Thumbnail
Εξακολουθεί δε να υπάρχει σύγχυση όσο αφορά τη λειτουργία της Α΄ τάξης της ΕΠΑΣ λόγω ελλιπούς ενημέρωσης.

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Πάτρα 17/9/2013

Α΄ ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ
ΜΑΝΙΑΚΙΟΥ 6 & ΚΟΡΙΝΘΟΥ, ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ. / FAX : 2610 - 278776
[email protected]

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Ενημερώνουμε γονείς και μαθητές ότι σύμφωνα με το έγγραφο του Υπουργείου «Λειτουργία Β΄ και  Γ΄ τάξης  ημερησίων και Β΄ και Γ΄ και Δ΄ τάξης Εσπερινών ΕΠΑΛ 2013 -14»  προβλέπεται οι εγγραφές  των μαθητών στις προαναφερόμενες τάξεις να γίνουν σύμφωνα με την αρ. 4 ΥΑ 36618 /Γ230-3-2007(ΦΕΚ 940 Β΄). Ως εκ τούτου για φέτος στους Τομείς Υγείας Πρόνοιας και Γραφικών Τεχνών πρέπει να γίνουν κανονικά εγγραφές.

Εξακολουθεί δε να υπάρχει σύγχυση όσο αφορά τη λειτουργία της Α΄ τάξης της ΕΠΑΣ λόγω ελλιπούς ενημέρωσης.

Για το ΔΣ

Ο  Πρόεδρος         Ο  Γραμματέας

Σταμούλης Θόδωρος   Ψαρράς  Σπύρος

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ταξη
Εκδήλωση του 6ου Γυμνασίου Αθηνών για την ψυχική υγεία και την εφηβική παραβατικότητα
Ο ψυχίατρος Γιώργος Νικολαΐδης μιλά για τις προκλήσεις της εφηβείας και τη σημασία της πρόληψης στην ψυχική υγεία των νέων.
Εκδήλωση του 6ου Γυμνασίου Αθηνών για την ψυχική υγεία και την εφηβική παραβατικότητα
Σοφία Ζαχαράκη
Υπουργείο Παιδείας: Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για την καταγραφή κενών και την κατανομή των εκπαιδευτικών
Η εξαγγελία της υπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη – Τι είναι το EDU PLAN που αλλάζει στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης
Υπουργείο Παιδείας: Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για την καταγραφή κενών και την κατανομή των εκπαιδευτικών