Thumbnail
ΔΟΕ

Αρ. Πρωτ.487 Αθήνα 18/12/2013
Προς
Την Α΄ Διεύθυνση Π.Ε. Αθήνας
Κοιν.
139ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΙ ΟΧΙ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

  Για μια ακόμη φορά τα τελευταία χρόνια, η εκπαιδευτική κοινότητα βιώνει μια ευρεία προσπάθεια συρρίκνωσης των σχολικών μονάδων.

  Η Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης της Α’ Αθήνας, με το πρόσχημα της προσαρμογής της οργανικότητας των σχολείων στη σημερινή τους λειτουργικότητα, έχει προτείνει μια σειρά υποβιβασμών σχολικών μονάδων με κριτήρια απόλυτα αριθμητικά, δίχως να λαμβάνει υπόψη της τις ιδιαιτερότητες της κάθε περίπτωσης, δίχως να εξετάζει τις προοπτικές αναβάθμισης των σχολείων κάτι που θα έχει να προσφέρει στον παιδαγωγικό τομέα αλλά και στην ευρύτερη κοινωνία της κάθε περιοχής.

  Στην περίπτωση του 139ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών οι ευθύνες της διοίκησης είναι, διαχρονικά, τεράστιες. Ένα σχολείο που στεγάζεται εδώ και δεκαετίες σε κτίριο μισθωμένο και στα όρια της καταλληλότητας οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια στην εξαφάνιση, με κινήσεις όπως αυτή του υποβιβασμού του από 8/θέσιο σε 6/θέσιο, ενώ υπάρχουν λύσεις οι οποίες έχουν εγκαταλειφθεί.

  Είναι γνωστό εδώ και πολλά χρόνια ότι σε πολύ μικρή απόσταση από το σχολείο, ο Ο.Σ.Κ. έχει δεσμευμένο χώρο (Εριουργία) για την ανέγερση σχολικού κτιρίου όπου επρόκειτο να μεταστεγαστεί το 139ο Δημ. Σχολείο αλλά και το 100ο Νηπιαγωγείο Αθηνών. Η υιοθέτηση αυτής της λύσης και η ειλικρινής προσπάθεια για την υλοποίησή της είναι ο μοναδικός τρόπος ώστε όχι μόνο να μείνει ζωντανή αλλά να αναπτυχθεί πολύπλευρα η σχολική μονάδα προσελκύοντας μαθητικό δυναμικό, που σήμερα διαρρέει, λόγω κτιρίου, στα όμορα σχολεία (δημιουργώντας εκεί προβλήματα υπερπληθυσμού). Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές της περιοχής θα φοιτούν στο σχολείο τους, θα υπάρξει (και με αλλαγή των ορίων) ισόρροπη κατανομή του μαθητικού δυναμικού στα σχολεία της περιοχής και το κυριότερο, θα δοθεί στην εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και στην τοπική κοινωνία μια νέα σχολική μονάδα με προοπτικές ανάπτυξης, κάτι πολύ σημαντικό για την περιοχή των Πατησίων.

  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τη Διεύθυνση της Α΄ Αθήνας  να αποσύρει την πρόταση της για υποβιβασμό του 139ου Δημ. Σχολείου και να δει με πραγματικά εκπαιδευτική ματιά την κάθε περίπτωση για κάθε σχολείο που προτίθεται να συρρικνώσει. Άλλωστε όλες οι ΔΕΠ του Δήμου Αθηναίων που έχουν συνεδριάσει έχουν απορρίψει τις προτάσεις της Διεύθυνσης. Αυτό και μόνο θα έπρεπε να έχει ήδη προβληματίσει την Α’ Διεύθυνση. Το ζήτημα δεν είναι συντεχνιακό αλλά βαθιά εκπαιδευτικό και έτσι οφείλει να το αντιμετωπίζει και η διοίκηση αν θέλει να προσφέρει καλές υπηρεσίες στους μαθητές μας.  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παπαωιανου
Έως 29 Αυγούστου η επίσημη ανακοίνωση για τα Μη Κρατικά Πανεπιστήμια
Σύμφωνα με πληροφορίες του alfavita.gr εκτός απροόπτου έως την Παρασκευή 29 Αυγούστου θα έχουμε τις επίσημες ανακοινώσεις για τις 4 άδειες που...
Έως 29 Αυγούστου η επίσημη ανακοίνωση για τα Μη Κρατικά Πανεπιστήμια
ποντος
Ηλίας Πετρόπουλος: «Οι Πόντιοι κουβαλούν μια ελληνικότητα βαθύτατα ριζωμένη στο χρόνο»
Ο ακαδημαϊκός απαντά τεκμηριωμένα στο ερώτημα: «Πόσο Έλληνες είναι οι Πόντιοι;»
Ηλίας Πετρόπουλος: «Οι Πόντιοι κουβαλούν μια ελληνικότητα βαθύτατα ριζωμένη στο χρόνο»
makaronia
Ζυμαρικά με ψητά λαχανικά: Μια εύκολη και θρεπτική επιλογή
Αν αναζητάτε ένα πιάτο που να συνδυάζει γεύση, υγεία και απλότητα, αυτή η συνταγή για ζυμαρικά με λαχανικά στον φούρνο είναι ό,τι χρειάζεστε.
Ζυμαρικά με ψητά λαχανικά: Μια εύκολη και θρεπτική επιλογή