Thumbnail
Διδασκαλία μαθημάτων (πέρα από τη Νεοελληνική Γλώσσα)

Μια άλλη προσέγγιση

Αν θεωρήσουμε ότι η κεντρική επιλογή για 4 εξεταζόμενα μαθήματα είναι λανθασμένη, καθώς εγκλωβίζει τους μαθητές σε λίγες επιλογές για τις σπουδές τους, προτείνω τη δυνατότητα οι μαθητές να μπορούν να εξεταστούν σε ένα ακόμη μάθημα προαιρετικά για να διευρύνουν τις επιλογές του. Σε αυτό το πλαίσιο, με βάση το σχέδιο που έχει δημοσιεύσει το ΥΠΑΙΘ, προτείνω τις παρακάτω αλλαγές, ώστε να παιδιά τα διδάσκονται τα απαραίτητα μαθήματα και να μπορούν να εξετάζονται σε 4+1 από αυτά.
 
Διδασκαλία μαθημάτων (πέρα από τη Νεοελληνική Γλώσσα)
 
Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού 1 : 
α) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, 
β) Ιστορία
γ) Λατινικά  ή  Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής
δ) Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών  ή  Αρχές Φυσικών Επιστημών
 
Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού 2 : 
α) Φυσική 
β) Μαθηματικά
γ) Χημεία
δ) Επιστήμη Υπολογιστών  ή  Βιολογία
 
Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού 3: 
α) Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
β) Οικονομία & Διοίκηση
γ) Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών
δ) Πληροφοριακά Συστήματα
 
Μαθήματα ανά πεδίο Σχολών
 
Έτσι π.χ. αν ο μαθητής εξεταστεί σε 4 μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα, Φυσική, Βιολογία, Χημεία κατευθύνεται σε σχολές Επιστημών Υγείας
Αν όμως δώσει και Μαθηματικά μπορεί να κατευθυνθεί και σε σχολές Θετικών Επιστημών
Αν εξεταστεί σε: Νεοελληνική Γλώσσα, Φυσική, Βιολογία, Επιστήμη Υπολογιστών και Χημεία κατευθύνεται σε σχολές Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών
Ενώ αν εξεταστεί σε: Νεοελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής, Οικονομία & Διοίκηση, Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών και Πληροφοριακά Συστήματα μπορεί να κατευθυνθεί και σε Σχολές Επιστημών Οικονομίας, Διοίκησης και Αστυνομικές ή Στρατιωτικές Σχολές
Τέλος αν εξεταστεί σε: Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία, Ιστορία, , Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών και Λατινικά μπορεί να κατευθυνθεί και σε Σχολές Πολιτικών και Νομικών Επιστημών και Ανθρωπιστικές Σπουδές.
 
 
Θεωρώ ότι με αυτόν τον τρόπο διατηρείται η βασική φιλοσοφία του Σχεδίου που έδωσε στη διαβούλευση το ΥΠΑΙΘ αλλά διορθώνονται τα λάθη που αυτό περιέχει.
 
Με εκτίμηση,
 
Παναγιώτης Τσιωτάκης
Καθηγητής Πληροφορικής
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαζωνακης
"Κεραυνοί" Μαζωνάκη μέσα από το «Δρομοκαΐτειο»: Δεν πάσχω από κανένα ψυχικό νόσημα, υπήρξε άθλια μεθόδευση
Ο Γιώργος Μαζωνάκης «σπάει» τη σιωπή του μέσα από το «Δρομοκαΐτειο»: «Δεν πάσχω από κανένα ψυχικό νόσημα που να με καθιστά επικίνδυνο»
"Κεραυνοί" Μαζωνάκη μέσα από το «Δρομοκαΐτειο»: Δεν πάσχω από κανένα ψυχικό νόσημα, υπήρξε άθλια μεθόδευση
ekav
Τραγωδία: Νεκρός 56χρονος πατέρας τριών παιδιών σε τροχαίο με μηχανή
Η απώλεια ενός πατέρα τριών παιδιών υπενθυμίζει με τον πιο σκληρό τρόπο ότι τα τροχαία δεν είναι «στατιστικές», αλλά ζωές που χάνονται ξαφνικά.
Τραγωδία: Νεκρός 56χρονος πατέρας τριών παιδιών σε τροχαίο με μηχανή