Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ "Γ. Σεφέρης"

Αρ.Πρωτ. 44

Νέα Ιωνία 8/12/2013

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ»

Ν. Ιωνίας – Ηρακλείου –

Mεταμόρφωσης - Λυκόβρυσης

Μουταλάσκη 64 Ν. Ιωνία

6972008336 

[email protected]

www.gseferisedu.blogspot.gr

Προς:  Τα μέλη του Συλλόγου

μας. Τον τύπο.

ΘΕΜΑ : ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΝΟ ΣΤΟ 16ο Δ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ.

Άδειασαν συνειδητά και σχεδιασμένα τα σχολεία από όλους όσους ήταν τοποθετημένοι και στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ. Αρνούνται να τοποθετήσουν αναπληρωτές έστω και τώρα. Κι έτσι τώρα δεν υπάρχει διαθέσιμος δάσκαλος ή νηπιαγωγός, ούτε για δείγμα. Έτσι :

·                     Στο 16ο Δ. Σχολείο Νέας Ιωνίας (όπου μια συναδέλφισσα πήρε άδεια μεγάλης διάρκειας), οι «Τόμσεν» της Β΄ Αθήνας δε βρίσκουν … καμιά άλλη λύση (αναπληρωτής, πρόσληψη, κλπ) παρά να υπολειτουργήσει το ολοήμερο και να μετακινηθεί ο δάσκαλος του ολοήμερου στο πρωινό. Ή (άλλη «φαεινή» ιδέα με άκρως «παιδαγωγικό χαρακτήρα») η δασκάλα που έχει προσληφθεί για παράλληλη στήριξη σ΄ ένα μαθητή που έχει ανάγκη, να παρατήσει αυτό το μαθητή και να πάρει την τάξη.

·                     Η λογική «έχουμε κενό, άρα χρειαζόμαστε δάσκαλο», καταργήθηκε πια στα μυαλά των φωστήρων του υπουργείου, της τρόϊκας και της Β΄ Αθήνας. Τώρα κυριαρχεί η λογική : «Κόψτε το λαιμό σας να λειτουργήσετε, παρ΄ όλα τα κενά».

·                     Μάλιστα σε παράσταση των γονιών μαζί με το σύλλογό μας, ο Διεύθυντής της Διεύθυνσης είπε, ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι «οι δάσκαλοι δε συμπληρώνουν ωράριο» ή και έμεσες απειλές, όπως «το σχολείο σας είναι πολύ μικρό σε αριθμό μαθητών και άρα ….».

·                     Άραγε, αν σ΄ αυτό το σχολείο, απουσιάσει για κάποιο λόγο και κάποιος άλλος δάσκαλος, τι θα σκαρφιστεί η διεύθυνση προκειμένου …. «να λύσει το πρόβλημα»; Θα κόψει τους δασκάλους σε δυό κομμάτια ; Ή θα τους χρεώσει δυό τμήματα στον καθένα ; Ή θα φτιάξουν τμήματα με 50 μαθητές ;

Είναι φανερό ότι η πολιτική της διοίκησης είναι «φορτώσε τα όλα στον εκπαιδευτικό». Βάζουν τους διευθυντές και τους συλλόγους διδασκόντων να προσπαθούν να λύσουν «σταυρόλεξα» που δεν έχουν λύση. Και ζητούν απ΄ τους γονείς να αποδεχτούν το παράλογο αν λογικό.

Αλήθεια …. ΠΥΣΠΕ υφίσταται ;  Ή ο ρόλος του είναι απλώς να παρακολουθεί και να νομιμοποιεί εκ των υστέρων τις παράλογες κι αντιπαιδαγωγικές εντολές της διοίκησης ;

Συνάδελφοι

Η διαχείριση αυτής της μιζέριας είναι συνευθύνη. Όποιος προσπαθεί να διαχειριστεί με «ρεαλισμό» αυτά τα προβλήματα, τελικά υπηρετεί την πολιτική της υποβάθμισης, της υποχρηματοδότησης, του «Νέου Σχολείου».

Η μόνη λύση σ΄ όλα αυτά τα αδιέξοδα των σχολείων μας είναι να ανατρέψουμε αυτή την πολιτική κι αυτούς που την εκφράζουν. Η μόνη λύση είναι να φέρουμε πάλι στην επιφάνεια και να διεκδικήσουμε αποφασιστικά, όλοι μαζί τα δικά μας αυτονόητα :

·                     Το σχολείο για να λειτουργήσει θέλει δασκάλους.

·                     Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών τώρα, ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες.

Για το Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                     Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΝΙΝΕΤΤΑ ΑΛΤΑΝΗ                                                           ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΙΜΕΡΤΖΟΓΛΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα