Thumbnail
Στο σχετικό κεφάλαιο για το Γενικό Λύκειο και την Τεχνική εκπαίδευση αναφέρονται τα εξής αιτήματα: 

Π.Ε.ΚΑ.ΓΕ.Π.Ε: Αποκλείονται οι μαθητές της τεχνικής εκπαίδευσης από την επιλογή ξένης γλώσσας 

Πιστή στην «παράδοση», που θεωρεί τους μαθητές και τις μαθήτριες του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ) ως «β΄ κατηγορία» και παρά τις σχεδόν καθημερινές διακηρύξεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων για την αναγκαία για το μέλλον της χώρας αναβάθμιση της Τεχνικής Εκπαίδευσης, με σημερινή απόφαση αποκλείονται οι μαθητές και οι μαθήτριες των ΕΠΑ.Λ από τη επιλογή ξένης γλώσσας, σε αντίθεση με τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γενικού Λυκείου (ΓΕ.Λ), στους οποίους δίδεται η δυνατότητα να συνεχίσουν να διδάσκονται μία από τις γλώσσες που διδάχτηκαν στο γυμνάσιο (Αγγλικά ή Γαλλικά ή Γερμανικά).
Συγκεκριμένα στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Α΄ Τάξης Ημερήσιου Επαγγελματικού Λυκείου που ανακοινώθηκε σήμερα, 23-08-2013 προσφέρεται η δυνατότητα διδασκαλίας μόνο της Αγγλικής Γλώσσας.
Υπενθυμίζουμε ότι ήδη από τον Φεβρουάριο του 2013 καταθέσαμε μαζί με τους επιστημονικούς φορείς των εκπαιδευτικών της γαλλικής γλώσσας κοινές προτάσεις για το Δημοτικό, το Γυμνάσιο, το Λύκειο και την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Στο σχετικό κεφάλαιο για το Γενικό Λύκειο και την Τεχνική εκπαίδευση αναφέρονται τα εξής αιτήματα: 
 
Β. Γενικό Λύκειο – Τεχνική εκπαίδευση 
1. Την υποχρεωτική διδασκαλία δύο Ξένων γλωσσών και στην μετα - υποχρεωτική εκπαίδευση σε όλες τις τάξεις.
2. Τη σύνδεση της διδασκαλίας με διαβαθμισμένη πιστοποίηση επιπέδου Β1/ Β2 σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες του Συμβουλίου της Ευρώπης.
3. Τη δυνατότητα επιλογής από τους μαθητές της Ξένης Γλώσσας που θα διδαχτούν στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση (ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ) σε όλους τους τομείς και τις κατευθύνσεις της Γενικής και της Επαγγελματικής-Τεχνικής Εκπαίδευσης.
4. Τη διδασκαλία της Γαλλικής και της Γερμανικής γλώσσας, ως μαθημάτων ορολογίας στην Τεχνική εκπαίδευση.
 
Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε. θα συνεχίσει, με όλους τους πρόσφορους τρόπους – μη αποκλείοντας και τη νομική οδό – τον αγώνα για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, η οποία, για να είναι επιτυχημένη, απαιτεί και την αναβάθμιση της παρεχόμενης ξενόγλωσσης εκπαίδευσης.
 
Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος ή εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα: Με μία κίνηση παίρνεις Voucher 750€

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αμφιθεατρο
«Όχι σουτιέν – Όχι εξετάσεις»: Ο κανόνας που ξεσηκώνει θύελλα αντιδράσεων σε Πανεπιστήμιο
«Έλεγχος στηθόδεσμου ή αποκλεισμός από τις εξετάσεις» – Το σοκαριστικό βίντεο που προκάλεσε οργή
«Όχι σουτιέν – Όχι εξετάσεις»: Ο κανόνας που ξεσηκώνει θύελλα αντιδράσεων σε Πανεπιστήμιο
pirkagia.jpg
Φωτιά τώρα στον Ασπρόπυργο: Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής- Στην επιχείρηση και εναέρια μέσα
Η κινητοποίηση της Πυροσβεστικής ήταν άμεση και στο σημείο εκδήλσης της πυρκαγιάς έσπευσαν 28 πυροσβέστες με 9 οχήματα και 1 ομάδα πεζοπόρου τμήματος...
Φωτιά τώρα στον Ασπρόπυργο: Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής- Στην επιχείρηση και εναέρια μέσα
ΕΛΜΕ Άρτας
ΕΛΜΕ Άρτας: Εκδήλωση αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη με την ταινία «3000 Νύχτες» και μουσική παρέμβαση
Οι εκπαιδευτικοί στέλνουν μήνυμα αλληλεγγύης στον παλαιστινιακό λαό μέσα από τέχνη και μουσική
ΕΛΜΕ Άρτας: Εκδήλωση αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη με την ταινία «3000 Νύχτες» και μουσική παρέμβαση
απθ
Ο αυτισμός δεν “χωράει” στο ΑΠΘ; - Γροθιά στο στομάχι η επιστολή φοιτητή με αναπηρία που το Πανεπιστήμιό του θέτει εμπόδια
Η ΕΣΑμεΑ καταγγέλλει: Απαράδεκτες ελλείψεις στην υποστήριξη φοιτητών με αναπηρία
Ο αυτισμός δεν “χωράει” στο ΑΠΘ; - Γροθιά στο στομάχι η επιστολή φοιτητή με αναπηρία που το Πανεπιστήμιό του θέτει εμπόδια