Αρ.Πρωτ. 76
Ν. Ιωνίας – Ηρακλείου – Mεταμόρφωσης - Λυκόβρυσης Νέα Ιωνία 21/1/2014
Μουταλάσκη 64 Ν. Ιωνία Προς : Τα μέλη του
6972008336 Συλλόγου μας.
mail : [email protected] Τον τύπο.
Θέμα : Για τις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων ενάντια στην αυτοαξιολόγηση
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι
Η μάχη ενάντια στην αυτοαξιολόγηση είναι σε εξέλιξη, σ΄ ολες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Στόχος μας είναι «να βάλουμε στα συρτάρια των αζήτητων», άλλο ένα νομοσχέδιο για την αξιολόγηση. Δίνουμε άλλη μια μάχη ενάντια στο «Νέο Σχολείο» και την «παιδαγωγική» της «Νέας Τάξης».
Στο Σύλλογό μας, έχουν υπογράψει (μέχρι τώρα) τα κείμενα του Συλλόγου και της ΔΟΕ σχεδόν 700 εκπαιδευτικοί. Ποσοστό περίπου 80% του συνόλου των εκπαιδευτικών. (Χωρίς να συνυπολογίζουμε ότι πολλοί συνάδελφοι καλύπτουν ωράριο σε περισσότερα ακόμα κι από τρία σχολεία, αλλά την υπογραφή τους την έχουν βάλει μια μόνο φορά).
Έχουν υπογράψει κατά συντριπτική πλειοψηφία οι Σύλλογοι διδασκόντων των 37 από τα 41 Δημοτικών Σχολείων και των 41 από τα 44 Νηπιαγωγείων μας.
Συνεχίζουμε με αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων για την αυτοαξιολόγηση :
· Δε συμμετέχουμε στις ομάδες εργασίας.
· Παίρνουμε απόφαση ενάντια στην αυτοαξιολόγηση.
Αν θεωρείτε ότι χρειάζεται κάποια μέλη του Δ.Σ. να ξαναπεράσουν για ενημέρωση ( π.χ. λίγο πριν ή κατά τη διάρκεια της συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων), ενημερώστε μας να το φροντίσουμε.
Η συμμετοχή στις ομάδες εργασίας για την αυτοαξιολόγηση, είναι προεραιτική. Άρα δεν μπορεί κανείς να υποχρεώσει κανέναν να συμμετέχει. Αρνούμαστε να συμμετέχουμε.
Σας στέλνουμε επίσης :
- Τη σχετική νομοθεσία για τη λειτουργία του Συλλόγου διδασκόντων.
- Ένα σχέδιο για πρακτικό – απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.
- Τη σχετική απόφαση της Δ.Ο.Ε.
- Για το Δ.Σ.
- Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
- ΝΙΝΕΤΤΑ ΑΛΤΑΝΗ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΙΜΕΡΤΖΟΓΛΟΥ
ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του
......... Δημοτικού Σχολείου …………………. / ……. Νηπιαγωγείου …………………………,
δηλώνει ότι είναι αντίθετος με τη λεγόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.
Η αξιολόγηση δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών.
Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών.
Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.
Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και δε συγκροτούμε τις ομάδες εργασίας.
Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Nόμος 1566/85.
Άρθρο 39.
ΣΤ' Σύλλογοι διδασκόντων.
1. Ο σύλλογος διδασκόντων κάθε σχολείου αποτελείται από όλους τους διδάσκοντες στο σχολείο με οποιαδήποτε σχέση εργασίας και έχει ως πρόεδρο το διευθυντή του σχολείου. Όταν στις συνεδριάσεις του συλλόγου εξετάζονται ειδικά θέματα μαθητών μετέχουν και δύο εκπρόσωποί τους που ορίζονται από το διοικητικό συμβούλιο των μαθητικών κοινοτήτων.
2. Ο σύλλογος των διδασκόντων συνεδριάζει, ύστερα από πρόσκληση του προέδρου του, τακτικά τουλάχιστο μία φορά πριν από την έναρξη των μαθημάτων και μία φορά στο τέλος κάθε τριμήνου και έκτακτα, όταν το κρίνει σκόπιμο ο πρόεδρος ή το ζητήσει εγγράφως για συγκεκριμένα θέματα τουλάχιστον το ένα τρίτο των μελών του. Οι συνεδριάσεις γίνονται μέσα στο ωράριο εργασίας
και σε καμιά περίπτωση σε ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων.
3. Ο σύλλογος διδασκόντων αποτελεί συλλογικό όργανο για τη χάραξη κατευθύνσεων για την καλύτερη εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής και την καλύτερη λειτουργία του σχολείου. Έχει την ευθύνη για την εφαρμογή του ωρολογίου και αναλυτικού προγράμματος, την υγεία και προστασία των μαθητών, την καθαριότητα των σχολικών χώρων και την οργάνωση της σχολικής ζωής. Ιεραρχεί τις σχολικές ανάγκες και φροντίζει για την αντιμετώπιση τους. Αξιοποιεί τις δυνατότητες συνεργασίας ανάμεσα στο διδακτικό προσωπικό και τους κοινωνικούς φορείς του τόπου. Μπορεί να αποφασίσει το χωρισμό των μελών του σε τομείς γνώσεων, με στόχο τον καλύτερο συντονισμό της διδασκαλίας και της εφαρμογής των εκπαιδευτικών μεθόδων.
4. Ο τρόπος λειτουργίας του συλλόγου διδασκόντων, οι ειδικότερες αρμοδιότητές του και τα ειδικά θέματα, στη συζήτηση των οποίων παρίστανται εκπρόσωποι των μαθητών, ορίζονται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
ΠΑΡΑΤΡΗΣΕΙΣ
Σύμφωνα με άλλες εγκυκλίους :
1. Η συνεδρίαση γ΄νεται εντός ωραρίου.
2. Κάθε απόφαση του Συλ. Διδασκόνων καταχωρίζεται στο βιβλίο πράξεων του συλλόγου. Καταχωρίζεται επίσης περιληπτικά η άποψη της μειοψηφίας, εφόσον τούτο ζητηθεί.
3. Η ψηφοφορία συνήθως είναι φανερή. Μυστική ψηφοφορία μπορεί να γίνει αν το αποφασίσει η πλειοψείια των παρόντων μελών του συλλόγου.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη