Thumbnail
Καταγγελία της Ένωσης Υπαλλήλων Περιφερειακών Υπηρεσιών ΥΠΕΠΘ Μακεδονίας - Θράκης

EΝΩΣΗ  ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ  ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ

ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΠΕΠΘ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ  

Προξένου Κορομηλά 51 – 54622  -  ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

Τηλέφωνο - Φαξ: 2310-226314 

Web site: http://www.symtyp.gr

e-mails :[email protected]

ΘΕΣ/ΝΙΚΗ       25/09/2013

ΑΡ.  ΠΡΩΤ.:     26

Προς:  Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, 

 Κο  Αρβανιτόπουλο  Κωνσταντίνο

Γενικό Γραμματέα Υπουργείου Παιδείας

 Κο  Κυριαζή Αθανάσιο        

 Κοιν.:   ► Υ.ΠΑΙ.Θ.- Δ/νση Διοικητικού– Τμήμα Β΄

ΠΟΣΥΠ - Μέλη μας

► Σύλλογο Υπαλλήλων Περ/κών Υπηρεσιών 

ΘΕΜΑ: Άρθρο 46 παράγραφος 6  του Ν.4186/2013

«Το εξαιρούμενο της διαθεσιμότητας, κατά τις διατάξεις του άρθρου 82 του ν.4172/2013, εκπαιδευτικό προσωπικό των εκεί καταργούμενων ειδικοτήτων διατίθεται για παροχή εκπαιδευτικού έργου στα ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ εντός της ίδιας Διεύθυνσης στην οποία έχουν μεταταχθεί, για το σχολικό έτος 2013-2014. Η τοποθέτηση πραγματοποιείται με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή».

Κύριε Υπουργέ,

Το εκπαιδευτικό προσωπικό που εξαιρέθηκε από τη διαθεσιμότητα του άρθρου. 82 του Ν. 4172/ 2013, με την 107235/Η/01-08-2013 Απόφασή σας  μετατάχθηκε από 22-07-2013, σε προσωποπαγείς θέσεις κλάδου ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, που αυτοδίκαια συστάθηκαν με την ίδια Υ.Α. Συνεπώς, οι συνάδελφοι από 22-07-2013 είναι διοικητικοί υπάλληλοι των Περιφερειακών Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ακριβώς δύο μήνες μετά, αυτούς που μετατάξατε τους διαθέτετε στα ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ  απ’ όπου τους καταργήσατε, για να προσφέρουν εκ νέου εκπαιδευτικό έργο σ’ αυτά..

Παρακάμπτοντας όλα τα νομικά προβλήματα που έχει η ανωτέρω διάταξη νόμου και για τα οποία θα αποφανθούν τα διοικητικά δικαστήρια όπου θα προσφύγουν οι συνδικαλιστικοί μας φορείς, είναι προφανές ότι η διαδικασία αυτή αποτελεί για τη διοίκηση της εκπαίδευσης καταφανή εμπαιγμό και απαξίωσή της, δεδομένου ότι:

1        Αποδεικνύεται περίτρανα πως για την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. η διοίκηση δεν αποτελεί οργανικό κομμάτι της εκπαίδευσης αλλά πεδίο πειραματισμών και χώρο «αποθήκευσης» ανθρώπινου δυναμικού, προκειμένου αυτό να χρησιμοποιείται κατά περίπτωση για την κάλυψη συγκυριακών αναγκών.

2        Οι ανάγκες στελέχωσης και λειτουργίας των υπηρεσιών αγνοούνται επιδεικτικά σε κάθε σχεδιασμό και ο αριθμός των διοικητικών υπαλλήλων στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αυξομειώνεται κατά δεκάδες με απίστευτη ευκολία, με ό,τι κόστος αυτό συνεπάγεται για τους υπόλοιπους διοικητικούς υπαλλήλους και για την ποιότητα της εξυπηρέτησης των εκπαιδευτικών, των πολιτών και των σχολικών μονάδων.

3        Υπενθυμίζεται επίσης ότι, λόγω των μαζικών μετατάξεων όσων εξαιρέθηκαν από τη διαθεσιμότητα του Ν. 4172/2013, ο αριθμός των φετινών αποσπάσεων  σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης μειώθηκε σε συμβολικά νούμερα.

Κύριε Υπουργέ,

Οι μεγαλοστομίες περί «ραχοκοκαλιάς» της εκπαίδευσης, που εκφωνούνται σε κάθε ευκαιρία ενώπιον των διοικητικών υπαλλήλων των περιφερειακών υπηρεσιών, διαψεύδονται καθημερινά. Όταν  λοιπόν, οι εξαγγελίες αναιρούνται από τις πράξεις, καμία διακήρυξη περί αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού της διοίκησης της εκπαίδευσης δεν μπορεί πλέον να γίνει πιστευτή.

 

                                                Για το Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

             Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

  ΣΑΒΒΑΣ ΦΩΤΙΑΔΗΣ

 

                ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΟΜΨΟΠΟΥΛΟΥ

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
Εκπαιδευτικοί της Κεφαλονιάς και Ιθάκης καταγγέλλουν την κυβερνητική επίσκεψη ως επικοινωνιακή προπαγάνδα – «Απαιτούνται λύσεις, όχι βιτρίνες»
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
καιρός βροχές
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
Φθινοπωρινή μεταβολή με βροχές, καταιγίδες και πτώση θερμοκρασίας – Πού θα χτυπήσουν τα φαινόμενα
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;
​​​​​​​Η χαμηλή ψηφιακή ωριμότητα, η έλλειψη στρατηγικής και ο φόβος της καινοτομίας κρατούν την Ελλάδα πίσω στη νέα τεχνολογική εποχή
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;
eidiki_agogi_4.jpg
ΑΣΕΠ 4ΕΑ/2025: Νέα προκήρυξη για εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής
Στο ΦΕΚ δημοσιεύθηκε η νέα προκήρυξη του ΑΣΕΠ (4ΕΑ/2025), που αφορά την κατάταξη υποψηφίων εκπαιδευτικών κατηγορίας ΤΕ στην Πρωτοβάθμια και...
ΑΣΕΠ 4ΕΑ/2025: Νέα προκήρυξη για εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής