Thumbnail

                          7ο Ενημερωτικό Σεπτεμβρίου

Θέμα:  Κατάργηση του δασκάλου του ολοήμερου σχολείου σε σχολικές μονάδες αναμορφωμένου προγράμματος (ΕΑΕΠ) και ουσιαστική κατάργηση των ολοήμερων σχολείων στις σχολικές μονάδες με κλασσικό πρόγραμμα.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών  Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» καταγγέλλει την ανάλγητη πολιτική του Υπ. Παιδείας και της κυβέρνησης  για την ουσιαστική υποβάθμιση και κατάργηση του θεσμού του ολοήμερου σχολείου.

Το Υπ. Παιδείας αυτοαναιρείται με τις τελευταίες εγκυκλίους που έχει αποστείλει για τη λειτουργία των ολοήμερων σχολείων.

Συγκεκριμένα, ενώ με εγκύκλιο καταργεί τον δάσκαλο στα ολοήμερα σχολεία που λειτουργούν με αναμορφωμένο πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), ταυτόχρονα με νέα εγκύκλιο της Διεύθυνσης Σπουδών του Υπ. Παιδείας αναφέρει στην παράγραφο για το ωρολόγιο πρόγραμμα πως ο δάσκαλος αναλαμβάνει τη μελέτη και την προετοιμασία των μαθητών για την επόμενη μέρα( έως 10 ώρες).

Επομένως διερωτόμαστε:

Ø  Ποιος δάσκαλος θα αναλάβει τους παιδαγωγικούς σκοπούς που αναφέρει η εγκύκλιος του Υπ. Παιδείας, όταν η πολιτική που εφαρμόζει είναι η αποδόμηση και κατάργηση αυτού του θεσμού, όταν δεν διορίζει το απαιτούμενο εκπαιδευτικό προσωπικό για τη στελέχωση των σχολείων;

Ø  Ποιος θα αναλαμβάνει υπεύθυνος στο ολοήμερο σχολείο όταν δεν υπάρχει συγκεκριμένος δάσκαλος για την εύρυθμη λειτουργία του ολοήμερου σχολείου;

Ζητάμε:

ü  Τον διορισμό μόνιμου προσωπικού και την πρόσληψη αναπληρωτών δασκάλων για την κάλυψη και στελέχωση όλων των ολοήμερων σχολείων είτε με το κλασσικό είτε με το αναμορφωμένο πρόγραμμα.

ü  Τη στήριξη του ολοήμερου σχολείου ως θεσμού με παιδαγωγικούς και κοινωνικούς στόχους και όχι τη μετατροπή του σε παιδοφυλακτήριο, που ουσιαστικά αποτελεί προθάλαμο για την ουσιαστική κατάργησή του.

                                  

                          Ολοήμερο, χωρίς δάσκαλο υπεύθυνο δεν μπορεί να υπάρξει...

                                                  

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
Εκπαιδευτικοί της Κεφαλονιάς και Ιθάκης καταγγέλλουν την κυβερνητική επίσκεψη ως επικοινωνιακή προπαγάνδα – «Απαιτούνται λύσεις, όχι βιτρίνες»
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
καιρός βροχές
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
Φθινοπωρινή μεταβολή με βροχές, καταιγίδες και πτώση θερμοκρασίας – Πού θα χτυπήσουν τα φαινόμενα
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;
​​​​​​​Η χαμηλή ψηφιακή ωριμότητα, η έλλειψη στρατηγικής και ο φόβος της καινοτομίας κρατούν την Ελλάδα πίσω στη νέα τεχνολογική εποχή
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;
eidiki_agogi_4.jpg
ΑΣΕΠ 4ΕΑ/2025: Νέα προκήρυξη για εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής
Στο ΦΕΚ δημοσιεύθηκε η νέα προκήρυξη του ΑΣΕΠ (4ΕΑ/2025), που αφορά την κατάταξη υποψηφίων εκπαιδευτικών κατηγορίας ΤΕ στην Πρωτοβάθμια και...
ΑΣΕΠ 4ΕΑ/2025: Νέα προκήρυξη για εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής