας σε παρωδία,  το πρώτο σεμινάριο για την αξιολόγηση που επιχείρησε να πραγματοποιήσει το ΥΠΑΙΘ για τα στελέχη εκπαίδευσης, έτσι θα γίνει και την Παρασκευή 21 – 3 – 2014 και οποιαδήποτε άλλη ημέρα επιχειρήσει η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να προχωρήσει στη διενέργεια τέτοιου είδους σεμιναρίων.

Συνεχίζουμε δυναμικά με την απόρριψη σε όλους τους συλλόγους διδασκόντων των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας της αυτοαξιολόγησης και της συγκρότησης «ομάδων εργασίας» με πρακτικά των συλλόγων διδασκόντων.

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ – ΔΗΜΟΣΙΑ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ  ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Παραθέτουμε κείμενο συναδέλφισσας δασκάλας μέλους του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. «Ο Αριστοτέλης», σχετικά με το τι έγινε το Σάββατο 15 – 3 – 2014 στο ΥΠΑΙΘ,  το οποίο απηχεί  απόλυτα τις απόψεις μας και άγγιξε βαθιά τις ψυχές όλων των μαχόμενων εκπαιδευτικών της τάξης που παλεύουμε τις ημέρες αυτές για την υπεράσπιση του Δημόσιου και Δωρεάν Σχολείου, ανατρέποντας τις αντιλαϊκές πολιτικές της κυβέρνησης των εντολοδόχων του ΔΝΤ – ΕΕ – ΕΚΤ. 

Αξιολογούμαστε όταν…

Απευθύνομαι στα 62 στελέχη της Εκπαίδευσης που με υπερβάλλοντα ζήλο έκαναν ό, τι μπορούσαν για να βρουν τρόπο να παρακολουθήσουν το «μάθημά» τους στο σιδερόφρακτο Υπουργείο Αηδίας…

 Απευθύνομαι και στους υπόλοιπους 98 που στάθηκαν «άτυχοι» και δεν τα κατάφεραν παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που κατέβαλαν η αστυνομία, τα ΜΑΤ, οι ΔΙΑΣ, οι διμοιρίες, τα επιταγμένα ταξί (αλίμονο δεν υπήρξαν ελικόπτερα!...) να μπουν στο υπουργείο για να δείξουν πόσο καλά έχουν μάθει να κάνουν υποκλίσεις και χειραψίες, να χειροκροτούν και να σκύβουν το κεφάλι… Ελπίζω πως μέσα σ’ αυτούς τους 98 υπάρχουν και στελέχη της εκπαίδευσης που με αξιοπρέπεια απείχαν από την παρωδία σεμινάριο εντελώς συνειδητά δηλώνοντας και με την απουσία τους την ιδεολογική αντίθεσή τους στα επιχειρούμενα σχέδια της κυβέρνησης για διάλυση του δημόσιου σχολείου…

Ήθελα να τους πω ότι οι νηπιαγωγοί, δάσκαλοι και καθηγητές σε όλη την Ελλάδα που αγωνιζόμαστε αυτή την κρίσιμη στιγμή με κάθε τρόπο να σταματήσει και να ακυρωθεί η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που ακολουθεί, είμαστε κομμάτια της ζωντανής εκπαίδευσης, όρος τόσο ξένος για όλους αυτούς τους κυρίους με τα κοστούμια και τις γραβάτες και τις κυρίες με τα ταγιέρ και τις γόβες…

Εμείς αξιολογούμαστε κάθε μέρα και κάθε ώρα στην τάξη μας από τους μαθητές και τις μαθήτριές μας. Από τους γονείς αυτών των παιδιών.

Αξιολογούμαστε όταν τα παιδιά μας έρχονται νηστικά στο σχολείο και μας λένε ότι πεινάνε και εμείς γεμίζουμε μπολάκια με συσσίτιο ή όταν δημιουργούμε ένα ολόκληρο δίκτυο φίλων και γειτόνων για να γεμίσουμε τσάντες με γάλατα και είδη πρώτης ανάγκης…

Αξιολογούμαστε όταν μαθαίνουμε μέσα στο χειμώνα ότι δεν έχουν στα σπίτια τους τίποτα για να ζεσταθούν και τα βλέπουμε χωρίς μπουφάν ή με μανίκια που φτάνουν στους αγκώνες και ψάχνουμε να βρούμε ρούχα και  παπούτσια για να καλύψουμε κι αυτές τις ανάγκες τους…

Αξιολογούμαστε όταν βάζουμε χέρι στην άδεια τσέπη μας για να πάρουμε υλικά για την τάξη μας αφού η χρηματοδότηση των σχολείων για τις λειτουργικές δαπάνες τους γίνεται με το σταγονόμετρο και τα ψίχουλα που διατίθενται τελικά για το κάθε σχολείο δεν φτάνουν για τίποτα…

Αξιολογούμαστε όταν τα παιδιά μας μας μιλάνε για τους άνεργους γονείς τους, για κείνους που φύγανε σε άλλες χώρες (συνήθως μπαμπάδες) για να βρουν καλύτερη τύχη, για τους τσακωμούς και το ξύλο στα σπίτια από την ανέχεια και εμείς είμαστε δίπλα τους να τα βοηθάμε να «καταλάβουν» τις αδικίες του κόσμου και να τους δίνουμε δύναμη…

Αξιολογούμαστε όταν προσπαθούμε να τα μάθουμε κάθε μέρα στην τάξη να μην αφήσουν κανέναν Αρπατίλαο και τη συμμορία του να κλέψουν τα όνειρά τους, να μην αφήσουν εφιαλτικά μαξιλάρια να σκοτεινιάσουν το μυαλό και την ψυχή τους και πως μόνο με συλλογικούς αγώνες και όραμα ακόμη και για κάτι που σήμερα φαίνεται ακατόρθωτο, τα παιδιά αυτά έχουν ελπίδα να φτιάξουν έναν καλύτερο κόσμο…

Αξιολογούμαστε όταν αφιερώνουμε άπειρο χρόνο για να προετοιμάσουμε γιορτές και θεατρικά, να στολίσουμε την τάξη μας, να μιλήσουμε στον κάθε γονιό για το παιδί του και να βρούμε λύσεις καθώς το ασφυκτικό πρόγραμμα του σχολείου και η υπερβολική ύλη των σχολικών μαθημάτων μετατρέπουν ακόμη και «φυσιολογικά» παιδιά σε  «μαθητές με προβλήματα μαθησιακά ή συμπεριφοράς»…

Αξιολογούμαστε όταν διδάσκουμε τη συνέπεια στους μαθητές μας με την προσωπική μας στάση ζωής. Όταν υπερασπιζόμαστε το δημόσιο σχολείο δίνοντας και την ψυχή μας ακόμη κάθε μέρα και κάθε ώρα στην τάξη μας και με την ίδια συνέπεια απεργούμε, βγαίνουμε τους δρόμους, δεχόμαστε τις επιθέσεις των ΜΑΤ με ξύλο και χημικά, συμμετέχουμε σε έκτακτες και γενικές συνελεύσεις, σε απογευματινά συλλαλητήρια, σε καταλήψεις Διευθύνσεων Εκ/σης (και όχι μόνο…) καταγγέλοντας τις παρανομίες τους, σε συγκεντρώσεις ορθώνοντας τείχος με το σώμα μας για να μην περάσουν όπου και όποτε αυτό χρειάζεται τα αντιεκπαιδευτικά (κι όχι μόνο…) μέτρα της κυβέρνησης που σκοπό έχουν να διαλύσουν ό,τι έχει απομείνει όρθιο ή ετοιμόρροπο στο οικοδόμημα της δημόσιας εκπαίδευσης…

Είμαστε αυτοί που θα βρίσκουν πάντα απέναντί τους όσοι και όσες χρησιμοποιούν βαρύγδουπους τίτλους (καινοτόμο, προοδευτικό, αξιοκρατικό, νέο σχολείο…) μιλώντας για το ασφυκτικό, οπισθοδρομικό, εξοντωτικό σχολείο που προωθούν, αυτό που θα αδειάζει από δασκάλους και παιδιά… Οι πρώτοι θα απολύονται γιατί δεν υπάρχουν λεφτά για την παιδεία και τα παιδιά δεν θα βρίσκουν χώρο να σταθούν και να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του ανταγωνισμού και της κατηγοριοποίησης των σχολείων που ετοιμάζουν…

Ξέρουν όλοι αυτοί ότι η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν οδηγεί σ’ ένα καλύτερο σχολείο και βάζουν πλάτη στα σχέδια της κυβέρνησης να περάσει οδοστρωτήρας για να διαλύσει και τις όποιες ακόμη αντιστάσεις υπάρχουν, και τις όποιες εστίες ελευθερίας, αυτό το «δημοκρατικό» κλίμα που παλεύουμε να σώσουμε στους συλλόγους διδασκόντων και να εδραιώσουμε μέσα στις τάξεις μας…

Σε κάθε συνάντηση/μάχη που δίνουμε εμείς οι δάσκαλοι της ζωντανής εκπαίδευσης νιώθουμε την αλληλεγγύη των συντρόφων μας που είναι πίσω από τα πανό, που φωνάζουν τα ίδια συνθήματα, που πνίγονται μες στα δακρυγόνα και τα χημικά, που συγκρούονται με τα ΜΑΤ και φεύγουμε με το κεφάλι ψηλά. Εκείνοι που μπήκαν στο υπουργείο με τη συνοδεία των ΜΑΤ τους «πήρε μαύρο σύννεφο», έγιναν κατάπτυστοι και οι κραυγές τόσων συναδέλφων («ΑΙΣΧΟΣ», «ΝΤΡΟΠΗ», «ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ», «ΛΑΜΟΓΙΑ» «ΠΡΟΔΟΤΕΣ» κ.ά. που δεν συνάδουν με το dresscode των κυρίων και των κυριών…) θα τους ακολουθούν είτε το θέλουν είτε όχι όπου κι αν εμφανίζονται…

Αυτός ο αγώνας είναι η υποχρέωσή μας στην επόμενη γενιά. Έχουμε διαλέξει το δρόμο της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ, αυτόν διδάσκουμε και στους μαθητές μας ενάντια σ’ αυτούς που προσπαθούν να γκρεμίσουν κάθε κατάκτηση που έχει αποκτηθεί με αγώνες και αίμα και δεν θα επιτρέψουμε με κάθε κόστος να γίνουμε συνένοχοι στα εγκλήματά τους με την αδιαφορία, τη σιωπή, τη συναίνεση, την ανοχή…

Ειρήνη Σκ.

Δημήτρης Πολυχρονιάδης Αιρετός εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας  6945394406, 6943235498,  2108068683(οικία), 2108020697(σχολείο)  [email protected]

Αναπληρώτρια Αιρετός: Καββαδία Φωτεινή 6932628101, 6975845567, 210 8068683 (οικία), 2108020788(σχολείο) [email protected]

Ενημερωτικό δελτίο  Νο 35                                                         17 – 3 – 2014

του αιρετού στο ΠΥΣΠΕ Β΄ΑΘΗΝΑΣ Δημήτρη Πολυχρονιάδη

εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο της Διεξόδου ΕΚΠ/ΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

egkefalos
Με ποια καθημερινή συνήθεια θα μειώσετε τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νευροψυχολόγο
Τα παιχνίδια γνώσεων μπορούν να βοηθήσουν, αλλά αυτή η συνήθεια είναι ακόμα πιο αποτελεσματική
Με ποια καθημερινή συνήθεια θα μειώσετε τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νευροψυχολόγο