ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΓΩΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Βρισκόμαστε στην πολύ δυσάρεστη θέση να διαχειριστούμε μια κατάσταση μέσα σε κλίμα αγωνίας γονέων, μαθητών και συναδέλφων μας που απολύονται.
Περιμέναμε η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση να καταξιωθεί και να πάρει την θέση που της αξίζει στην ελληνική κοινωνία. Ευελπιστούσαμε ότι η ψήφιση του Τεχνολογικού Λυκείου θα βοηθούσε προς αυτή την κατεύθυνση. Αντί αυτού όμως, χωρίς καμία αιτιολόγηση το 1/3 από το σώμα της καταργείται, με αποτέλεσμα τη συρρίκνωση της Δημόσιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Ειδικά τώρα που λόγω της οικονομικής κρίσης, θα έπρεπε να ενισχύεται ο δημόσιος – δωρεάν χαρακτήρας της καθώς και η χρησιμότητάς της στην κοινωνία, η πολιτεία εισηγείται τη σταδιακή της αποκαθήλωση, με το δικαιολογητικό ότι «δεν είναι απαραίτητη».
Ας μην ξεχνάμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών μας που επέλεξαν για την μεταγυμνασιακή τους εκπαίδευση τη Δημόσια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, προέρχονται από οικονομικά ασθενέστερα στρώματα με κίνδυνο να οδηγηθούν εκτός εκπαίδευσης εάν δεν μπορούν να επιλέξουν τον τομέα και την ειδικότητα που επιθυμούν.
Ρωτάμε:
1. με ποιον τρόπο η κατάργηση τομέων και ειδικοτήτων (Υγείας- Πρόνοιας, Εφαρμοσμένων Τεχνών, Αισθητικής – Κομμωτικής), συμβάλλει στην αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος, όταν μάλιστα οι συγκεκριμένοι τομείς και ειδικότητες που καταργήθηκαν, είναι οι δημοφιλέστερες επιλογές των μαθητών στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ (και μάλιστα με αυξητική πορεία);
2. πως θα βοηθήσει την κοινωνία και την οικονομία η προσθήκη 2500 εκπαιδευτικών, στους ήδη υπάρχοντες ανέργους;
Ζητάμε:
- τη μη κατάργηση των Τομέων και Ειδικοτήτων από τα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ
- τη μη απόλυση των άξιων συναδέλφων εκπαιδευτικών των αντίστοιχων Τομέων και Ειδικοτήτων, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και οι συνάδελφοι ΔΕ οι οποίοι όχι μόνο στήριξαν και στηρίζουν την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση έως σήμερα στο εργαστηριακό κομμάτι, αλλά και στην συντήρηση των σχολικών μας κτηρίων.
Ευελπιστούσαμε:
Ότι τελικά δεν θα προχωρούσατε σε καταργήσεις & ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ
ΥΠΟΥΡΓΕ:
1) ΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
2) ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΠΑΛ -ΣΕΚ
Σαββίδου Αντιγόνη
Βιόπουλος Ιωάννης
Γιαλατζής Ιωάννης
Μπουλταδάκης Στελιος
Χριστακάκης Γεώργιος
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη