Thumbnail
Να προβάλουμε δημόσιο σχολείο;

Και πώς θα συντηρήσουμε στην κοινωνία το μύθο του κακού δημοσίου;

Σήμερα 21 Οκτωβρίου γίνονται τα εγκαίνια του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά. Οι προετοιμασίες έχουν αρχίσει από καιρό. Η τοπική κοινωνία ήταν απούσα. Απών και κάθε δημόσιος φορέας πολιτισμού. Οι διοργανωτές σκέφτηκαν ότι έπρεπε να υπάρχει και παρουσία νέων και παιδιών. Παραδόξως ξέχασαν ότι στο Δήμο Πειραιά υπάρχει Μουσικό Σχολείο. Πώς να το θυμηθούν άλλωστε, αφού ποτέ δεν βρήκαν χώρο να του προσφέρουν για τις σημαντικές μουσικές του εκδηλώσεις; Πώς να το σκεφτούν αφού το ανάγκασαν να ζητήσει φιλοξενία για αυτές από τον προθυμότατο Δήμο Καλλιθέας ο οποίος προσέφερε και το Δημοτικό του θέατρο και το ευγενέστατο προσωπικό του και ό,τι άλλο ζητήθηκε; Αλλά, δεν ξέχασαν μόνο το Δημόσιο Μουσικό Σχολείο. Ξέχασα και ότι ο Δήμος Πειραιά έχει Δημοτικό Ωδείο! Έτσι, κάλεσαν για συμμετοχή το ιδιωτικό ωδείο Τερψιθέας.

Η διεύθυνση του σχολείο, μόλις το πληροφορήθηκε, λίγες μέρες πριν από τα εγκαίνια, επικοινώνησε με τους αρμόδιους, οι οποίοι δήλωσαν έκπληκτοι! Σταθμίζοντας  τον αντίκτυπο του αποκλεισμού ενός δημόσιου φορέα πολιτισμού που υπάρχει μέσα στο Δήμο Πειραιά, ζήτησαν προφορικά από το σχολείο αν μπορεί να ετοιμάσει σε δυο μέρες το τραγούδι «Τα παιδιά του Πειραιά» για να συμμετέχει με αυτό.  Όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας άδραξαν την ευκαιρία. Μέσα στο Σαββατοκύριακο ετοιμάστηκε κατάλληλη τετράφωνη απόδοση του τραγουδιού και μέσα σε μια μέρα, στήθηκε χορωδία 80 μαθητών που έμαθε το τραγούδι κι ήταν έτοιμη με μια πρόβα στο χώρο του θεάτρου –όπως είχαν προφορικά πει- να εκπροσωπήσει επάξια το σχολείο των μουσικών παιδιών του Πειραιά και να τιμήσει την εκδήλωση.

Φαίνεται όμως ότι αυτό δεν άρεσε στους διοργανωτές. Ήλπιζαν, κατά τα φαινόμενα, ότι το σχολείο δεν θα πρόφταινε να ετοιμάσει το έργο σε τόσο σύντομο διάστημα και ότι θα ξεφορτώνονταν την ευθύνη ρίχνοντάς την στο ίδιο το σχολείο.

Έτσι, σήμερα το πρωί, ο υπεύθυνος του Δήμου δήλωσε στην εμβρόντητη διευθύντρια ότι δεν μπορεί να συμμετάσχει το σχολείο, γιατί –τάχα- δεν είχε δεχτεί να συμμετάσχει στις πρόβες. Κι ατό ενώ σήμερα οι γονείς είχαν προσκομίσει υπεύθυνες δηλώσεις ότι επιτρέπουν στα παιδιά της χορωδίας να μεταβούν στην πρόβα!

Είπαμε, όμως, από την αρχή του κειμένου μας ποια είναι η πραγματική αιτία: Η απαξίωση κάθε δράσης που προέρχεται από δημόσιο φορέα και δεν είναι ενταγμένη στα σχέδια της μνημονιακής πολιτικής. Είδατε, εξάλλου, στα πλαίσια αυτής της πολιτικής να έχει κάποια θέση ο πολιτισμός;

Στέλιος Μαρίνης, υποδιευθυντής Μουσικού Σχολείου Πειριαιά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

για την αξιολόγηση των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί Ξάνθης: Ανοίγει διάλογο για τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα
Ενημερωτική εκδήλωση της ΕΛΜΕ Ξάνθης για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί Ξάνθης: Ανοίγει διάλογο για τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα
zetta_makri
Μακρή: Τα στοιχεία για παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και διορισμούς
Στοιχεία για παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και διορισμούς εκπαιδευτικών από την υφυπουργό Ζ. Μακρή
Μακρή: Τα στοιχεία για παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και διορισμούς