Ξανθόπουλος Ηρακλής
Μέλος Δ.Σ. Β ΕΛΜΕ
Υποχρεωτικές Μετακινήσεις
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Βιώνουμε μια πρωτόγνωρη κατάσταση κατά την οποία το Υπουργείο Παιδείας αλλάζει καθημερινά τα δεδομένα λειτουργίας των σχολείων: αναθέσεις μαθημάτων, τμήματα ένταξης, εργαστήρια πληροφορικής κ.λ.π. προσπαθώντας να ταιριάξει το παζλ των αριθμών της τρόικα. Έτσι προχωράει και σε βεβιασμένες αποφάσεις σε βάρος εκατοντάδων συναδέλφων, χωρίς να σκέφτεται μακροπρόθεσμα. Συγκεκριμένα ,προσπαθώντας να κάνει διαχείριση του προσωπικού που ¨θεωρεί¨ πλεονάζον, ετοιμάζεται να προσφύγει σε υποχρεωτικές μετακινήσεις μέσα στην περιφέρεια.
Ποια ,όμως, είναι η πραγματικότητα;
ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης
Πε19-20: πλεονάζουν περίπου 40. Οι ανάγκες της Α/θμιας Ανατολικής Θεσ/νίκης είναι περισσότερες από 60 ,εξαιτίας των οποίων δεν λειτουργούν τα ολοήμερα δημοτικά. Ποιο είναι το αυτονόητο; Αυτό που κάναμε την περσινή χρονιά :α) ζητήσαμε, από όσους επιθυμούσαν, αιτήσεις διάθεσης στην πρωτοβάθμια β) Καταρτίσαμε πίνακες μορίων, και μάλιστα με τη σειρά που προβλέπεται,πρώτα για τους υπεράριθμους και μετά για όσους βρίσκονται στη διάθεση γ)τους πίνακες αυτούς, μέσω ΑΠΥΣΔΕ,τους δώσαμε στο ΠΥΣΠΕ το οποίο προχώρησε στις τοποθετήσεις. Αποτέλεσμα:κανένας παραπονούμενος συνάδελφος.
ΠΕ05:κανένας πλεονάζων
ΠΕ07: πλεονάζουν 5 και η Α/θμια έχει, προς το παρόν, 3 κενά.
ΠΕ01: πλεονάζουν 10
ΠΕ02: πλεονάζουν 20, όλοι αποσπασμένοι από άλλους νομούς.
Στις υπόλοιπες ειδικότητες υπάρχουν ελάχιστα πλεονάσματα.
Οφείλουν λοιπόν οι αρμόδιοι να λάβουν υπόψη τους τα εξής:
1) Σχεδόν κάθε εβδομάδα το ΚΥΣΔΕ υπογράφει παραιτήσεις συναδέλφων για συνταξιοδότηση, γεγονός που θα δημιουργήσει πολλά λειτουργικά κενά τους επόμενους 2 μήνες.
2) Η Διεύθυνση Β/θμιας έχει πολλά κενά διοικητικού προσωπικού, λόγω της επικείμενης μετακίνησης των μεταταχθέντων στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ ( άραγε γιατίπήγαν εκείχθες 32 άτομα με απόσπαση από άλλους νομούς;)
3) Τα σχολεία έχουν τεράστιες ανάγκες γραμματειακής στήριξης, ειδικότερα εκείνα με περισσότερους από 200 μαθητές (προβλέπεται και από την ισχύουσα νομοθεσία)
4) Σε ένα σύνολο 2900 εκπαιδευτικών προκύπτουν πάντα κενά από διάφορες αιτίες (άδειες κύησης- λοχείας, μακροχρόνιες αναρρωτικές , άδειες άνευ αποδοχών κ.λ.π.)
Γενικό συμπέρασμα: οι φερόμενοι ως ‘‘πλεονάζοντες’’, όχι μόνο δεν περισσεύουν αλλά μπορούν να απορροφηθούν όλοι.
• Προς τι λοιπόν όλη αυτή η βιασύνη για υποχρεωτικές μετακινήσεις;
• Τι σκοπούς εξυπηρετεί;
Ξανθόπουλος Ηρακλής
Αντιπρόεδρος ΕΔΟΘ
Μέλος Δ.Σ. Β ΕΛΜΕ
Π. ΑιρετόςΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσ/νίκης
Email: [email protected]
Κιν. 6973827962
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 19/5 με τις λύσεις
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/05
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ