Thumbnail
Β ΕΛΜΕ Αν. Αττικής

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ για ΔΣ Β' ΕΛΜΕ Αν Αττικής. 23/1/2014

     

ΨΗΦΙΣΑΝ

346

   

ΛΕΥΚΑ/ΑΚΥΡΑ

13

   

ΕΓΚΥΡΑ

333

   

ΕΛΑΒΑΝ

 

ΠΑΡΑΤΑΞΗ

ΨΗΦΟΙ

ΠΟΣΟΣΤΟ

ΕΔΡΕΣ

 

ΔΑΚΕ

109

32,73%

2

 

ΑΥΤ. ΡΙΖ. ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

99

29,73%

2

 

ΜΕΤΑΡΡΥΘ/ΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

74

22,22%

2

 

ΑΣΕ  - ΠΑΜΕ

51

15,32%

1

 

 

 

 

 

 

ΣΥΝΟΛΑ

333

100%

7

 
     
   
 

Κότσιφας  Ανδρέας

 
 

Μέλος Δ.Σ.  Β΄ ΕΛΜΕ  Αν. Αττικής

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ανδρέας Φλώρος Πρύτανης Ιόνιου Πανεπιστημίου
Ιόνιο Πανεπιστήμιο: Ο πρύτανης κεντρικός ομιλητής στην τελετή αποφοίτησης του Λυκείου στην Αστόρια της Νέας Υόρκης
Ο Πρύτανης του Ιονίου Πανεπιστημίου Κεντρικός Ομιλητής στην τελετή αποφοίτησης του Λυκείου του Αγίου Δημητρίου στην Αστόρια της Νέας Υόρκης
Ιόνιο Πανεπιστήμιο: Ο πρύτανης κεντρικός ομιλητής στην τελετή αποφοίτησης του Λυκείου στην Αστόρια της Νέας Υόρκης
papapetrou
Σοκ: Ο Ιωάννης Παπαπέτρου ανακοίνωσε το τέλος της καριέρας του σε ηλικία 31 ετών!
Μέσα από μία δημοσίευση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ο Ιωάννης Παπαπέτρου ανακοίνωσε το τέλος του από την ενεργό δράση, σε ηλικία...
Σοκ: Ο Ιωάννης Παπαπέτρου ανακοίνωσε το τέλος της καριέρας του σε ηλικία 31 ετών!
texniti_noimosini
Ηθική χωρίς δογματισμό, τεχνολογία χωρίς φόβο: Μπορεί το σχολείο να διδάξει την κριτική σκέψη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ);

Αντί να αποφεύγουμε την τεχνητή νοημοσύνη μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας, πρέπει να σκεφτούμε όχι «γιατί» τη χρησιμοποιούν οι...

Ηθική χωρίς δογματισμό, τεχνολογία χωρίς φόβο: Μπορεί το σχολείο να διδάξει την κριτική σκέψη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ);