Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ "Γ. Σεφέρης"
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ»
Ν. Ιωνίας – Ηρακλείου – Mεταμόρφωσης - Λυκόβρυσης
Μουταλάσκη 64 Ν. Ιωνία
6972008336
www.gseferisedu.blogspot.gr
Αρ.Πρωτ. 21
Νέα Ιωνία 17/11/2013
Προς : Το ΚΕΔΔΥ Β΄ Αθήνας. Τη Διεύθυνση
Β΄ Αθήνας. Τους σχολικούς συμβούλους
κ. Γούπο και Χιουρέα. Το Σύλλογο
Διδασκόντων του 14ου Δ. Σχολείου
Ηρακλείου. Τον τύπο. Τους γονείς. 
Τα μέλη του Συλλόγου μας.

Θέμα : Κενά στην ειδική αγωγή : Παράδειγμα 1ο : Παράλληλη στήριξη στο 14ο Δημοτικο Σχολείο Ηρακλείου.

Πρόσφατα ο Σύλλογός μας, τοποθετήθηκε αναλυτικά πάνω στο θέμα της ειδικής αγωγής και των τρομακτικών ελλείψεων που δημιουργεί η αντιπαιδαγωγική κι αντιλαϊκή πολιτική που εφαρμόζει με πάθος το υπουργείο παιδείας κι η διοίκηση. (βλέπε http://gseferisedu.blogspot.gr/2013/11/blog-post_14.html). Σ΄αυτή την ανακοίνωσή μας, αναφερθήκαμε με γενικό τρόπο στις ελλείψεις αυτές (τμήματα ένταξης, παράλληλες στηρίξεις, κλπ). Χρειάζεται όμως να δούμε και συγκεκριμένα παραδείγματα.

Κι αρχίζουμε από το 14ο Δημ. Σχολείο Ηρακλείου, όπου υπάρχουν δυό μαθητές που έχουν ανάγκη παράλληλης στήριξης, σύμφωνα και με τη γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ, που εκτιμά την ανάγκη παράλληλης στήριξης, παρόλο που στο σχολείο αυτό υπάρχει τμήμα ένταξης και δίπλα του υπάρχει ειδικό σχολείο (βλέπε Εγκύκλιος Αρ. Πρωτ. 75717/Γ6 / 04-06-2013/ΥΠΑΙΘΠΑ–παραγραφος 3).

Μέχρι σήμερα στο σχολείο αυτό έχει τοποθετηθεί  ένας μόνο συνάδελφος της παράλληλης στήριξης. Κι η εντολή της διοίκησης είναι να έχει την ευθύνη και για τους δύο μαθητές (παρ΄ όλο που η παράλληλη στήριξη είναι θεσμός αποκλειστικής απασχόλησης με ένα παιδί).  Στις δε αντιδράσεις εκπαιδευτικών και γονιών, απαντούν ότι «έρχεται  κι άλλος για παράλληλη στήριξη» και για το ενδιάμεσο διάστημα δίνουν «οδηγίες» για «λύσεις» που εύκολα χαρακτηρίζονται (απ΄ όποιον τις ακούσει) «άρπα κόλλα».

Ως  Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Γ. Σεφέρης» :

·         Ζητούμε να μας απαντήσει η διεύθυνση : πότε σκοπεύει να τοποθετήσει δεύτερο συνάδελφο της παράλληλης στήριξης.

·         Ζητούμε απ΄ τους σχολικούς συμβούλους να μη νομιμοποιούν τις αντιπαιδαγωγικές εντολές της διοίκησης, σε βάρος και της δικής τους παιδαγωγινής υπόστασης.

·         Καλούμε τους συναδέλφους και τους γονείς, να διεκδικήσουμε όλοι μαζί δεύτερο δάσκαλο   της παράλληλης στήριξης άμεσσα, με κινητοποίηση στη διεύθυνση Α΄ Βάμιας Εκπαιδευσης Β΄ Αθήνας (σε χρόνο που εκείνοι θα επιλέξουν). Είναι η μόνη δοκιμασμένη και αποτελεσματική «συνταγή» λύσης προβλημάτων.

Θα επανέλθουμε και με άλλα παραδείγματα σχολείων που ακόμα και σήμερα έχουν κενά στην ειδική αγωγή (π.χ. 1ο Δ.Σχ. Λυκόβρυσης, 5ο και 7ο Δ. Σχ. Μεταμόρφωσης κλπ).

Για το Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                          Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΝΙΝΕΤΤΑ ΑΛΤΑΝΗ                                                  ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΙΜΕΡΤΖΟΓΛΟΥ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εκπαιδευτικός με απογοήτευση
Πειθαρχικό για μια... αίτηση: Στο στόχαστρο εκπαιδευτικός επειδή ζήτησε νέο τμήμα!
Πειθαρχική δίωξη χωρίς καταγγελία – Δυνητική αργία για νηπιαγωγό που έκανε τη δουλειά της
Πειθαρχικό για μια... αίτηση: Στο στόχαστρο εκπαιδευτικός επειδή ζήτησε νέο τμήμα!
paideias
Υπουργείο Παιδείας προς Διευθυντές Σχολείων: Τι ισχύει με τη Σχολική Στέγη, τα Κτηριολογικά Προγράμματα και την Πυρασφάλεια
Στη Βουλή οι απαντήσεις του Υπουργείου Παιδείας για το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά τις σχολικές μονάδες
Υπουργείο Παιδείας προς Διευθυντές Σχολείων: Τι ισχύει με τη Σχολική Στέγη, τα Κτηριολογικά Προγράμματα και την Πυρασφάλεια
mathitis.jpg
Πατέρας μαθητή: «Διώκουν τιμωρητικά τη δασκάλα του παιδιού μου επειδή μας υπερασπίστηκε για την έλλειψη σχολικού νοσηλευτή»
« Μιλάμε για το παιδί μου. Το παιδί της οικογένειάς μου. Βέβαια τα δικά τους τα παιδιά θα είχαν άλλη αντιμετώπιση, λες κι εμείς είμαστε άνθρωποι...
Πατέρας μαθητή: «Διώκουν τιμωρητικά τη δασκάλα του παιδιού μου επειδή μας υπερασπίστηκε για την έλλειψη σχολικού νοσηλευτή»