Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Αμαρουσίου, Σύλλογος ΠΕ "Ο Περικλής"

Δελτίο τύπου για την συνάντηση των συλλόγων Π.Ε. Αμαρουσίου και Περικλής με Σχολικούς Συμβούλους Β’ Αθήνας την Παρασκευή 31-1-2014.

Σε συνέχεια του συντονισμού των συλλόγων ΠΕ Αμαρουσίου και Περικλής και προγραμματισμού κοινών δράσεων ενάντια στην επιχειρούμενη από το ΥΠΑΙΘ εφαρμογή της αξιολόγησης, οι σύλλογοι είχαν απευθύνει κάλεσμα για συζήτηση και συντονισμό στους Σχολικούς Συμβούλους της Β΄Αθήνας.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 31-1 στο 12ο ΔΣ Χαλανδρίου και παρευρέθηκαν οι σύμβουλοι Γενικής Αγωγής, που είναι υπεύθυνοι για σχολεία που ανήκουν στο Σύλλογο «Περικλή»: κ.κ. Γαλάνης, Γιαννίκας, Ζυμπίδης, Καυκά, Παπαγιάννη, η σύμβουλος Ειδικής Αγωγής  κα Χιουρέα και η σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής κα Μπατσούτα. Απουσίαζε μόνο ο κ. Γαληνέας ο οποίος είχε ενημερώσει ότι είχε ανειλημμένες υποχρεώσεις και δεν μπορούσε να παρευρεθεί.

Η εισήγηση των εκπροσώπων των ΔΣ των Συλλόγων ΠΕ επικεντρώθηκε στα παρακάτω σημεία:

·                     Η σύνδεση της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και την ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.

·                     Η βαθιά αντιεπιστημονική βάση της αξιολόγησής που κατηγοριοποιεί σχολεία, οδηγεί σε βαθμολογική και μισθολογική καθήλωση εκπαιδευτικούς και υποβαθμίζει καίρια την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

·                     Η ανάγκη να δυναμώσει το ρεύμα αντίστασης και μπλοκαρίσματος της διαδικασίας της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας με την μη σύσταση ομάδων εργασίας ανά σχολείο, δεδομένης και της εθελοντικής συμμετοχής σε αυτές.

·                     Γνωστοποιήσαμε εκ νέου την απόφαση τόσο της Ομοσπονδίας όσο και των Συλλόγων μας να μην πραγματοποιηθούν επιμορφωτικά σεμινάρια στους Διευθυντές και τους εκπαιδευτικούς σχολικών μονάδων της περιοχής μας με κήρυξη στάσεων εργασίας τις ώρες πραγματοποίησής τους προκειμένου να καλυφθούν οι συνάδελφοι και την δυναμική μας παρουσία στο χώρο.

·                     Ζητήσαμε να προσυπογράψουν το κείμενο της ΔΟΕ και  να αποσαφηνιστεί η πρόθεσή τους όσον αφορά την πραγματοποίηση σεμιναρίων.

Τοποθετήθηκαν όλοι οι παρευρισκόμενοι  σύμβουλοι. Κοινός γνώμονας των τοποθετήσεων των συμβούλων υπήρξε η ανάγκη αποτίμησης  και αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου.

Εκφράστηκε από την πλειοψηφία των συμβούλων η αμφιβολία και οι επιφυλάξεις για την επιχειρούμενη αξιολόγηση με την από 10-12-2013 εγκύκλιο του Υπουργείου. Αξίζει να σημειωθεί ότι σχολικός σύμβουλος χαρακτήρισε  το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αξιολόγηση-αυτοαξιολόγηση ως έκτρωμα και σημείωσε ότι η επιχειρούμενη αξιολόγηση έχει στόχο να διαλύσει το δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης, πράγμα το οποίο συμβαίνει και σε άλλα κοινωνικά αγαθά, όπως η υγεία.

Υπήρξαν σύμβουλοι που ξεκαθάρισαν ότι δεν προτίθενται σε καμία περίπτωση να πραγματοποιήσουν σεμινάρια επιμόρφωσης και να καλέσουν Διευθυντές να συστήσουν ομάδες εργασίας.

Υπήρξαν και κάποιοι που αποσαφήνισαν ότι θα παράσχουν την «βοήθειά» τους όπου τους ζητηθεί, και είναι υποχρεωμένοι ως δημόσιοι υπάλληλοι να εφαρμόσουν το νομοθετικό πλαίσιο.

Επιβεβαιώθηκε ότι η συμμετοχή των συναδέλφων εκπαιδευτικών στις ομάδες εργασίας σύμφωνα με την εγκύκλιο της 10/12/2013 είναι προαιρετική.

Από τη μεριά των συλλόγων τονίστηκε ότι:

1.                  Με βάση και την απόφαση της Δ.Ο.Ε. θα μπλοκάρουμε με στάση εργασίας και με την παρουσία τους έμπρακτα κάθε προσπάθεια  πραγματοποίησης σεμιναρίων για την αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση.

2.                  Με βάση και τις αποφάσεις των συλλόγων και των Γ.Σ. όποιος/α στέλεχος εκπαίδευσης προωθεί τη διαδικασία αξιολόγησης,  διαγράφεται από το σύλλογο.

3.                  Σε συντονισμό με τους γονείς- συλλόγους γονέων και κηδεμόνων- θα διαφυλάξουμε Την  παιδαγωγική ελευθερία και το δημόσιο – δωρεάν χαρακτήρα της παιδείας και θα παλέψουμε με τους υπόλοιπους εργαζόμενους για να μην περάσει η αυτοαξιολόγηση – αξιολόγηση – διαθεσιμότητες  – απολύσεις, ανατρέποντας  αυτές  τι ς αντιλαϊκές πολιτικές.

Η συζήτηση έκλεισε με την από κοινού δέσμευση να συνεχιστεί ο δίαυλος επικοινωνίας Συλλόγων ΠΕ και σχολικών συμβούλων.

Για τα Δ. Σ.

Η Πρόεδρος                               Η Πρόεδρος

Ηλ. Μήτσουρα                       Φ. Καββαδία 


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε.                                                     

ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ                                                                                       

Ταχ. Δ/νση: Ιερού Λόχου 3 – 5                                                          

Τ. Κ. 15124 Μαρούσι                                                                          

Τηλ. & Fax: 210 8020788                                                                   

Πληροφ. Καββαδία Φ.                                                                         

syll2grafeio@gmail.com                                                       

www.syllogosekpaideutikonpeamarousisou.gr

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε

«Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ»

Ταχ Δ/νση : Γιαβάση 7,

Τ.Κ. 15342, Αγία Παρασκευή

Tηλ & Fax: 2106399318                       

[email protected]

http://www.syllogosperiklis.gr/

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Αυτός είναι ο δημοσιογράφος που εκβίαζε την Ζέττα Μακρή - Πώς παγιδεύτηκε

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yppeth ypourgeio paideias
Ξεκινά η επιλογή Προϊσταμένων ΚΕΔΑΣΥ και Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης – Όλο το χρονοδιάγραμμα
Σε τροχιά υλοποίησης οι κρίσιμες διαδικασίες για την αναβάθμιση των δομών υποστήριξης και διοίκησης στην εκπαίδευση
Ξεκινά η επιλογή Προϊσταμένων ΚΕΔΑΣΥ και Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης – Όλο το χρονοδιάγραμμα
BASEIS.jpg
Πανελλαδικές 2025: Γιατί η βάση εισαγωγής δεν καθορίζει την αξία μιας σχολής
Η παγίδα των μορίων και η ανάγκη για ουσιαστική επιλογή σπουδών – Αναλύοντας την πραγματική αξία των Τμημάτων ΑΕΙ
Πανελλαδικές 2025: Γιατί η βάση εισαγωγής δεν καθορίζει την αξία μιας σχολής
gamos
Σύντροφοι εκτός γάμου ή συμφώνου συμβίωσης: Ποια δικαιώματα έχουν στην κοινή περιουσία και τι ισχύει με τις κληρονομιές
Νομικό κενό για τους συντρόφους εκτός γάμου ή συμφώνου συμβίωσης – Έρχονται αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο
Σύντροφοι εκτός γάμου ή συμφώνου συμβίωσης: Ποια δικαιώματα έχουν στην κοινή περιουσία και τι ισχύει με τις κληρονομιές