Thumbnail
Τρεις λόγοι, Κύριε Υπουργέ για να πείτε ΝΑΙ στο δρόμο της παραίτησης

Μπαγιώργος Ανδρέας  

Πάτρα, 28 Οκτώβρη 2013

Αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε. Ν. Αχαΐας

Τρεις λόγοι, Κύριε Υπουργέ για να πείτε ΝΑΙ στο δρόμο της παραίτησης.

1) Οι  9.600  διδακτικές ώρες (συνολικά από ειδικότητες ) που χάθηκαν και χάνονται  μόνο στην Αχαΐα  δύο μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς(εκτός αν μπορεί το υπουργείο με θαύμα να  ανακυκλώσει το χαμένο και  σπαταλημένο χρόνο).

. Το Υπουργείο Παιδείας αρνούμενο να αντιληφθεί την τραγική πραγματικότητα στον χώρο της εκπαίδευσης, εξακολουθεί να  τηρεί σιγή ιχθύος στη διάλυση της Δημόσιας Εκπαίδευσης και «παίζει»,  με τα νεύρα και τις αντοχές των εκπαιδευτικών που δοκιμάζονται από τα σκληρά και άδικα μνημονιακά μέτρα.

2) Η λανθασμένη τακτική που ακολούθησε το υπουργείο φέτος στις αποσπάσεις εκπαιδευτικών Π.Ε., από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ (α΄ και β΄ φάση), οδήγησε όπως πολύ καλά γνωρίζετε σε απόγνωση χιλιάδες εκπαιδευτικούς. Ενώ υπήρχε η δυνατότητα να ικανοποιηθεί η συντριπτική πλειοψηφία των αιτήσεων απόσπασης, χωρίς να δημιουργηθεί κανένα απολύτως πρόβλημα στα σχολεία, η τακτική που ακολουθήθηκε, με εντολή του Αρβανιτόπουλου, να δοθούν δηλ. αποσπάσεις μόνο από "πλεονασματικές" σε "ελλειμματικές" περιοχές οδήγησε στον πλήρη παραλογισμό. Τα κενά παρέμειναν λόγω της προχειρότητας και ακολούθησε η τακτικής του "μπαλώματος", με τις προσλήψεις των ΕΣΠΑ ολοήμερων  δασκάλων και νηπιαγωγών, με την αδικία που πρόκυψε και δημιούργησε εκρηκτικές καταστάσεις. Δικαιολογημένα έχει πλημμυρίσει χιλιάδες συνάδελφους από οργή, αγανάκτηση, απόγνωση και θυμό.

3) Η ακύρωση στην πράξη από τον Κύριο Υπουργό του αντικειμενικού συστήματος μοριοδότησης των αποσπάσεων, που καθιερώθηκε εδώ και τρία χρόνια στην εκπαίδευση. Γιατί ταυτόχρονα, ο Υπουργός, έχει προβεί σε αποσπάσεις σε Δ/νσεις Εκπαίδευσης, σε Περιφερειακές Διευθύνσεις, σε φορείς κτλ. εκατοντάδων εκπαιδευτικών Π.Ε., χωρίς κριτήρια και χωρίς καμιά μοριοδότηση, με αποτέλεσμα να "βοά" ο εκπαιδευτικός κόσμος για το ρουσφετολογικό και πελατειακό τρόπο λειτουργίας του Υπουργείου Παιδείας, σε μια περίοδο, μάλιστα, που τόσο η Κυβέρνηση όσο και ο ίδιος ο Αρβανιτόπουλος προσωπικά μιλάει  για αξιοκρατία και αντικειμενικές διαδικασίες.

Επιτέλους κάποιος θα πρέπει να αναλάβει την ευθύνη για όσα συμβαίνουν εκτός αν νομίζετε ότι θα τα λύσετε με προεδρικά διατάγματα  αξιολόγησης . Μήπως πρέπει πρώτα να αξιολογηθείτε εκεί στο υπουργείο γιατί προσωπικά   είμαι υπέρ της αξιολόγησης αλλά ας αρχίσει από πάνω προς τα κάτω για να είναι το αποτέλεσμα και δίκαιο και πιο λειτουργικό. 

 Με αγωνιστική εκτίμηση

Ανδρέας  Μπαγιώργος                                                     

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κυριάκος Μητσοτάκης
Μητσοτάκης για Πανελλαδικές: «Δεν τίθεται θέμα κατάργησης – Στόχος η αναβάθμιση του Λυκείου»
«Δεν είμαι έτοιμος να πω ότι σε τέσσερα χρόνια δεν θα υπάρχουν Πανελλαδικές Εξετάσεις»
Μητσοτάκης για Πανελλαδικές: «Δεν τίθεται θέμα κατάργησης – Στόχος η αναβάθμιση του Λυκείου»
amfitheatro
Μητσοτάκης στη ΔΕΘ: Αυστηρά πρότυπα για τα ιδιωτικά ΑΕΙ- «Θα λειτουργήσουν συμπληρωματικά προς τα δημόσια»
Η νέα εποχή των ελληνικών ΑΕΙ: Μη κρατικά ιδρύματα και συνεργασίες με κορυφαία πανεπιστήμια του εξωτερικού
Μητσοτάκης στη ΔΕΘ: Αυστηρά πρότυπα για τα ιδιωτικά ΑΕΙ- «Θα λειτουργήσουν συμπληρωματικά προς τα δημόσια»
anthropos_me_valitsa.jpg
Περιπλανώμενος Εκπαιδευτικός
Τα σχολεία είναι θλιβερά μέρη, χωρίς πνευματικότητα, που πνίγουν τα παιδιά και σκοτώνουν τη δημιουργικότητα και τη χαρά. Κι όμως θα έπρεπε να είναι...
Περιπλανώμενος Εκπαιδευτικός